تولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهان

گروه عکس الف،   3981212097 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

شرکت گلتاش در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان در راستای تامین ژل ضد عفونی دست و نیاز جامعه به این ماده اقدام به تولید انبوه این ژل کرده است. این کارخانه با اضافه کردن خط تولید خود از تولید ۲ تن در روز به ۱۰ تن در روز افزایش داده است و در صورت تامین الکل و مواد اصلی روزانه قادر به تولید ۶۰ تن از این ژل خواهد بود.

تولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهانتولید ژل ضدعفونی کننده در اصفهان

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۵۶۲۱۶۱۴:۰۱:۰۳ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
خوب ماهي گيرايي هستيد
ناشناس۱۳۵۷۰۹۴۰۰:۰۲:۲۱ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
خوب شما برو حرکت غیر نمایشی انجام بده نق زنهای مجازی
ناشناس۱۳۵۶۲۵۴۱۴:۱۹:۵۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
متاسفانه فقط تولید میشه از دست مردم رسیدن خبری نیست
یه الفی۱۳۵۶۲۷۳۱۴:۲۸:۳۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
لطف کنید نشانی رو اعلام کنید تا دلالان محترم بتوانند برای خرید مراجعه کنند
ناشناس۱۳۵۶۳۰۳۱۴:۴۷:۱۳ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
تولیذ میشه ولی بین مردم توزیع نمیشه
ناشناس۱۳۵۶۶۲۲۱۸:۰۵:۲۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
خوش به حال محتکران و دلالها شد .
ناشناس۱۳۵۶۹۳۰۲۱:۴۰:۱۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
..، آمارها .. برای جلوگیری از واردات کالای مشابه . طبق قانون دولت مجبور به خرید کالای ایرانی شده و کارگزارهای دولتی با این خبرها و داده های بی .. جرات تخطی از قانون ندارن . نه کالای می تونن بخرن و نه می تونن کالای خارجی ثبت کنند.
ناشناس۱۳۵۷۱۶۵۰۱:۴۳:۰۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
از اين تصاوير در تلويزيون زياد ديديم تا بدست مردم نرسد توليدات باور كردني نيست
عمران۱۳۵۷۱۸۰۰۲:۴۵:۵۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
خسته نباشند خدا قوت! الان در تمام دنیا در پیشرفته ترین کشورها هم مشکل کمبود مواد ضدعفونی وجود دارد. چون متقاضی در زمان کوتاهی چندین برابر شده چرخه تولید و توزیع قادر به برطرف کردن نیاز بازار نیست. در ضمن در پاسخ به کسانی که اعتراض میکنند: «تولید کننده چه گناهی کرده؟ چکار باید کند؟ تولید کند فرصت طلب است تولید نکند تنبل و بی عرضه است!» حداقل برای مدتی هم که شده شرایط را درک کنیم تا به کمک هم از بحران بگذریم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین