همه چیز درباره ساندویچ پانل

گزارش بازرگانی،   3981129154

ساندویچ پانل یکی از اقلام کاربردی در صنایع و ساختمان سازی است و نام آن شاید برای بسیاری آشنا باشد. توجه داشته باشید که ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل به نوعی از سازه ها گفته می شود که دو طرف یک فیبر عایق را یک ورقه نازک فلزی در بر گرفته و به همین دلیل خاصیت عایقی قوی نیز دارد. ساندویچ پانل ها را می توانید در انواع اندازه ها و انواع مختلفی مشاهده کنید که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت و در صنایع مختلفی نیز کاربرد دارند. ساندویچ پانل ها را می توانید در انواع رنگ های مختلفی نیز مشاهده کنید و به دلیل عایق حرارتی و رطوبتی بسیار قوی، در صنایع کانکس سازی و همچنین منازل کاربرد بسیار بالایی دارند. ساندویچ پانل ها در برابر آتش سوزی نیز بسیار مقاوم بوده و احتمال آتش گرفتن آنها بسیار پایین خواهد بود. ساندویچ پانل ها را می توان به دو نوع سقفی و دیواری دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فردی داشته و در ادامه به بررسی دقیق هر یک از آنها پرداخته ایم:

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی از جمله پرکاربرد ترین انواع این سازه ها می باشد که از آنها به عنوان سقف در سوله ها و همچنین سالن ها استفاده می شود. ساندویچ پانل های سقفی در چند مدل ظاهری ارائه شده اند و می توانید از میان آنها نسبت به انتخاب بهترین مورد از نظر خود اقدام نمایید. ساندویچ پانل ها در برابر بارش برف و باران بسیار مقاوم خواهند بود و می توانید آنها را در ضخامت های مختلفی مشاهده نمایید. ساندویچ پنل های سقفی در صورتی استفاده خواهند شد که از سقف به عنوان بارانداز استفاده نشود و در صورتی که تمایل به استفاده از سقف به عنوان بارانداز داشته باشید باید هم زیرساخت قوی تری داشته و هم ساندویچ پانل ضخیم تری را انتخاب کنید. ساندویچ پانل های سقفی نیز عایق حرارت و ضد آتش سوزی خواهند بود و به دلیل وزن پایینی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری را می توان به عنوان اصلی ترین و پرکاربردترین انواع ساندویچ پانل ها دانست و همانگونه که از نام آن پیداست این ساندویچ پانل ها به عنوان عایق و پوشش دیوار ها مورد استفاده قرار می گیرند و این دیوار ها را می توان به عنوان سازه ای مدرن پیش ساخته دانست که نصب ساده ای داشته و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید آن را نصب نمایید. ساندویچ پانل های دیواری در انواع اقسام مدل های مختلف ارائه شده است که می توانید طرح مورد نظر را از میان آنها انتخاب کنید.

جنس و کیفیت ساندویچ پانل یکی از مهمترین ویژگی های حائز اهمیت خواهد بود و شرکت های متعددی اقدام به ارائه ساندویچ پانل ها به بازار نموده اند. کارن پانل یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع ساندویچ پانل ها می باشد که با بکارگیری تجربه دیرینه خود و با توجه به نظرات کاربران، می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برایتان باشد.برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل با مشاوران ما با شماره ۰۲۱ ۷۲۴۵۴  در تماس باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین