فردا آخرین مهلت ثبت نام کنکور ارشد پزشکی/ اعلام شرایط حدنصاب

گروه اجتماعی الف،   3981209028

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ١٣٩٩ گروه پزشکی فردا ۱۰ اسفند به پایان می رسد.

به گزارش مهر، ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد سال  ١٣٩٩ گروه پزشکی از ۲۸ بهمن ماه آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا ساعت ۱۰ صبح ۱۰ اسفند ۹۸ ادامه دارد.

مرکزسنجش آموزش پزشکی کشور در اطلاعیه ای جدید شرایط کسب حد نصاب لازم و موارد موجود در روند ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ١٣٩٩ را اعلام کرد.

بر اساس مصوبه سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی ۳۰ آذر ۹۸ در آزمون کارشناسی ارشد سال ١٣٩٩ حد نصاب نمره علمی در هر رشته گرایش در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی، هیچ داوطلبی با نمره علمی کمتر از صفر (نمره علمی حاصل از نمرات خام تراز شده) پذیرش نخواهد شد و حد نصاب نمره علمی بزرگتر از صفر در نظر گرفته خواهد شد.

برای سال ١۴٠٠ در هر رشته گرایش در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی، هیچ داوطلبی با نمره علمی کمتر از پنج (نمره علمی حاصل از نمرات خام تراز شده) پذیرش نخواهد شد و حد نصاب نمره علمی حداقل ۵ با رعایت حد نصاب قانونی سهمیه ها در نظر گرفته خواهد شد.

برای شروع ثبت نام، پرداخت هزینه رشته اول الزامی است و در صورتی که داوطلب متقاضی شرکت در دو رشته امتحانی باشد، باید علاوه بر پرداخت هزینه رشته اول، هزینه رشته دوم را نیز پرداخت کند.

در فرم ثبت نام، رشته اول که تحت عنوان گروه امتحانی رشته ۱ مشخص شده یعنی یکی از ۴ گروه جدول شماره ٢ دفترچه باید انتخاب شود. با انتخاب گروه، در گزینه بعدی رشته امتحانی ۱ فعال می شود که یکی از رشته یا مجموعه امتحانی آن گروه است و باید یکی از رشته یا مجموعه موجود در آن گروه را انتخاب کرد.

در صورتیکه فرد هزینه ۲ رشته را پرداخت کند گروه امتحانی رشته ٢ فعال می شود که مراحل آن به همان روش گروه قبلی است با این تفاوت که ٣ گروه باقی مانده نمایش داده می شود و در رشته امتحانی ٢ زیر مجموعه هر یک نمایش داده می شود. در صورت نیاز به ویرایش این امکان وجود دارد که ابتدا گروه تصحیح شود و سپس رشته یا مجموعه.

در صورت وجود مشکل در مورد هزینه ثبت نام یا روند ثبت نام، یا وجود خطا در ثبت نهایی داوطلب درخواست خود را صرفاً از طریق سامانه http://sanjeshp.ir اعلام کند.

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده است. ثبت نام آزمون فقط بصورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http:// sanjeshp.ir صورت می پذیرد و مدارک مورد نیاز باید به صورت اینترنتی بارگذاری شود.

آزمون کارشناسی ارشد سال ٩٩ در کلیه رشته ها (به جز رشته مددکاری اجتماعی) به صورت یک مرحله ای برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت نام برای هر گروه امتحانی مبلغ ۴۵۰ هزار ریال (۴۵ هزار تومان) به همراه ۶ هزار ریال (۶۰۰ تومان) جهت ارسال پیام کوتاه آزمون است. داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در بخش پیوند الکترونیکی هزینه ثبت نام آزمون های مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به پرداخت هزینه شرکت در آزمون اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال  ١٣٩٩ گروه پزشکی در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه سال ۱۳۹۹ در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، گناباد، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برای ۸۳ رشته گروه علوم پایه پزشکی و ۴ رشته داروسازی برگزار می شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین