دادگاه محتکران ماسک و دستکش چه می‌شود؟

گروه ویدئو الف،   3981213075 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه: جلسه دادگاه متهمان محتکران در حوزه مسائل درمانی به صورت علنی برگزار و مجازات های سختی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۵۷۶۸۹۱۳:۰۸:۲۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
دادگاه محتکران پوشک و دستمال کاغذی چه شد ؟ اگر محتکران نتیجه ی ملموس احتکار در آن زمان را می دیدند ، برایشان درس عبرت میشد و بازدارندگی می داشت و مردم به مسیولین امیدوار می شدند ..
ناشناس۱۳۵۷۹۲۱۱۵:۴۰:۳۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
.. .. دادگاه سیف و معاون نظارتی و معاون ارزیش
ناشناس۱۳۵۷۹۹۲۱۶:۴۲:۴۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
سرنوشت اقلام به دست آمده چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۳۵۸۰۲۳۱۷:۱۶:۳۹ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
اعدام و مصادره کل اموال برای مبارزه و درمان کرونا
ناشناس۱۳۵۸۰۸۲۱۸:۲۴:۳۵ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
وقتی کسی رو میگرن میبرن مراجع انتظامی و امنیتی مثل کلانتری ها یا سپاه و غیره... بعد میبرند دادسرا! اونجا بهش تفهیم اتهام میشه و قرار تامین براش صادر میشه که معمولا برای اینا متاسفانه قرار وثیقه صادر میشه و با قید سند موقتا آزاد میشند. سپس اونجا براش تصمیم نهایی و کیفرخواست صادر میشه. بعد پرونده از دادسرا با کلی هزینه و وقت به دادگاه کیفری ۲ ارسال میشه. اونجا براش تعیین وقت میکنند. بعد متهم اگه فرار نکرده باشه احضار میشه و حکمش رو صادر میکنند. بعد 20 روز به متهم زمان میدند که به حکم اعتراض کنه. اگه اعتراض کرد پرونده از دادگاه کیفری ۲ به دادگاه تجدید نظر استان ا سال میشه. اونجا هم بررسی می کنند حکم و اعتراض رو. نهایتا پرونده اگر حکم دادگاه رو تایید کنه برمیگرده دادگاه کیفری ۲ و از اونجا به اجرای احکام دادسرا ارسال میشه! تو اجرای احکام اگر دوباره فرد فرار نکرده باشه دوباره فرد رو احضار می کنند تا حکم رو اجرا کنند. مثلا شلاق زندان و یا جزای نقدی و غیره. این پروسه در حالت عادی چند ماه طول میکشه! حالا خودتون ببینید قانون برای برخورد با مفسدین فی الان چقدر طویل هست و چقدر می تواند مملکت رو بازی و از ..در این مراحل استفاده کنند! و در آخر با جریمه و یا زندان ..همه ما را تمسخر کنند. چرا نباید برای اینها شرایط سخت تر و از بازداشت موقت و زندانی در شرایط سخت و رسیدگی فوری استفاده بشه. چرا آنقدر برخوردها سطحی هست. چرا؟
ناشناس۱۳۵۸۲۲۱۲۱:۱۰:۱۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
محتکران محاکمه ندارند آنها را نظیر خاینان به ملت در دادگاه صحرایی به اعدام محکوم کنید
مهدی۱۳۵۸۲۹۰۲۲:۴۴:۴۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
این حرفها برای مردم ماسک و ژل و دستکش نمیشود!!! اگر قوه قضاییه شبنم خانم و داماد وزیر و پسر وزیر و آن ..خائنی که دلار و یوری دزدی را احتکار کرده بودند، را بدون هیچ اغماضی اعدام کرده بود، بدون شک الان بقیه اقازاده ها و فک و فامیل مسئولین جرات احتکار ماسک و دستکش و ژل و بقیه وسایل پزشکی و در نتیجه مرگ و میر مردم را نداشتند!!!! اینها فقط حرف است .. اگر تمام محتکرین وسایل پزشکی و دارو را از دم اعدام کنید، دیگر کسی گوشت و میوه و پوشاک و نخود و لوبیا و عدس و چه و چه و چه را احتکار نمیکند. باید مجازات احتکار را اعدام قرار بدهید و بدون اغماض تمام محتکرین را اعدام کنید، چه شبنم خانم باشد، چه داماد وزیر و چه پسر وزیر و و چه وکیل .. ترحم بر پلنگ تیز دندان .. وقتی شبنم و بقیه تبهکاران .. .. .. را اعدام نمیکنید و حتی .. .. نتیجه اش احتکار 32 میلیون دستکش میشود. اعدام کنید این تبهکاران و خائنین به ایران و ملت و نظام را. اینها قاتل مردم و ویرانگر ایران هستند.
ناشناس۱۳۵۸۵۶۸۰۹:۰۶:۴۵ ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
مهم خود ماسک ودستکش است فورا باید به دست وزارت بهداشت و به صورت رایگان در بین مناطق ویروسی تقسیم شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین