انسداد چالوس، تردد از آزادراه تهران – شمال را عقب انداخت

گروه حوادث الف،   3981208115

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: تردد از قطعه یک آزادراه تهران – شمال که قرار بود از امروز برای مردم امکان پذیر باشد به دلیل انسداد چالوس، فعلا ممکن نیست.

«خیراله خادمی »ظهر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا ضمن اعلام بازدید خود از قطعه یک آزادراه تهران - شمال، گفت: قطعه یک آزادراه تهران – شمال برف روبی شده است و آماده تردد است اما به دلیل انسداد محور قدیم «چالوس» امکان عبور از آزادراه فراهم نیست. خادمی گفت: به محض بازگشایی چالوس، تردد از آزادراه ممکن می شود. مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، گفت: عملیات برف روبی در قطعه تازه افتتاح شده آزادراه تهران- شمال از شب گذشته انجام شد و تمام ۳۲ کیلومتر آزادراه توسط دو دستگاه برف خور پاک شده است و منتظر بازگشایی چالوس برای آغاز عبور از آزادراه هستیم.

به گزارش ایرنا از آنجایی که پایان قطعه یک آزادراه تهران - شمال به شهرستانک متصل می‌شود؛ اگر باقی مسیر مسدود باشد خودروها امکان تردد ندارند. منطقه یک آزادراه تهران - شمال ۱۷ سال فعالیت پیمانکاران چینی ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، طی ۲.۵ سال،‌ پیشرفت فیزیکی آن به ۸۵ درصد رسید و ششم اسفند ماه توسط رییس جمهوری به طور رسمی افتتاح شد. منطقه یک آزادراه تهران - شمال ۲۲ تونل به‌طول ۳۱ هزار و ۴۰۰ متر به‌ صورت رفت‌ و برگشت دارد، ۲۶ دستگاه پل به‌طول چهار هزار و ۶۰۰ متر با ویژگی‌های خاص مثل ارتفاع ۷۰ متری دارد. طول قطعه یک آزادراه تهران - شمال۳۲ کیلومتر است که با افتتاح این قطعه مسافت بین شهر تهران تا چالوس ۶۰ کیلومتر کاهش خواهد یافت.

نرخ عوارض آزادراه تهران – شمال برای روزهای عادی سال مبلغ ۲۰۰ هزار ریال و برای روزهای اوج سفر ۳۰۰ هزار ریال تعیین شد.

پربحث‌های هفته

  1. عملکرد مجلس دهم ؛ شما چه فکر می‌کنید؟

  2. اسباب تمسخر دینداری نشویم ...

  3. وقتی مردم مانند رییس مجلس دهم فکر نمی‌کنند...

  4. "دیپلماسی بنزین"، نمادی از بی اعتنایی به تهدیدات آمریکا

  5. آیا فلسطینی‌ها زمین‌هایشان را به یهودیان فروختند؟

  6. اردشیر زاهدی: همیشه به ایران افتخار می‌کنم/ نگذارید سلطه آمریکا و انگلیس برگردد/ حکومت پهلوی به مردم آزادی نمی‌داد‌

  7. پرونده مدیران سایپا ؛ محکومیت دو نماینده به حبس و اثبات دوباره یک ناکارآمدی

  8. با زوج خودرویی محکوم به اعدام بیشتر آشنا شوید

  9. چه زمانی سیلی بحران جمعیت را می خوریم؟!

  10. مجلس خدمت یا مجلس قدرت؟!

  11. جمعیت جوان، کرونا را شکست می‌دهد

  12. محکومیت «محمد عزیزی» و «فریدون احمدی» به حبس/ حکم اعدام برای دو متهم پرونده شرکت سایپا/ استعفای وکلای پرونده طبری/ خبر تازه از پرونده حادثه هواپیمای اوکراینی

  13. فطر و اعیاد مذهبی؛ آیا مسابقه شادمانی عمومی کافی است؟

  14. «دپوی ۳۰۰۰۰ خودرو» توسط خودروسازان «احتکار» نیست؟ + تصاویر

  15. چرا فرزندآوری کم شده/ آیا جامعه هم پیر می‌شود؟

  16. «عادی سازی» در شرایط کرونایی و سه شنبه‌های «جوج» در شمال !

  17. درد کهنه غیزانیه، «امنیتی» نیست

  18. روایت روح الامینی از فاصله معنادار بین رقبای ریاست مجلس/دفاع آقاتهرانی از صادق محصولی/واپسين ماموريت فراكسيون اميد/ ائتلاف لاریجانی با اصلاح طلبان در راه است؟

  19. مروری بر ازدواج‌های سیاسی؛ از احمدی‌نژاد تا روحانی + تصاویر

  20. تلفاتی سنگین‌تر از تلفات جنگ بر دوش ایالات متحده

  21. نامه توکلی به دادستان تهران درباره کشت و صنعت مغان: حمایت برای جلوگیری از چپاول حقوق ملت را انتظار می‌کشیم/ از انجام تشریفات جدید پیش از نتیجه اعلام جرم دیده‌بان در دادگاه خودداری کنید

  22. قیمت‌های جدید شورای رقابت برای خودروهای داخلی اعلام شد + جدول

  23. رهبر انقلاب: وضعیت رژیم صهیونیستی در آینده‌ سخت‌تر خواهد شد/ فلسطین قابل فراموش شدن نیست

  24. قیمت‌های شورای رقابت به خودروسازان ابلاغ شد/پراید ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان+جدول

  25. ادعای برایان هوک: ایران بین مذاکره با ترامپ یا فروپاشی اقتصادی یکی را انتخاب کند/ ایران را مهار کرده‌ایم

آخرین عناوین