اسفنانی در گفتگو با الف: کشف پنچ میلیون ماسک و ۲ میلیون دستکش توسط تعزیرات

گروه سیاسی الف،   3981212016

معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه ماموران این سازمان حدود ۵۴ هزار ماسک از انبار دیجی کالا کشف کردند، گفت: مجموعه کشفیات این سازمان در روزهای گذشته از شرکت های مختلف حدود پنچ میلیون ماسک و ۲ میلیون دستکش یک بار مصرف بوده است.

محمدعلی اسفنانی معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه روزانه حدود 200 تا 300 پرونده در خصوص تخلفات در سازمان تعزیرات به ثبت می رسد، گفت: ماموران تعزیرات با دقت هر گونه تخلفی را در سطح بازار بررسی می کنند و پرونده های تشکیل شده در شعبت تعزیرات بررسی می شود.

وی با بیان اینکه ماموران تعزیرات در روزهای گذشته مجموعا حدود پنچ میلیون ماسک در انبارهای مختلف که احتکار شده بود، کشف کردند، افزود: همچنین حدود پنچ کانتینر دستکش یک بار مصرف که هزار و 700 کارتن بوده و شامل حدود 2 میلیون دستکش بوده نیز کشف و ضبط شد.

معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: همچنین در روزهای گذشته مقدار قابل توجهی ژل های ضد عفونی کننده و مقادیری الکل کشف و ضبط شده است.

اسفنانی گفت: این اقلام و کالاها هم از سوی شرکت ها و هم از سوی اشخاص حقیقی احتکار شده بود.

وی در خصوص ماسک های احتکار شده در دیجی کالا و کشف آنها از سوی ماموران سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تعداد این ماسک ها حدود 54 هزار عدد بود که پرونده این شرکت در دست بررسی است.