هیچ معلمی افزایش حقوق ۱.۵ میلیون تومانی ندارد!

گروه اجتماعی الف،   3981216056 ۴۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

اعمال امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری با اعتراض‌های مختلفی از سوی معلمان همراه شده چرا که نه تنها رتبه‌بندی بی‌تأثیر شده بلکه این امتیازات هم برای آنها کامل محاسبه نشده است و شاید بیش از ۹۰ درصد معلمان کمتر از یک میلیون تومان افزایش حقوق داشتند!

 
 

به گزارش تسنیم؛ این روزها احکام معلمان یکبار دیگر دچار تغییر شده است آن هم با اعمال امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری و البته این موضوع هم همانند اعمال مصوبه رتبه‌بندی، دردسرهایی را رقم زده است.

پس از ابلاغ مصوبه رتبه‌بندی معلمان و مشکلات مختلف آن از جمله حذف رتبه‌‌های قبلی و اعمال رتبه‌های جدید، حذف ضریب تعجیل و بازگشت دوباره آن! شرط آزمون برای ارتقای رتبه معلمان و تمام مشکلاتی که اجرا و برگزاری آن رقم زد،  گذاشتن کارکنان اداری در دوراهی بازگشت به مدرسه یا ماندن در ادارات و ... اینبار معاون وزارت آموزش و پرورش می‌گوید رتبه‌بندی حذف شده است! البته او اشاره هم می‌کند که باب رتبه بندی بسته نشده و می‌توانیم برای سال جدید و از طریق مبادی ذیربط پیگیری و تاکید کنیم که باید با توجه به برنامه ششم توسعه رتبه‌بندی اجرا شود.

از سوی دیگر علی الهیار ترکمن به تازگی در گفت‌وگویی دیگر گفته که با اعمال رتبه‌بندی و امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری در مجموع به طور متوسط 1.5 تا دو میلیون تومان به حقوق فرهنگیان اضافه شده اما این موضوع اعتراض بسیاری از معلمان را رقم زده است.

حالا این سؤالات و ابهامات مطرح است که چرا رتبه‌بندی را برای تصویب و تبدیل به قانون به مجلس نفرستادند تا هم‌اکنون با اعمال امتیازات قانون مدیریت دست به حذف آن نزنند!

و اینکه طبق گفته‌های معاون وزیر حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان به حقوق تمام فرهنگیان با اعمال بخشنامه امتیازات قانون مدیریت و رتبه‌بندی اضافه شده است، اما آیا این افزایش حقوق برای معلمان هم محقق شده یا عمدتا شامل حال نیروهای اداری است؟

و در نهایت شاید اصلی‌ترین پرسش این باشد که چرا پس از سال‌ها انتظار برای اجرای رتبه‌بندی معلمان ناگهان آن را کنار گذاشتند، مگر مسئولان آموزش وپرورش نمی‌دانستند که در نهایت باید امتیازات قانون مدیریت را در این وزارتخانه اعمال کنند پس چرا این همه صرف انرژی برای تصویب رتبه‌بندی انجام شد تا در نهایت مصوبه‌ای از دل دولت بیرون بیاید که بدون ارسال به مجلس و تبدیل آن به قانون به راحتی بتوان آن را برای باز شدن راه اعمال امتیازات قانون مدیریت کنار گذاشت، آیا چنین رفتارهایی باعث از دست رفتن سرمایه‌های اجتماعی نمی‌شود؟!

و ابهام دیگر این است که بالاخره رتبه‌بندی معلمان متوقف و بی‌تأثیر شده است یا خیر، معاون وزارت آموزش وپرورش پیش از این در پیام تلگرامی خطاب به معلمان با تأکید بر اینکه نگران نباشید که چرا رتبه‌بندی حذف شده است گفته بود: کار جسورانه‌ای کرده و با وجود تمام محدودیت‌های مالی امتیازات را وارد پایه حقوق فرهنگیان کردیم این کار برای ضریب افزایش سال 99 پایه خوبی را فراهم می‌کند نگران نباشید که چرا رتبه‌بندی حذف شده است و امتیازات فصل دهم قانون مدیریت اضافه شده است راه رتبه‌بندی با توجه به ماهیت برنامه ششم توسعه باز است و از مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم.

اما او اینبار در گردهمایی مدیران و معاونان آموزش و پرورش می‌گوید: متاسفانه جوی ایجاد شده که احساس می‌شود رتبه‌بندی حذف شده است اما این گونه نیست و اگراحیانا اشکال نگارشی بوده است به لطف خدا و تلاش همکاران مشکلات و ایرادات برطرف شده است!

در کنار تمام این ابهامات و تناقض‌ها در بحث افزایش 1.5 تا دو میلیون تومانی حقوق معلمان، واکنش‌های مختلفی را از سوی آنها شاهد بودیم.

برای اطلاع از نظرات معلمان و اینکه آیا حقوق آنها به طور میانگین حدود دو میلیون تومان افزایش داشته است، با تعدادی از آنها گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه نظراتشان به همراه احکام حقوقی تعدادی از معلمان را مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد خبری از این میزان افزایش حقوق نیست.

وضعیت معلمی با 21 سال سابقه!

در این رابطه، پیروز نامی معلمی با 21 سال سابقه کار از استان خوزستان به تسنیم گفت: معاون وزیر می‌گوید به طور متوسط 1.5 تا دو میلیون تومان به حقوق فرهنگیان اضافه شده است اما توجه کنید که در آموزش وپرورش نیروهای اداری و آموزشی داریم که احکام این دو گروه با هم متفاوت است.

رتبه‌بندی شامل حال نیروهای آموزشی یعنی معلمان شد و رتبه‌های یک تا پنج به آنها تعلق گرفت که بنده بالاترین رتبه یعنی 5 را گرفتم و به میزان 720 هزار تومان به حقوقم اضافه شد!

او ادامه داد: رتبه‌بندی شامل حال نیروهای اداری نبود و افرادی که با پست آموزشی در ادارات مشغول به کار بودند برای استفاده از مزایای رتبه‌بندی تعهدنامه تکمیل کردند تا  از مهر 99 به مدارس برگردند اما با ابلاغ بخشنامه قانون مدیریت، دیگر رتبه‌بندی بی‌تأثیر شد و احکام براساس 50 درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت تغییر کرد که اینبار نیروهای اداری به صورت چشمگیری افزایش حقوق پیدا کردند!

به گفته این معلم، برای جبران کمبود حقوق معلمان در حکم حقوقی آنها بندی به نام حق شغل حرفه‌ای لحاظ کرده بودند که هم‌اکنون آن را حذف کردند و می‌گویند در قانون مدیریت، حق شغل حرفه‌ای نداریم با این کار عملا رتبه‌بندی که قبلاً اعمال کرده بودند حذف شد.

در مجموع 750 هزار تومان افزایش حقوق داشتم

او در واکنش به صحبت‌های معاون وزیر که از افزایش 1.5 تا دو میلیون تومانی حقوق فرهنگیان به صورت متوسط خبر داده است، گفت: حقوق بنده با اعمال امتیازات قانون مدیریت 29 هزار تومان افزایش داشت که با احتساب 720 هزار تومان رتبه‌بندی باز هم به 1.5 میلیون تومانی که معاون وزیر می‌گوید نمی‌رسد!

شکاف حقوق معلمان و سایر کارمندان دولت بازهم بیشتر شد

این معلم تاکید دارد که به جرات می‌توانم بگویم بیش از 90 درصد معلمان کمتر از یک میلیون تومان افزایش حقوق داشتند در حالیکه معاون وزیر می‌گوید میانگین این افزایش 1.5 تا 2 میلیون تومان است تازه اگر حق شغل حرفه‌ای را به احکام حقوقی بنده برگردانند یک میلیون و 200 هزار تومان افزایش حقوق خواهم داشت، خواسته ما این است که به معلمان که در سنگر اصلی تدریس یعنی کلاس‌های درس حضور دارند توجه بیشتری داشته باشند با این کار جز شکاف بین حقوق معلمان و اداری‌ها و از سوی دیگر شکاف میان حقوق معلمان با سایر کارمندان دولت دستاوردی ندارند.

معلمی با 22 سال سابقه از استان البرز

معلم دیگری از شهر کرج که با 22 سال سابقه در دوره ابتدایی تدریس می‌کند، با اشاره به اینکه با رتبه‌بندی 490 هزار تومان به حقوق او اضافه شد، گفت: با اعمال امتیازات قانون مدیریت هم 368 هزار تومان افزایش حقوق داشتم که در مجموع 858 هزار تومان است که البته مالیات هم از آن کسر‌می‌شود حالا چطور مدعی هستند 1.5 تا 2 میلیون تومان به طور‌متوسط به حقوق فرهنگیان اضافه شده است.

در اجرای امتیازات قانون مدیریت معلمان ضرر کردند چون....

او معتقد است که در اجرای امتیازات فصل دهم قانون مدیریت معلمان متضرر شده‌اند چون 50 درصد به طور کامل برای آنها اعمال نشده است و حالا خواسته اصلی معلمان این است که آنها هم همانند تمام کارمندان دولت به طور دقیق و کامل مشمول افزایش 50 درصدی شوند.

این معلم به این موضوع هم اشاره دارد که در هفته 24 ساعت در شیفت صبح و 24 ساعت در شیفت عصر کار می‌کند و در مجموع 3 میلیون و 500 هزار تومان دریافتی دارد که با اعمال این بخشنامه فاصله حقوقی معلمان و سایر کارمندان دولت چند برابر شد.

معلمان , نظام رتبه‌بندی معلمان , وزارت آموزش و پرورش ,

معلمان , نظام رتبه‌بندی معلمان , وزارت آموزش و پرورش , این تصاویر احکام حقوقی دو نفر از معلمان است که می‌گویند افزایش حقوق آنها کمتر از یک میلیون تومان است.

معلمی با 20 سال سابقه از تهران

معلم دیگری با سابقه بالای 20 سال با اشاره به اینکه با اجرای رتبه‌بندی 580 هزار تومان به حقوق بنده اضافه شد، گفت: با اعمال امتیازات قانون مدیریت بدون احتساب رتبه‌بندی باید 700 هزار تومان دیگر به حقوق بنده اضافه می‌شد که این کار انجام نشد و اینگونه حساب کردند که 580 هزار تومان رتبه‌بندی را از 700 هزار تومان کسر کردند و مابه‌التفاوت آن را برای بنده محاسبه کردند یعنی رتبه‌بندی را هم به عنوان بخشی از افزایش امتیازات قانون مدیریت لحاظ کردند.

هیچ معلمی افزایش حقوق 1.5 میلیون تومانی ندارد!

به گفته او در نهایت سقف اضافه شده به حقوق معلمان یک میلیون و 100 هزار تومان است و هیچ کادر مدرسه‌ای 1.5 یا دو میلیون تومانی که معاون وزیر می‌گوید دریافت نکرده است حتی اگر بخواهیم میانگین را محاسبه کنیم برای معلمان 300 یا 400 هزار تومان می‌شود! اعمال امتیازات فصل دهم قانون مدیریت به نفع مدیران و معاونان شده است.

این معلم اشاره دارد که خواسته معلمان اجرای کامل قانون مدیریت و افزایش حقوق آنها همانند کارکنان اداری آموزش و پرورش و سایر ادارات دولتی است، مگر معلمان کارمند دولت نیستند! 

 آنچه این روزها از سوی معلمان مطرح می‌شود، عدم اجرای کامل امتیازات فصل دهم قانون مدیریت برای آنهاست البته علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش که این روزها در مرکز انتقادات هم قرار گرفته است، از تلاش این وزارتخانه برای اعمال فوق العاده ویژه نیروهای آموزشی خبر می‌دهد و از معلمان می‌خواهد صبور باشند تا این کار اتفاق بیفتد.

الهیار ترکمن دراینباره به تسنیم گفت: ازسال 86 به بعد که قانون مدیریت خدمات کشوری عملیاتی شد تا به امروز امتیازات فصل دهم در آموزش وپرورش به 50 درصد نرسیده بود و همیشه پایین‌تر از کارکنان دولت بودند.

 برای آنکه بتوانیم این ظرفیت را بهبود دهیم فوق‌العاده ویژه را برای مشاغل آموزشی تعریف کردیم که دامنه‌دار و متغیر خواهد بود و بر اساس رتبه‌های حرفه‌ای لحاظ می‌شود،  هم‌اکنون در حال تهیه پیش‌نویس و تنظیم جداول آن هستیم تا به‌زودی در قالب نامه‌ای به سازمان اداری و استخدامی ارائه شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۶۲۱۰۱۰۸:۳۴:۴۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
ماشاالله چه حقوق‌هایی میگیرند غر هم میزنند! طرف حقوقش بالای شش میلیونه نصف سال هم که تعطیله بعد میگه چرا بیشتر ندادند. بابا جان مهندسای پتروشیمی تو همون خوزستان و ماهشهر با شیفت دوازده ساعته و شبکاری و آلودگی شیمیایی و با رتبه نخبگی از دانشگاه‌های برتر کشور جونشون کف دستشونه و کارمیکنند و اندازه تو هم حقوق نمیگیرند.
ناشناس۱۳۶۲۱۹۲۰۹:۴۳:۲۹ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
متاسفانه، اصل آموزش و معلمان هیچگاه مورد توجه نبوده اند، باز یک وعده جدید و تو خالی خواهند داد.
معلمى با ٢٨ سال سابفه۱۳۶۲۲۰۳۰۹:۴۹:۳۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
نكته ى جالب و غير قابل باور براى من اينست كه چطور ميتوانيد در چشم ما نگاه كنيد و دروغ بگوييد من با ٢٨ سال سابقه در يك مرحله ٥٤٠ و در مرحله ى بعد ٢٥ هزار تومان به حقوقم اضافه شده است. در مجموع ٥٦٥ هزار تومان . همه ى همكاران من هم به همين صورت ، اندكى كمتر و اندكى بيشتر، چطور ممكن است ميانگين افزايش حقوق ما بين ١/٥ تا ٢ ميليون باش
ناشناس۱۳۶۲۳۴۹۱۱:۲۶:۰۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
حقوق من با مدرک لیسانس و 18 سال سابقه کار فقط 380 هزار تومان افزایش پیدا کرده است
سجاد۱۳۶۲۳۷۱۱۱:۳۶:۵۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
با سلام.بنده هم به عنوان معلم فقط ۳۴۲ هزار تومن به من اضافه شده.در ضمن همکارای بنده که بالای ۲۰ سال سابقه داشتند ۱۸ هزار تومن، ۱۷ هزار تومن و ۲۵ هزار تومن و ۲۴ هزار تومن و یکی دیگه ۳۶۰ هزار تومن اضافه شده.کجای اینا میانگین یک و نیم میلیون میشه
ناشناس۱۳۶۲۳۹۳۱۱:۵۰:۵۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
دمت گرم الف این آقای الهیار بین فرهنگیان جایگاهی ندارد امیدواریم زود تر عزل شود
رشید۱۳۶۲۴۰۵۱۱:۵۴:۱۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
با سلام و درود خدمت شما عزیزان که پیگیر حذف حق شغل حرفه ایی معلمان که تقریبا هفتصد هزار تومان است ولی آقای ترکمن می گوید که دومیلیون اضافه شده لطفا یک حکم کارگزینی معلمان که حتی یک ونیم اضافه شده نشان دهید
سجاد۱۳۶۲۴۲۴۱۲:۰۰:۴۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
خداوند انشاالله به شما سلامتی عطا کند که پیگیر حذف شدن رتبه بندی در حقوق فرهنگیان هستید وجدانا هفتصد تومان کم شده پانصد تومان اضافه ؟!؟! حالا چطور میگویند حقوق معلمان یک میلیون اضافه شده؟
ناشناس۱۳۶۲۴۵۸۱۲:۲۲:۰۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
واقعیت این است که رتبه‌بندی و سایر برنامه های حقوق معلمان سرکاری بوده و هست و خواهد بود. لابد میگی چرا؟! زیرا سهم آ پ از تولید ناخالص داخلی یک درصد رسیده!!! در حالی که باید 5 درصد باشد. تا این محقق نشده.. هی روزگار
صیفور بختیاری۱۳۶۲۵۱۳۱۲:۵۱:۳۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
تیر خلاص بر تن بیجان اموزش وپرورش،افت شدید کیفیت تدریس و حضور فیزیکی در مدارس
ناشناس۱۳۶۲۵۲۰۱۲:۵۵:۱۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
حقوق زیر 10 یعنی فاجعه.
ناشناس۱۳۶۲۵۵۳۱۳:۱۱:۲۹ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
خرما از کرگی دم نداشت. دبیر بازنشسته مفلوک.
ناشناس۱۳۶۲۶۱۲۱۳:۳۶:۵۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
حقوق من هم با 31 سال سابقه 180 تومان زیاد شده است.
ناشناس۱۳۶۲۶۵۷۱۴:۰۲:۱۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
احکامی که گذاشتید مربوط به استان خوزستان هست که هر. فرهنگی حدود 700 هزارتومان بخاطر بدی آب و هوا و مناطق کمتر توسعه یافته دریافت میکند کاش چند تا حکم از شهر تهران یا شیراز و.... میذاشتید تا ببینید حکم فرهنگی ها کمتر از 4 میلیون هست و دریافتیشون حدود 2میلیون
ناشناس۱۳۶۲۶۹۹۱۴:۲۴:۳۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
متاسفانه تمام صحبت های آقای الهیار ترکمن کذب محض است و ایشان ظلم بزرگی به فرهنگیان کردند. ممنون هستیم از مسئولین سایت الف که زبان گویای ما فرهنگیان شدند.خدا خیرتان دهد.
شهرام۱۳۶۲۷۱۷۱۴:۳۳:۰۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
واقعا نمی دونم علت این آشفتگی در اجرای درست قوانین در آموزش و‌پرورش کیه؟علت چیه؟معرفی کنید لطفا مسئول تشویش اذهان عمومی و‌ فرهنگیان رو
شایان۱۳۶۳۱۹۵۱۹:۲۶:۲۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
چرا دادستانی اعلام جرم نمیکنه ؟ بخاطر این موضوع شاید هم ترکمن راست میگه ادارات بودجه را جای دیگری بردن؟ الان سوال عمومی پیش اومده مردام میگن دو میلیون اضافه شده معلمان می گویند خیر؟! پیدا کنید پرتقال فروش رو
رشید۱۳۶۲۷۴۶۱۴:۴۸:۳۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
با سلام دادستانی کشور ورود پیدا کند نشر اکاذیب تشویش اذهان عمومی و معلمان مصاحبه خلاف واقع و دروغ در سانه ملی که حقوق معلمان دو میلیون اضافه شده که چنین چیزی وجود ندارد
رشید۱۳۶۲۷۵۰۱۴:۵۰:۴۱ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
با سلام از یک میلیون معلم خواهشمنداست یک نفر که حتی یک میلیون اضافه شده حکم پرسنلی رانشون بدهید جناب ترکمن
سجاد۱۳۶۲۷۵۴۱۴:۵۳:۱۳ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
در ضمن شبکه دو بخش خبری بیست وسی لطفا پیگر باشند که کدام معلم دو میلیون ویا یک میلیون اضافه شده ضمنا حق رتبه بندی که هفتصد تومان است حذف شده یک بند دیگر چهارصد تومان اضافه شده
امانی۱۳۶۲۷۵۵۱۴:۵۴:۰۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
متشکرام که پیگر این مسله هستید
صابر۱۳۶۲۷۵۹۱۴:۵۵:۴۵ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
کمیسون آموزش مجلس چرا پیگریی نمکنید ؟! بعد از چندین سال رتبه بندی ب ای معلمان اجرا شد وبعد از پنج شیش ماه دوباره حذف شد ؟
سلمان۱۳۶۲۷۶۴۱۴:۵۷:۱۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
مگر این رتبه بندی چند باب بود که حالا درش باز است؟
زمانی۱۳۶۲۷۶۸۱۴:۵۸:۵۱ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
معاونت آموزش پرورش جناب ترکمن اگر به حقوق معلمان دو میلیون اضافه شده شما چرا چند بار مصاحبه مکنی ؟پس معلوم است که اضافه نشده
گورخواب۱۳۶۲۸۳۰۱۵:۳۵:۲۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
معلمان نگران نباشید به زودی طرح المپیک برای افزایش منزلت و معیشت معلمین معرفی خواهد شد. که قرار است معلمین از امکانات همرده های خود در کشور های پیشرفته مثل نروژ، ژاپن... برخوردار شوند. مثلا در ژاپن حقوق معلمان ابتدای از دانشگاه بیشتر است با مدرک یکسان.
ناشناس۱۳۶۲۸۴۳۱۵:۴۵:۲۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
واقعا مسولین از تمسخر معلمان بترسند
ناشناس۱۳۶۳۲۱۴۱۹:۴۲:۴۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
معلمان ترس ندارند ،دیگه دانش اموزانم از معلمان نمیترسنداز بس............
ناشناس۱۳۶۲۸۶۶۱۵:۵۸:۵۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
چرا همیشه و در همه حال معترض هستید دو میلیون و نهصد حقوق میگریم سالی چند نفر از همکارامون رو بدلیل مختلف حین کار از دست میدیم شب تا صبح ام تو بیابون ها دنبال رفع خاموشی برق مشرکین هستیم
م. خ۱۳۶۲۸۸۸۱۶:۲۹:۲۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
بنده با ۱۴ سال سابقه کار و مدرک کارشناسی ارشد فنی در وزارت دفاع کمتر از اینا حقوق میگیرم چجوری میگن از همه ادارات کمتر حقوق دارند
فرهنگی۱۳۶۲۹۹۶۱۷:۳۶:۵۹ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
به هن دلیل که نعلم ها هیچ گونه رفاهی بن حق لباس انواع وام و .... را ندارند و برادر من که همکار شما در وزارت دفاع هستند از همه این موارد برخوردار است
حامد۱۳۶۳۰۵۸۱۸:۱۳:۴۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
میشه لطفا برای اثبات گفته هاتون فیش حقوقی و حکم کارگزینیتونو رسانه ای کنید دوست وزارت دفاعی!؟
ناشناس۱۳۶۳۲۲۸۱۹:۵۵:۲۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
از سرت هم زیاده مگر چه می کنی آنجا
ز ع۱۳۶۲۸۹۰۱۶:۳۰:۳۳ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
همکاران فرهنگی من کاملا درست فرمودن اقایه اللهیار ترکمن گفتن کذب محض است تا رسیدن به حق قانونی خودمان ایستاده ایم
نوروزی۱۳۶۲۹۹۰۱۷:۳۳:۲۳ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
با سلام.اینجانب با 28سال سابقه مبلغ620 هزار تومان اضافه شده.اما درد اصلی ما فرهنگیان در وهله اول تبعیضی میباشد که با دیگر کارکنان دولت قائل میباشند ودر وهله بعد رسانه ای کردن این گونه خبر ها است که باید برا همه مردم توضیح دهیم واز اش نخورده‌ای که دهانمان را سوخته دفاع کنیم.تورا به خدا بس کنید این کارها را.
گیسو از کرج۱۳۶۳۰۰۸۱۷:۴۴:۴۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
سلام این چه عدالتی هست با ۲۸ سال سابقه مدرک فوق لیسانس ۳۱ هزارتومن اضافه شده اقای وزیر چرا اینقدر دروغ میگید
ناشناس۱۳۶۳۰۷۰۱۸:۲۲:۳۵ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
شما معلمین از کیا بیشتر زحمت میکشید که اینقد ادعای حقوقم دارید؟ ماشالله سه ماه تابستون بعلاوه تعطیلات رسمی و غیر رسمی حساب کنین چند برابر بقیه حقوق میگیرین. کارگر داریم ۱۸۰۰ حقوق میگیره. اگر ادعا و سر و صدایی هم باید باشه این قشر بایداعتراض کنن
دبیر۱۳۶۳۰۸۶۱۸:۳۲:۲۱ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
سلام. بنده با مدرک فوق لیسانس و با 24 سال سابقه 200 هزار افزایش حقوق داشته ام
مهدی۱۳۶۳۱۷۷۱۹:۱۹:۰۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
با سلام به نظر من باید از طریق حقوقی ، مسئولینی که خبرهای کذب و خلاف واقع رو رسانه ای کرده و اثرات سوئی در جامعه و در روح و روان قشر مظلوم جامعه (بخصوص فرهنگیان) به جا می گذارند ،مورد پیگرد قانونی قرار بگیرن.
رحمانی۱۳۶۳۱۸۷۱۹:۲۳:۴۶ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
با تشکر ویژه وعرض خسته نباشید خدمت شما سایت الف پیگر این موضوع باشید که معلمان کدام جای ایران اسلامی یک میلیون اضافه شده نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی جرم است اونهم در رسانه ملی دادستانی باید ورود پیدا کند همه مگر در برابر قانون مساوی نیستم باتشکر
امیر۱۳۶۳۱۹۰۱۹:۲۴:۳۵ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
خوسبحال فرهنگیان سه ماه تعطیلی عید محل کار نزدیک به خونه ساعت کار چهار ساعت توقعات بالا
م فلاح۱۳۶۳۱۹۷۱۹:۳۰:۱۳ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
دوهمکار بندمحرویت روستا وبندبدی اب هوا که جمعا یک ملین است دارند
جواد۱۳۶۳۲۰۷۱۹:۳۷:۵۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
دم سایت "الف" گرم ، که زبان گویای فرهنگیان مظلوم است،ان شاالله با پیگیری دوستان و همچنین سایت وزین الف حقوق تضییع شده فرهنگیان احقاق شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین