رئیس قلابی نظام پزشکی کاشان از سوئد نگران کرونا در ایران شد

گروه سیاسی الف،   3981217155

فردی که بعنوان رئیس نظام پزشکی کاشان معرفی شده، شخصی به نام حسن خواجه عبداللهی، یک پناهنده ایرانی ساکن سوئد است که هزاران کیلومتر آن طرف تر با ضبط ویدئوهای هراس افکن، بدنبال سیاه نمایی است.

 

به گزارش مهر، در شرایطی که این روزها مردم کشور با معضل ویروس کرونادست و پنجه نرم کرده و با مشکلات بسیاری در مسیر مقابله با این ویروس ناخوانده مواجه شده‌اند، جریان همواره شکست خورده سلطنت طلب و منافقین در یک همکاری آشکار اقدام به تهیه اخبار فیک و غیر واقعی در خصوص اخبار کرونا کرده و قصد ایجاد رعب و وحشت در میان مردم کشور را دارند.

البته مسئله "فیک نیوزها" و اکانت‌های غیر واقعی ایجاد شده در شبکه‌های اجتماعی مربوط به امروز و دیروز نبوده و مدت هاست که منافقین و سلطنت طلب‌ها با حمایت دلارهای سعودی، فعالیت خود را در قالب جنگ نرم آغاز کرده و در جبهه فعالیت جدید خود، از قدرت رسانه و فضای مجازی علیه مردم ایران استفاده می‌کنند.

در جدیدترین اقدام، ویدوئی در سطح گسترده در فضای مجازی منتشر شده که فردی که "رئیس سازمان نظام پزشکی کاشان" معرفی می‌شود، با دروغ خواندن آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، مدعی می‌شود که کرونا در حال قتل عام مردم ایران است.

جستجوهای مهر نشان می‌دهد فردی که بعنوان پزشک و رئیس نظام پزشکی کاشان معرفی شده، شخصی به نام "حسن خواجه عبداللهی"، یک پناهنده ایرانی ساکن سوئد است که هزاران کیلومتر آن طرف تر با ضبط ویدئوهای هراس افکن، بنا کرده تا از یک سو در روند فعالیت دستگاه‌های مختلف در راستای مبارزه با کرونا اختلال ایجاد کند و از سوی دیگر نیز با انتشار اخبار سراسر دروغ، در میان مردم رعب و وحشت ایجاد کند.

شواهد و پیگیری‌ها نشان می‌دهد این فرد نه تنها در ایران زندگی نمی‌کند، بلکه از جمله سلطنت طلب‌های خارج نشینی است که همگام با منافقین مستقر در آلبانی به دنبال ماهیگیری از آب گل آلود ویروس کرونا هستند.

جستجویی ساده در فضای وب نیز نشان می‌دهد که وی پیش از این نیز کلیپ‌های متعددی را در مناطق مختلف اروپا از خود ضبط و منتشر کرده است. وی در ویدئوهای متعددی که در روزهای اخیر از خود در فضای مجازی منتشر کرده، تلاش کرده تا با معرفی کرونا بعنوان یک "قاتل بزرگ"، رعب و وحشت در دل ایرانیان بیاندازد.

خواجه عبداللهی در مطالبی که پیشتر منتشر کرده، در موارد متعددی با توهین به مقدسات مردم ایران، بویژه حضرت اباعبدالله، به تسمخر عزاداری برای آن حضرت پرداخته و آرزو کرده که روزی مجالس روضه خوانی تبدیل به محافل رقص و پایکوبی شوند.

انتشار گسترده مطالب جعلی ای از این دست نشان می‌دهد که دشمنان ایران و ایرانی، از هر فرصتی حتی در این ایام که مردم کشورمان با یک بیماری فراگیر دست و پنجه نرم می‌کنند، برای ایجاد ناامیدی و سیاه نمایی بهره می‌گیرند. اما به نظر می‌رسد مردم کشورمان نیز می‌بایست با هوشیاری بیشتری اخبار این روزها را پیگیری کرده و اطلاعات و اخبار را فقط از طریق رسانه‌های رسمی کسب کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین