زالی: تهران برای مرحله جدید مقابله با کرونا آماده می‌شود/ این ویروس کاملا سیاسی است

گروه سیاسی الف،   3981225054 ۳۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از اجرای مرحله جدید مبارزه با این ویروس مرگبار در هفته جاری خبر داد که تعطیلی ادارات و کنترل تمامی خودروها در مبادی ورودی و خروجی پایتخت از جمله آنها است.

تهران برای مرحله جدید مقابله با کرونا آماده می‌شود/ این ویروس کاملا سیاسی است

به گزارش ایرنا، دکتر علیرضا زالی عصر شنبه در نشست با جمعی از هنرمندان درباره قرنطینه کردن تهران گفت: قرنطینه چند فاز دارد که فاز یک و دو در حال انجام است اما فاز سه که تعطیلی تمام ادارات و در خانه ماندن مردم به شمار می آید هنوز اجرا نمی شود.

وی یادآورشد: فاز چهار نیز قرنطینه کردن کامل شهر است  اما فاز چهار در صورتی می تواند جوابگو باشد که فاز سه به خوبی اجرا شود.

زالی با بیان اینکه قرنطینه شهر (فاز 4) اکنون نه مبنای علمی دارد و نه مناسب است اظهارداشت: قرنطینه سازی مطلق شهر جواب نمی دهد چرا که شهرها و استان های زیادی درگیر آن شده اند و اگر هم انجام شود تاثیری ندارد.

رییس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: اگر فاز سه اجرا نشود هر فردی که کرونا دارد می تواند دو تا 20 نفر را مبتلا کند و در واقع اگر فرد مبتلا برای خرید به مغازه برود دو نفر  و اگر در داخل مترو حضور پیدا کند می تواند 20 نفر را آلوده کند.

وی از هنرمندان به منظور تشویق مردم برای ماندن در خانه  کمک خواست و خاطرنشان کرد: حضور شما برای ایجاد حساسیت در میان مردم است. در واقع از ابتکار و هنر شما به دنبال ایجاد حساسیت در میان مردم و ترساندن آنها هستیم تا بتوانیم مردم را در خانه های خود نگه داریم.

زالی ادامه داد: از شما هنرمندان می خواهیم به عنوان چهره هنری به مردم پیام بدهید که مردم سفر نروند و نوروز امسال دید و بازدید نداشته باشند و در خانه بمانند.

رییس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود : وقتی یک خبر کذب در فضایی مجازی منتشر شد که برای این بیماری درمان قطعی پیدا شده است (واکسن ویروس کرونا ) کشف شد؛ حضور و تراکم مردم در سطح شهر بیشتر شد.

وی اضافه کرد: از شما هنرمندان می خواهیم  این پیام را به مردم منتقل کنید که در خانه بمانند چرا که راهبرد ما ماندن مردم در خانه است اما تاکنون ناموفق عمل کرده ایم و می خواهیم با حضور شما یک پیام جدید و متفاوتی به مردم بدهیم.

کرونا در ایران وحشی تر شده است 

زالی گفت : بسیاری از افرادی که در ایران بر اثر این بیماری فوت کرده اند ، بیماری زمینه ای نداشتند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: هم اکنون بخش زیادی از ظرفیت بیمارستانی ما درگیر مقابله با این بیماری است و با تداوم این روند اگر همه ظرفیت بیمارستانی را نیز درگیر کنیم باز جوابگو نخواهد بود.

وی ادامه داد: اکنون ما به دنبال این هستیم که ببینیم آیا ما در ایران و ایتالیا با یک ویروس وحشی نسبت به چین و سایر اروپا مواجه هستیم ؟

رییس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: امروز روزی است که از شما درخواست داریم برای نجات جان حتی یک نفر نیز به کمک ما بیایید به ویژه که ظرفیت شما هنرمندان بسیار است و با کمک هم می توانیم کار را بهتر پیش ببریم و دست به دست هم بدهیم تا جلوی قربانیان کرونا را بگیریم.

وی درباره اینکه آیا این ویروس تغییر بیولوژیکی است؟، گفت : این یک ویروس کاملا سیاسی است و در این تردید نکنید.

زالی افزود: ما اکنون سامانه سیب را به آدرس salamat.org داریم که 85 میلیون ایرانی به این سامانه وصل هستند که از طریق اقدامات خانه به خانه، نقشه آلودگی ویروس را رصد و غربالگری خود را درباره سه دسته از افراد اجرایی می کنیم.

وی اضافه کرد: نخستین گروه افراد سالم هستند ، گروه دوم ؛ علایم خفیف دارند که با (تب سنجی و تست خون ) به ماموران سلامت وصل می شوند و در صورت شدید شدن علائم به بیمارستان انتقال می یابند و گروه سوم نیز علائم شدید دارند که با آمبولانس های ویژه به بیمارستان منتقل می شوند.

کنترل تمامی خودروها در مبادی تهران 

زالی درباره کنترل مبادی ورودی و خروجی پایتخت گفت: بیشترین میزان مبتلایان در تهران کسانی هستند که به ترتیب از البرز ، قم ، کاشان و مازندران آمده اند. بنابراین باید سیاست های ما در بحث کنترل در مبادی ورودی و خروجی در محدوده غرب و شرق تهران شدیدتر باشد.

وی افزود: از فردا در مبادی ورودی و خروجی شهر تهران دستگاه های حرارت سنج مستقر خواهد شد که قادرند 100 خودرو را در لحظه از طریق دوربین های حرارتی سنجش کنند.

زالی تصریح کرد: در صورتی که فردی علائم تب داشته باشد از ورود یا خروج وی جلوگیری می شود و باید به خانه و شهر خود برگردد.

رییس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران درباره بکارگیری سوله های مدیریت بحران شهرداری برای استفاده بیماریان کرونایی نیز گفت: این سوله های شهرداری برای استفاده بیماران بعد از بهبودی و طی کردن دوران نقاهت است تا این دوره را به مدت 9 روز در آنجا سپری کنند.

وی افزود: این کار برای جلوگیری از گسترش ویروس بسیار موثر است و اینگونه نیست که ظرفیت بیمارستانی مان پایین است یا ظرفیت کم داریم و از این سوله ها بعنوان بیمارستان استفاده می کنیم.

نوروز همه در خانه بمانند 

زالی تاکید کرد: امسال همه افراد باید دید و بازدیدهای نوروزی را کنار بگذارند به ویژه که بیماری کرونا نسبت به سالمندان رفتار خیلی بی رحمانه‌ای دارد.

وی به تعطیلی سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: امسال سفرهای نوروزی را باید تعطیل کنیم چرا که بهداشت فردی در سفر به حداقل می‌رسد و افراد آسیب پذیرتر می‌شوند.

دکتر زالی ادامه داد: سال گذشته بیشترین سفرپذیری که داشتیم به استان‌های شمالی و خراسان رضوی بود ولی امسال اگر افرادی که به این استان‌ها سفر می‌کنند آلوده باشند یک باری را بر روی دوش آن‌ها تحمیل خواهند کرد در حالیکه اکنون خودشان با کمبود ظرفیت و حداکثر اشباع به سر می‌برند.

وی گفت: اگر هم آلوده نباشند در صورت سفر به آن استان ها در آنجا آلوده می‌شوند.

رییس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا افزود: اگر هم به استان‌های کم آلوده سفر کنند با انتقال این آلودگی و ویروس ظلمی در حق آن‌ها کرده اند.

زالی گفت: البته برخی اشتباهات رایج نیز وجود دارد که این ویروس در مناطق گرمسیر شیوع ندارد این در حالیست که اگر دمای هوا به ۳۵ درجه و رطوبت ۸۰ درجه باشد در آن صورت عمر ویروس به سه ساعت می‌رسد.

کمک نقدی فریبکاری است

وی افزود: این ستاد شماره حسابی برای پرداخت پول اعلام نکرده است و مردم به آن توجه نکنند.

زالی خاطرنشان کرد: بسیاری از این حساب‌های بانکی فریبکاری است چرا که بیشترین چیزی که به جای پول نقد اکنون به درد ما می‌خورد ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده است.

وی گفت: امروز فرزندان شما در خط مقدم و در سنگری سهمگین و سخت در حال جانفشانی هستند و این بیماری خیلی راحت پزشکان و پرستاران و مردم ما را از پای در می‌آورد. 

رییس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا افزود: ما با این بیماری و ویروس یک جنگ فرسایشی خواهیم داشت و برای مقابله با آن نیاز به همکاری و همیاری همه داریم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۷۴۲۰۹۱۱:۳۵:۰۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
کلا همه چیمون به هم میاد. ویروس ایران که میاد وحشی میشه وقتی می‌ره ژاپن خیلی مهربونه میشه
ناشناس۱۳۷۴۲۱۰۱۱:۳۵:۴۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
دولت خرج مردم را بدهد نه کاسبی هست و نه بازاری
کریم۱۳۷۴۲۲۴۱۱:۴۴:۵۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
به مردم میگویید در خانه بمانید، خب اگر میخواهید اینکار عملی شود، باید دولت هزینه ای را بابت تعطیل کردن کارها و مشاغل به مردم بدهد. بطور مثال برای یکماه یا حتی برای دوهفته. در دنیا بابت ماندن در خانه به مردم حقوق و مستمری پرداخت می کنند. آخر با این فقری که گریبان ملت را گرفته چطور انتظار دارید که مردم در خانه بمانند؟؟؟ چرا خودتان را با این حرفها گول میزنید؟؟؟ مسئولین بی مسئول سرشان را در برف کرده اند و فکر میکنند هیچکس ناتوانی و بی مسئولیتی آنها را نمی بینند.
بیگی29۱۳۷۴۲۲۹۱۱:۴۷:۵۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
ایرانی ها و ایتالیایی ها وجوه مشترک زیادی دارند که نتیجه آن بی اعتمادی به دولتهایشان و بی توجهی به توصیه های دولتی است.آیا رفتار چینی ها در این مدت از قبیل رعایت فاصله و بهداشت با ما قابل مقایسه است؟کلیپ اعتراضات هنگ کنگ هنگام عبور آمبولانس را دیدید؟.. ما هم اینطور راه را باز میکنیم؟خیر آقای زالی لا پوشانی و بی کفایتی خودمان را به گردن دیگران نیندازیم.
ناشناس۱۳۷۴۲۳۳۱۱:۵۰:۱۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
سفرها را به چین قطع نکردید و حالا .. !! حتی اگر این ویروس سیاسی هم باشد باز هم ناکارآمدی و بی کفایتی شما عامل گسترده تر شدن انتشار این ویروس بود.. جالبست که تا روز قبل اعلام فوتی بر اثر کرونا آقایان با کمال .. منکر هرگونه ورود این ویروس به ایران می شدند!
ناشناس۱۳۷۴۲۴۵۱۲:۰۰:۰۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
برای دو هفته یک شبکه توزیع کالا و مایحتاج ضروری در بستر اینترنت و USSD مهیا شود و برای هر شماره ملی به حساب فرد مبلغی واریز شود که اشخاص بتوانند مایحتاج ضروری خود را از این شبکه سفارش دهند و پول آن را در محل پرداخت کنند. تردد همه خودروها و موتورسیکلتها ممنوع شود، به جز خودروهای امدادی و توزیع کننده مایحتاج و همچنین زباله ها از درب منزل جمع آوری شود تا نیازی به تردد در شهر باقی نماند. و اگر فردی علائم بیماری را در خود احساس کرد با شماره های اعلام شده تماس بگیرد تا اکیپ تشخیص و درمان به منزل شخص مراجعه و موضوع را بررسی کند.
ناشناس۱۳۷۴۲۵۳۱۲:۰۶:۳۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
یه چیزی رو من خوب فهمیدم. هر مسئولی که میگه فلان چیز سیاسی هست، یعنی هیچ طرح و برنامه و نقشه ای ندارن و ..نداشتشون رو میندازن گردن سیاست
ناشناس۱۳۷۴۲۵۸۱۲:۰۸:۱۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
بايد از مردم خواست چنانچه احتمال ميدهند مبتلا هستند با مراكزي كه در محله ها يا مناطق مراجعه تست اوليه اند آگاهي لازم داده شود
دکتر یوسف اویسی۱۳۷۴۲۶۲۱۲:۱۰:۳۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
از الوده کننده ترین عنصر می توان به پول رایج در هر کشور اشاره کرد. لذا برای ضد عفونی کردن پول پیشنهاد می کنم. پول هارا در خزانه یا گاو صندوقهاودستگاه های ای تی ام را در اخر وقت اول با بخار اب و سپس با اسپری الکل ضد عفونی کنیم . مردم هم پول گرفته از دستگاه را در کیسه پلاستیکی قرار دهند و در خانه با الکل ضد عفونی و مدت حداقل دوساعت دست نزده بگذارند
ناشناس۱۳۷۴۲۷۸۱۲:۲۱:۵۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
با سیاسی بازی و دشمن هراسی؛ قم قرنطینه نشد....
ناشناس۱۳۷۴۳۳۵۱۲:۵۰:۵۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
این ویروس، در هیچ جای دنیا سیاسی نبوده و نیست بجز ایران
ناشناس۱۳۷۴۳۸۹۱۳:۲۱:۴۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
شما را به خدا این ویروس را سیاسی نکنید
ليلا۱۳۷۴۴۵۴۱۳:۵۳:۰۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
نه به اونكه اول ميگفتيد كرونا گل و بلبل است و از انفلوانزا بهتره، نه به الان كه از مثلاً هنرمندان ميخواهيد مردم را از كرونا بترسانند. اگر ويروس سياسي است دفاع غير عامل با انهمه بودجه و كبكبه و دبدبه كجاست؟ يكي ميگه جنگ بيولوژيكي. است ، يكي رد ميكند. البته كه همه ي اين موارد نشان ميدهد هرسازماني ميخواد از ..كرونا ، براي كلاه خودش نمدي درست كند، اما بهترين راه عمل كردن به دستورات سازمان بهداشت جهاني است و ارائه صادقانه اطلاعات به مردم.
مصطفی۱۳۷۴۴۵۵۱۳:۵۳:۳۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
دکتر یوسف داودی نماینده مردم شریف شهرستان سراب در مجلس دهم و منتخب مجلس یازدهم : کوچک نمایی ابتلا به ویروس کرونا خطرناک است زیرا مردم خطر این ویروس را جدی نمی گیرند و بزرگ نمایی آن نیز خطرناک است زیرا مردم دچار استرس و التهاب می شوند . زئونوزها ( بیماریهای مشترک بین انسان و حیوانات ) روزبروز در حال افزایش می باشد بطوریکه در چند دهه گذشته ، شاهد بروز بیماریهای نوپدید و بازپدیدی همچون بیماری سارس و بیماری مرس و تب هموراژیک کریمو - کونگو در انسانها بوده ایم که منشا آنها از حیوانات بود . این موضوع یکبار دیگر اهمیت همکاری مستمر بین پزشکان و دامپزشکان را در کنترل و مبارزه و پیشگیری بیماریهای عفونی مشترک تاکید می نماید. دامپزشکان کشور ، در طول سال هر روز با اپیدمی های شدید بیماریهای عفونی در دامها و حیوانات روبرو هستند که بسیاری از آنها منشا ویروسی دارند و تعدادی از آنها در شرایط خاصی قابلیت سرایت به انسان را داشته و می توانند بیماریهای خطرناکی را در انسانها ایجاد نمایند ؛ از جمله آنها ویروس کرونا است .در بررسی شیوع الودگی به کرونا ویروس کشنده در گوساله های استان آذربایجان شرقی که در طی 4 فصل بین سالهای 82 تا 83 توسط دکتر یوسف داودی در موسسه تحقیقاتی سرم سازی و واکسن سازی رازی صورت گرفت این نتیجه حاصل گردید که حداکثر میزان آلودگی به ویروس کرونا در فصل زمستان 28% و حداقل میزان آلودگی در فصل تابستان 4%در استان آذربایجان شرقی می باشد . بروز بیماری نوپدید ناشی از ویروس کرونای مشترک بین انسان و حیوانات در چین و گسترش جهانی ابتلا به این ویروس خطرناک و کشنده فصل جدیدی از اهمیت روزافزون بیماریهای مشترک بین انسان و حیوانات را نشان می دهد و اگر در آینده ویروسهای بسیار منتشر شونده مثل ویروس FMD که آئروسل بوده و تا 100 کیلومتر می تواند در فضا بازپخش شود ( فعلا این بیماری زئونوز ضعیف است ) به جوامع انسانی حمله نماید بایستی بشر آمادگی برای مقابله با آنها را داشته باشد . دکتر یوسف داودی dr_yosefdavodi@
ناشناس۱۳۷۴۴۶۴۱۴:۰۲:۳۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
شک نکنیم که این ویروس سیاسی است!!!! شما از کجا به این اطمینان خاطر رسیده ای که ما را حتی به شک نکردن دعوت میکنی؟! از تعداد مبتلایان و درصد فوتیها در ایران و ایتالیا؟!! آیا نحوه مدیریت و امکانات و تعداد نیروهای درمانی و غیره و مقایسه آن با سایر کشورها اعم از آلمان و ترکیه و آذربایجان را هم در برآورد خود دخالت دادی؟ همین کشور کوچک آذربایجان را مثال میزنم. آیا میدانستی از دو ماه قبل تمامی پروازها به چین لغو و مسافرین از جلوی دوربین حرارتی بدون دخالت انسان رد میشوند و تمامی خودروهای ورودی از سایر کشورها و اتوبوس و قطارها چه داخلی چه برون مرزی از دو ماه قبل که هیچ خبری از کرونا در آنجا نبود هر روز ضدعفونی میشد. آیا از نحوه و امکانات قرنطینه ای مسافرین ورودی در آنجا خبر داری؟! در آذربایجان یک هفته هست که چند نفر مبتلا معین شده که با تدابیر شدید و امکانات ویژه کنترل شده است. ترکیه هم که جای خود دارد. آلمان در بعضی از فاکتورها و امکانات تا پنج برابر ایران جلوتر است. در تعداد پزشکان سه برابر و تعداد پرستاران ۱۴ برابر ایران نیرو دارد. توهم میزنید اندکی معقولش کنید.
ناشناس۱۳۷۴۴۷۶۱۴:۱۰:۴۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
روحانی که باز یک چیز دیگه می گه
ناشناس۱۳۷۴۵۲۱۱۴:۳۴:۰۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
اگر باز هم تاخیر کنید تعطیلی هم جوابگو نیست. بجنبید تا چند تا دکتر باقیمانده را قربانی این معطلی ها نکرده اید.
ناشناس۱۳۷۴۵۴۵۱۴:۴۶:۳۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
یکی از این رئیس ستاد بپرسه چند تا مقاله یا تحقیق میدانی در گذشته در مورد بیماریهای واگیردار خوانده یا نوشته که اینقدر با اطمینان از مبنای عملی صحبت میکنه
ناشناس۱۳۷۴۵۷۵۱۵:۱۲:۵۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
یعنی چی ویروس سیاسی هست ودر آن شک نکنید؟ !کاش اقای دکتر توضیح بیشتری می دادند.والا چیزی که الان ما شاهدش هستیم اینه که شرق وغرب عالم از چین گرفته تا اروپا وامریکا همه در گیرش هستند.دیگه ویروس سیاسی چه صیغه ایی هست؟!
ناشناس۱۳۷۴۵۸۰۱۵:۱۴:۲۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
خب چرا ادارات رو تعطیل نمیکنید؟
ناشناس۱۳۷۴۶۱۵۱۵:۴۱:۳۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
استرالیا در نیم کره جنوبیست که الان تابستان است اما ویروس در آن فعال است. امید بستن به گرم شدن هوا خیال خام و تباهی بیش نیست.
علی۱۳۷۴۶۳۸۱۵:۵۶:۱۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
وقتی مسئولین یا در خانه هستند یا ویدئو کنفرانس میگذارند یا جمعه ها از مشکلات با خبر میشن یا میگن هفته دیگه کار تمامه یا چشم به کدخدا دوختند و هر روز یک حرف جدید میزنند اعتماد عمومی مردم را سلب میکنند و از همه بدتر این همه فداکاری و ایثار جان برکفان نظام سلامت ، بسیج ، سپاه ، ارتش و طلاب را نمی بینند و توکل بر خدا را فراموش کرده اند باید حالا به سلبریتیها که معلوم نیست تو کدوم سوراخ موش خودشونو قائم کردند متوسل شدند و التماس می کنند . این هنرمندائی که میگین کیا هستند چندتاشونو اسم ببرید ما هم بشناسیم . این آقایان از جمله همین زالی غیر از پمپاژ یاس و ناامیدی کار دیگه ای بلد نیست . مدیریت بحران هم که ظاهرا بستریه رئیس جمهور هم که دیگه نگو و نپرس . خدا به دادمان برسد ان شا الله
دکتر۱۳۷۴۶۵۰۱۶:۰۳:۳۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
خوب اگر واکسن ندارد پس چرا اینقدر در اجرای کامل قرنطینه تعلل کردید .
ناشناس۱۳۷۴۶۸۰۱۶:۲۹:۲۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
بس كنيد نفس كشيدن هم سياسي مي كنيد
ناشناس۱۳۷۴۷۸۸۱۷:۵۱:۱۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
اگر مرز هوایی با چین را بسته بودیم و یا قم قرنطینه شده بود حالا این وضع کشور نبود. ملت یک بار دیگر چوب نا کارآمدی سیستم را با گوشت و پوست خود احساس کرد.
ناشناس۱۳۷۴۷۹۲۱۷:۵۴:۴۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
(وی درباره اینکه آیا این ویروس تغییر بیولوژیکی است؟، گفت : این یک ویروس کاملا سیاسی است و در این تردید نکنید.) موضوع این هست که الان مانند 60- 70 سال قبل نیست دنیا جهانی شده اگر یک ویروس یکجا شیوع پیدا کند بسرعت به خود کشور شیوع دهند هم می رسد در نتیجه بعید هست آمریکا بخواهد مخصوصا اینکار را انجام دهد چون چندین میلیون نفر چینی در خود آمریکا هم زندگی می کنند که می تواند برای خود آمریکا مبتلا شدن به این ویروس فاجعه آمیز باشد مشکل مقاماتی هستند که برای مسائل سیاسی بموقع ورود این ویروس به کشور را اعلام نکردند و گفتند کرونا هراسی نکنید و این فاجعه انسانی را در کشور باعث شده اند !
ناشناس۱۳۷۴۸۴۲۱۸:۴۳:۴۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
این اقای حریرچی که مخالف قرنطینه بود رو هم احوالی ازشون بپرسیم ببینیم کجا قرنطینه شدن
ناشناس۱۳۷۴۸۶۰۱۸:۵۶:۲۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
زالی جون با شعار سیاسی کرونا از بین نمیرود
ناشناس۱۳۷۴۸۶۶۱۸:۵۹:۴۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
چرا توضیح بیشتری نداده اند. ویروس سیاسی است یعنی چه؟ آیا بحث حمله بیو لوژیکی مطرح است؟ توسط سیاستمداران دنیا در بین جوامعی که با آنها همسو نیست پخش شده؟ یا از این مشکل بهره برداری سیاسی میشود؟
ناشناس۱۳۷۴۹۰۶۱۹:۳۶:۵۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
از اول اسفند باید ورود خروج تهران و بقیه شهرها رو کنترل میکردید. هنوز میگید از فردا؟؟!!
ناشناس۱۳۷۴۹۱۳۱۹:۴۴:۳۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
از ۲۹ اسفند ادرات تعطیل میشه چه اقدام مهمی خدایی مردم رو‌چی فرض کردین
ناشناس۱۳۷۴۹۱۴۱۹:۴۵:۴۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
برای مردم سیاسی نیست فلاکت است برای شما و موقعیت و پست تان واقعا سیاسی
ناشناس۱۳۷۴۹۳۶۲۰:۰۱:۲۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
در مبادی ورودی و خروجی تهران چه کسی کنترل خواهد کرد پلیس یا پزشک ،امکانات چی هست این دستگاه اگر همزمان صد ماشین را تست میکنه اگر نصف آنها مثبت بود چه تمهیدی داری اصلا این دستگاه را نشان بده که چگونه فعالیت می‌کنه مثل دستگاه بمب یاب قلابی در عراق نباشه که ماشین ها چک میکردندولی هیچ‌گاه چیزی نیافتند
حامد۱۳۷۵۰۲۶۲۱:۲۰:۱۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
آدم اين نقطه نظرات ..رو ميشنود بيشتر عصبي ميشود پروفسورهاي مديريت بحران ميشه ليست كنيد كه چه كارهايي براي پيشگيري از شيوع اين بيماري بغير از آمارهاي غلط دادن كرديد!!؟؟مايه آبروزيزي است كه دست رو دست گذاشتيد و شاهد مرگ و مير عزيزانمان هستيم و فقط بيانيه هاي متناقض هر روز ميدهيد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین