سال جدید را متفاوت آغاز کنید

گزارش بازرگانی،   3981224032

سال جدید و فرارسیدن سال جدید همیشه برای بسیاری از افراد یک شروع دوباره است. بسیاری با ایده‌ها و هدف‌گذاری‌های متفاوت سعی دارند تا یک در جدیدی را به زندگی خود باز کنند. اینترنت یکی از حوزه‌هایی است که هیچ وقت تکراری نمی‌شود و ایده‌پردازی و راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در آن همیشه جذاب بوده‌است. می‌توان گفت یکی از مسائلی که باعث رشد هر چه بیشتر این حوزه شد، پیشرفت چشمگیر شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام در بین مردم بود. در ابتدا سایت‌ها با ارائه خدمات رایگان و جذاب و سپس شبکه‌های اجتماعی باعث رشد و پیشرفت هر چه بیشتر این حوزه شدند. شما می‌توانید با ایجاد یک کانال تلگرام و یا بهتر از آن، با ایجاد یک پیج اینستاگرام، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. راه و روش‌های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که شبکه‌های اجتماعی یکی از آن‌ها است اما درآمدزایی حرفه‌ای در این حوزه و هر حوزه‌ی دیگر نیازمند اصولی است که باید یاد گرفته شود.

اینترنت بهترین حوزه برای درآمدزایی و راه‌اندازی کسب و کار

اینترنت همیشه به دلیل ویژگی‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهد، بهترین حوزه برای درآمدزایی به روش‌های مختلف بوده‌است. روش‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. بهترین و پردرآمدترین روش آن راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی است. در واقع راه‌اندازی سایت، یکی از مواردی است که به کسب و کار شما اعتبار می‌دهد. روش‌های بسیار زیاد دیگری نیز برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد و هر کدام نیز یک شغل درآمدزا به حساب می‌آیند. شما می‌توانید به صورت فریلنسر و از خانه به کسب و کار بپردازید، می‌توانید با راه‌آندازی یک سایت پربازده و پرمخاطب به فروش انواع محصولات دیگر شرکت‌ها در سایت خود بپردازید. این روش‌ها بسیار زیاد می‌باشند و پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با تمام این روش‌ها به صفحه‌ی روش‌های کسب درآمد اینترنتی مجموعه‌ی همیار آکادمی مراجعه کنید.

از انگیزه‌ای که با شروع سال جدید بدست می‌آورید به بهترین شکل استفاده کنید

شروع سال جدید فرصت بسیار خوبی است تا برای کار و زندگی خود، هدف‌گذاری کنید. اما سعی کنید که اهدافتان را بسیار بزرگ و دست‌نیافتنی انتخاب نکنید زیرا ممکن است از همان ماه اول به آن‌‌ها عمل نکنید. اهداف بزرگ خود را به چند هدف کوچک و کوتاه مدت تقسیم‌بندی کنید تا در ادامه راه ترس عدم دستیابی به آن در شما شکل نگیرد. یکی از موارد دیگری که در سال جدید به شما انگیزه می‌دهد، سرمایه‌گذاری بر روی خود و دانشتان است. شما باید برای تمامی جنبه‌های زندگی خود هدف‌گذاری کنید و آن‌ها را رشد دهید. تمامی این کارها نیازمند انگیزه است. اگر احساس می‌کنید که انگیزه کافی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ دیدن بهترین فیلم های انگیزشی سینمای جهان بروید و یا اگر اهل کتاب‌خوانی هستید، به خواندن کتاب بپردازید.

اینستاگرام بهترین حوزه برای راه‌اندازی کسب و کار

امروزه بیشتر ما با پرمخاطب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در اینترنت آشنایی داریم و ممکن است شما آنقدر وقت خود را صرف این شبکه‌ی اجتماعی کنید که در سال جدید اولین تصمیمتان حذف اکانت اینستاگرام باشد. اما اگر کمی دقیق‌تر به آن نگاه کنید متوجه خواهید شد که اینستاگرام یک حوزه عالی برای کسب و کار است و می‌توان گفت بهترین مکمل برای کسب و کارها برای افزایش مخاطبینشان نیز به حساب می‌آید. شما می‌توانید با تولید محتوای ارزشمند در این شبکه‌ی اجتماعی رشد کنید و یا کسب و کارتان را رونق دهید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین