آمادگی کامل آستان حضرت معصومه (س) برای همکاری با وزارت بهداشت

گروه سلامت الف،   3981210094

تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: رعایت مسائل بهداشتی همواره از جانب شرع توصیه شده و در شرایط کنونی که ممکن است عدم رعایت آن به دیگران آسیب برساند واجب است و هیچ منافاتی با قداست حرم کریمه اهل‌ بیت (س) ندارد.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی با اشاره به اینکه بارگاه نورانی کریمه اهل‌بیت (سلام الله علیها) در طول تاریخ پناهگاه و مرجع درماندگان و بیماران بوده است، اظهار کرد: تاکنون بانوی کرامت دردهای فراوانی را رفع و بیماران زیادی را شفا داده‌اند. به همین علت کرامات حضرت و قداست حرم مطهر بر هیچ شخص و فرد آگاهی پوشیده نیست.

وی در مورد حواشی اخیری که در مورد ضد کرونا بودن حرم مطهر مطرح شده است، گفت: رعایت مسائل بهداشتی هیچ منافاتی با قداست و مطهر بودن حرم ندارد و حتی رعایت آن در شرایط کنونی واجب است.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (سلام الله علیها) ضمن تقدیر از تلاش مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و درمان بیماران تصریح کرد: آستان مقدس علاوه بر اینکه تاکنون تمهیدات مختلفی را برای جلوگیری از شیوع کرونا دنبال کرده است، همچنان از آمادگی کامل برای همکاری بیشتر با مسئولان وزارت بهداشت برخوردار است.