از سوی صاحب‌نظران در ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" انجام شد پیش‌بینی وضعیت اقتصاد ایران در سال ۹۹

گروه اقتصادی الف،   3981221145

در جدیدترین شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" تعدادی از صاحب‌نظران به پیش‌بینی وضعیت اقتصاد ایران در سال ۱۳۹۹ پرداختند.

 شماره اسفند ماه "دنیای سرمایه‌گذاری" که در 6 فصل شامل؛ اقتصاد بازار، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها به چاپ رسید، در بخش پرونده ویژه این شماره گفت‌وگوهایی با سیدرضا شهرستانی؛ عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با عنوان "خودکفایی در صنعت فولاد؛ گامی برای رونق اقتصاد کشور"، سعید زارع حقیقی؛ رییس هیات مدیره تعاونی انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی کشور با موضوع "توسعه صادرات؛ نیازمند بسترسازی از سوی دولت است"، علیرضا تسبیح‌گو؛ رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی ریخته گری تحت فشار ایران با عنوان "دولتی بودن صنایع؛ معضل بزرگ اقتصاد کشور" و نیز حسن اسماعیلی؛ معاون بازرگانی مجتمع صنعتی اسفراین با موضوع "تامین مواد اولیه از داخل؛ مهمترین چالش برای تولید قطعات فولادی" منتشر شده است. همچنین در این بخش، مصاحبه‌هایی با بهرام سلطانی؛ قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آهن مجد فراز با عنوان "شفافیت مالی؛ لازمه موفقیت بازرگانی صنعت فولاد"، سید عباس کلانتر؛ مدیرعامل گروه پاترون با موضوع "شرکت‌های دانش بنیان؛ پیشگام در تحقق خودکفایی" و سید رسول خلیفه سلطانی؛ دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با عنوان "5/95 میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در قالب 59 قرارداد و 35 پیش قرارداد" انجام شده است.

در بخش اقتصاد بازار این شماره گفت‌وگوهایی با بهادر شمس؛ مدیرعامل شرکت کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان با عنوان "آموزش و تجربه؛ لازمه موفقیت در بازار سرمایه"، کاوه کشاورزی؛ مدیرعامل شرکت راهبران اندیشه تداوم با موضوع "شرط توسعه کسب‌وکار؛ استفاده از "مشاوره مدیریت" است" و احسان رشید؛ بنیانگذار استارتاپ "ای تحفه" با عنوان "ریسک‌پذیری و پشتکار؛ ویژگی کسب‌وکارهای نوین" به چاپ رسیده و گزارشی با موضوع "تداوم افت شاخص بورس قطر در فوریه سال2020" از دیگر مطالب این بخش می‌باشد.

در بخش دنیای انرژی سی و نهمین شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مصاحبه‌هایی با محمد مهدی توسلی پور؛ مجری طرح توسعه فاز 14 پارس جنوبی با عنوان "پارس جنوبی؛ شاخص درخشان کارنامه انقلاب در صنعت نفت"، غلامحسین مظفری؛ مدیرعامل منطقه آزاد کیش، جعفر ربیعی؛ مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس و صفرعلی بابایی؛ مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با موضوع "تامین تجهیزات صنعت پتروشیمی از داخل؛ اولویت هلدینگ خلیج‌فارس" منتشر شده است. همچنین در این بخش گفت‌وگوهایی با رضا پدیدار؛ رییس کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران و حمیدرضا عراقی؛ مدیرعامل پیشین شرکت ملی گاز ایران و عضو هیات رییسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با عنوان "خَلق فرصت‌های سرمایه‌گذاری با بهینه‌سازی مصرف گاز در کشور" به چاپ رسیده است. گزارشی تحت عنوان "میدان جدید گازی امارات و تغییر ژئوپلیتیک منطقه" از دیگر مطالب منتشر شده در بخش دنیای انرژی می‌باشد.

در بخش دنیای صنعت این شماره نیز گزارش‌هایی تحت عنوان "گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران؛ بیش از نیم قرن درخشش در عرصه جهانی" و "تعلل بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات به خودروسازان" به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش گفت‌وگویی با مهندس پیمان اسراری؛ مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس با موضوع "شرکت بین‌المللی خلیج‌فارس؛ پیشرو در حمل‌ونقل کالا" منتشر شده است. 

در بخش اقتصاد کلان سی و نهمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" گفت‌وگوهایی با تعدادی از صاحب‌نظران اقتصادی از جمله غلامحسین حسنتاش؛ کارشناس حوزه انرژی، حسین خزلی؛ فعال بازار سرمایه، احمد نعمت بخش؛ دبیر انجمن قطعه سازان ایران، نرسی قربان؛ کارشناس حوزه انرژی، علی وقفچی؛ عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، ابراهیمبای سلامی؛ عضو شورای عالی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و علی گلمرادی؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با عنوان "99؛ سالی سخت‌تر از 98" و نیز حبیب‌الله مظفری؛ مدیرعامل شرکت مدیریت صادرات پژواک تجارت با موضوع "جوان‌گرایی مدیران؛ راهبرد مهمی در جنگ اقتصادی است" به چاپ رسیده است. "هدفگذاری یک میلیارد دلاری برای مبادلات تجاری ایران و ازبکستان" از دیگر گزارش‌های این شماره از ماهنامه دنیای سرمایه‌گذاری می‌باشد که در بخش اقتصاد کلان منتشر شده است. "سیاست‌های اقتصاد مقاومتی؛ ضامن اشتغال پایدار" به تحریر مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران و "ایجاد تحول اقتصادی با عزم ملی و جهادی" به قلم دکتر مهدی کریمی تفرشی، از یادداشت‌های منتشر شده در این بخش می‌باشد.

"آشنایی با صنایع پر مصرف محصولات فولادی"، "چالش‌های مهم مهندسان در قرن بیست و یکم" و "معرفی برترین دستاوردهای ریاضی بشر" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم. سی و نهمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 100 صفحه با قیمت 15 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  11. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  12. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  13. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  14. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  15. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  16. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  17. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  18. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  19. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  20. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  21. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  22. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  23. با انواع شیوه‌های اعدام در دنیا آشنا شوید

  24. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  25. همکاری شریفی‌نیا با رهبری درارتباط با موسیقی و قرآن

آخرین عناوین