آشنایی با مهم ترین مکمل های قابل فروش در داروخانه های آنلاین

گزارش بازرگانی،   3981204052

پدیده داروخانه آنلاین که سال‌های اخیر نام آن به گوش همه ما خورده است، در ابتدا فروش بر اساس نسخه را برای همگان تداعی می‌کند، این در حالی است که تا به امروز این فروشگاه‌ها تنها مجاز به عرضه برخی مکمل‌ها و محصولات بدون نسخه هستند.

اما باید در نظر داشت که این محصولات هم به نوبه خود به سلامت ما گره خورده و اشتباه در خرید می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به جای بگذارد. شاید برای شما این پرسش مطرح شود که چه محصولاتی را می‌توان از داروخانه‌های آنلاین خریداری کرد. برای پاسخ باید بگوییم که هر محصولی که مکمل تلقی شود، در زمره محصولات مجاز جای می‌گیرد.

معرفی یک داروخانه ممتاز

داروخانه آنلاین مثبت سبز به مدیریت جناب آقای مرتضی مهر طباطبایی از جمله این داروخانه‌های فعال و پر طرفدار است که بر آن شدیم تا محصولاتی که به فروش می‌رساند را بررسی کنیم.

این مجموعه فعالیت‌های خود در حوزه‌های مختلف را چند سالی است که شروع کرده و توانسته در تمامی آنها به محبوبیت نسبتا زیادی برسد. فروش گسترده مکمل‌های غذایی، ورزشی و بدنسازی از جمله اصلی‌ترین اهداف این مجموعه قلمداد می‌شود.

دلیل مصرف مکمل

همه ما با توجه به کمبودهای غذایی که داریم، بنا به سن و شرایط بدنی گاها نیاز به مصرف انواع مکمل‌ها داریم. در عادی‌ترین حالت مولتی ویتامین چاشنی زندگی خیلی از ماست.

قطره آهن کودکان، انواع مکمل‌های استخوان و مفاصل، مکمل‌های افزایش قوای جنسی، تقویت کننده‌های سیستم ایمنی بدن، مکمل‌های پوست، مو و ناخن، درمان کننده‌های دیابت، بهبود دهنده‌های بینایی، سلامت ریه و قلب و عروق بخشی از دسته مکمل غذایی این داروخانه را تشکیل می‌دهند.

بخش پرتقاضای پوست و مو

 

همه افراد به دنبال راهی برای داشتن پوستی شفاف و موهایی پرپشت هستند، اکثر افراد به دلیل کمبود مواد مغذی دچار مشکلات پوست و مو می‌شوند.

یکی از محبوب‌ترین این مکمل‌ها، قرص پرفکت، کپسول هیر ویت و پودر کلاژن کلاژینو است. اما علاوه بر مکمل‌های خوراکی این روزها آوازه آمپول بیوتین هم زیاد شنیده می‌شود. قیمت آمپول بیوتین یکی از پرسش‌هایی است که خیلی از افراد با توجه به خارجی یا ایرانی بودن محصول، از متصدی داروخانه‌ها غالبا سؤال می‌کنند.

تاثیر بیوتین بر پوست و مو

کراتین یک پروتئین اساسی است که مو، پوست و ناخن‌های شما را تشکیل می‌دهد. واضح است که بیوتین زیرساخت کراتین بدن شما را بهبود می‌بخشد. کمبود بیوتین در بلند مدت یا به صورت مکرر می‌تواند تأثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن داشته و خطر ابتلا به عفونت‌های قارچی و باکتریایی را افزایش ‌دهد.

افزون بر استفاده در درمان‌های ریزش مو، بیوتین در درمان بیماری دیابت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در درمان دیابت، بیوتین کنترل گلوکز خون را بهبود می‌بخشد و از آسیب عصبی که در موارد پیشرفته بیماری در اندام‌ها دیده می‌شود و همچنین بیماری‌هایی مانند کبد چرب هم پیشگیری می‌کند.

مکمل های تقویت سیستم ایمنی

بخش دیگری از مکمل‌ها که تقاضای بسیار زیادی دارد، مکمل‌های تقویت کننده سیستم ایمنی هستند. این دسته از مکمل‌ها بخصوص در مواقع شیوع بیماری های ویروسی تقاضای بسیار زیادی خواهند داشت. با وجود آنکه همه ما می‌دانیم مهم‌ترین علت تضعیف سیستم ایمنی، عصبی و غمگین شدن است، اما نباید از تاثیر مخرب کمبود مواد معدنی و ویتامین‌ها هم غافل شد.

ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قدرتمند

ویتامین C یک ویتامین اساسی است، بدین معنی که بدن شما قادر به تولید آن نیست. با این حال، این نقش بسیاری دارد و با مزایای چشمگیر سلامتی بخصوص تقویت سیستم ایمنی مرتبط است. یکی از اصلی ترین دلایلی که مردم به مصرف مکمل‌های ویتامین C روی می‌آورند، تقویت سیستم ایمنی بدن است، زیرا ویتامین C در بسیاری از قسمت‌های سیستم ایمنی بدن نقش دارد.

مکمل های استخوان و مفاصل

یکی دیگر از مکمل‌های مجاز به فروش در داروخانه‌های اینترنتی، مکمل‌های تقویت کننده استخوان و مفاصل هستند. این مکمل‌ها غالبا غنی از کلسیم و ویتامین D3 هستند که از سلامت استخوان‌ها حمایت اساسی می‌کند. این مکمل‌ها در فرم قرص، کپسول، قرص جوشان و آمپول طبقه بندی شده‌اند.

در داروخانه آنلاین مثبت سبز مشاوره رایگان و تخصصی هم به شما داده می‌شود تا مکمل‌های استخوان و مفاصل و دیگر مکمل‌ها را با دقت بالاتری خریداری نمایید.

مکمل های تخصصی مثبت سبز کدامند؟

برخی مکمل‌ها برای بیماری‌های خاص فرموله و تهیه شده‌اند، بیماری‌هایی مانند دیابت و کبد چرب یا تضیف قوای جنسی از جمله مکمل‌های تخصصی این داروخانه آنلاین هستند.

دیابت بیماری پنهان

از آنجایی که بیماری خاموش قرن، دیابت است و افراد زیادی را هر ساله به کام خود می‌کشاند، مصرف مکمل‌های تنظیم سطح انسولین اهمیت بسیار زیادی دارد.

دلایل کبد چرب چیست؟

کبد چرب هنگامی ایجاد می‌شود که بدن شما چربی زیادی تولید کند یا چربی را به اندازه کافی متابولیزه نکند. چربی اضافی در سلول‌های کبدی، جایی که تجمع یافته و باعث بیماری کبد چرب می‌شود، ذخیره می‌شود.

این تولید چربی می‌تواند ناشی از دلایل مختلفی باشد. به عنوان مثال، نوشیدن زیاد الکل می‌تواند موجب بیماری کبد چرب الکلی شود. این اولین مرحله از بیماری کبد مرتبط با الکل است. در افرادی که الکل زیادی نمی‌نوشند، علت بیماری کبد چرب کمتر مشخص است.

مکمل پر فروش کبد چرب

قرص لیورگل 140 میلی گرم برای کبد چرب تجویز می‌شود، چرا که این قرص حاوی سیلیمارین در هر قرص است، سیلیمارین مجموعه ترکیبات پلی فنلی گیاه خارمریم است.

استفاده از این مکمل در داروخانه‌های آنلاین و آفلاین برای درمان مشکلات کبدی تاریخچه‎ای طولانی دارد که در حال حاضر با مطالعات گسترده، این اثرات به اثبات رسیده‎اند.

گیاه خارمریم دارای فلاونوئیدهای گیاهی مهمی مثل سیلی بین، سیلی کریستین و سیلی دیانین است که در مجموع سیلی مارین نامیده می‌شوند و همگی دارای اثرات محافظت کننده کبدی هستند. این خاصیت، در واقع به معنای افزایش مقاومت یاخته‌های کبدی در برابر آسیب‌های سمی به شمار می‌آید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین