انتقال بازار ماهی فروشان بندرعباس به محل جدید

گروه اجتماعی الف،   3981208078

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: در شرایط کنونی با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضرورت دارد در بهره برداری از بازار جدید تسریع شود به گونه ای که شهروندان بتوانند ماهی مورد نیاز خود را در شرایط کاملا بهداشتی تامین کنند.

عزیزاله کناری صبح امروز(هشتم اسفندماه) در جلسه بررسی و جابجایی بازار ماهی فروشان به محل جدید، افزود: هرچند که بازار ماهی فروشان برای شهر بندرعباس یک نماد بندری است اما در شرایط کنونی که ویروس کرونا در حال شیوع است، لازم است همگی تلاش کنیم تا زمینه رشد و تکثیر این ویروس به حداقل برسد و جلو رشد آن گرفته شود.

وی با بیان اینکه در این رابطه با توجه به شرایط عرضه ماهی در فضای نامناسب ضرورت دارد سرمایه گذار زمینه بهره برداری بازارچه را فراهم سازد، تصریح کرد: مدیریت بازار ماهی جدید نیز باید بازار را در تمام زمینه ها به نحو مطلوب مدیریت و افراد را توجیه کند تا با پوشش بهداشتی مناسب فعالیت کنند و بازار نیز در پایان هر شیفت کاری با نظر مرکز بهداشت شهرستان ضد عفونی شود.

کناری در پایان تصریح کرد: زمینه انتقال بازار ماهی به محل جدید فراهم است و باید ظرف ۲۴ ساعت آینده این جابجایی صورت گیرد و اتحادیه خرده فروشان ماهی اعضای زیر مجموعه خود را آماده این جابجایی کنند و شیلات نیز یکی از سوله های موجود در محوطه اسکله را در اختیار بنکداران قرار دهد و سرمایه گذار هم همکاری لازم را با شهرداری، شیلات و بنکداران داشته باشد و نواقصات احتمالی بازار جدید را ظرف یک هفته رفع کند و حداکثر تا پایان سال جاری نسبت به اخذ مجوزات لازم از شهرداری اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، بازار قدیمی ماهی‌فروشان بندرعباس بامداد امروز(هشتم اسفندماه) با توافق شهرداری بندرعباس تخریب شد و قرار است به محل جدید انتقال یابد.

بازار ماهی جدید طبق آخرین استاندارهای بهداشتی روز دنیا و با نمایی زیبا و تلفیقی از سنتی و مدرن احداث شده است، همچنین این بازار به مساحت ۲۵ هزار متر مربع و  با ۲۰۰ غرفه عرضه آبزیان و ۱۰۰ غرفه عرضه مستقیم گوشت قرمز و مرغ و مواد پروتئینی، فست فود و دیگر مشاغل مرتبط با این بازار آماده شده است، ۵۰ درصد مساحت این بازار به پارکینگ، نمازخانه، انبار و سردخانه اختصاص داده شده است .

نکته حائز اهمیت این است که دستگاه های تسویه فاضلاب مدرن و به روز  در این ساختمان نصب شده است و ورود فاضلاب و خونابه به دریا به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین