با خدمات ویژه شرکت الو ارتفاع آشنا شوید

گزارش بازرگانی،   3981128091

شرکت الو ارتفاع بزرگترین و بهترین شرکتی است که در زمینه خدمات ساختمانی فعالیت می‌کند. تمامی خدماتی که شرکت بزرگ الو ارتفاع به کاربران ارائه می دهد موجب مقاوم سازی و زیبا سازی نمای ساختمان می شود.

از بهترین خدمات این مجموعه می توان به پوشش دررز انقطاع، شست و شو و سند بلاست نمای ساختمان اشاره کرد که قصد داریم در ادامه این مطلب به این خدمات ویژه و نحوه اجرای آن ها اشاره خواهیم کرد. اگر شما هم تمایل دارید که از یکی از این خدمات ویژه جهت مقاوم سازی و زیبا سازی نمای ساختمان خود استفاده کنید می‌ توانید با شرکت بزرگ الو ارتفاع تماس بگیرید تا کارشناسان این شرکت پس از حضور در محل مورد نظر خدمات مورد نظر را به شما ارائه دهند.

پوشش درز انقطاع ساختمان

یکی از اصولی که باید در ساختمان سازی رعایت شود، پوشش درز انقطاع ساختمان است. منظور از درز انقطاع فاصله باریکی است که بین دو ساختمان وجود دارد. درز انقطاع نه تنها می تواند به نمای ساختمان های مجاور آسیب وارد کند بلکه محلی برای جمع شدن مواد معلق در هوا یا حتی ساختن لانه توسط پرندگان است. بنابراین بهتر است درز انقطاع ساختمان را پوشاند. جهت پوشش درز انقطاع ساختمان از ورق گالوانیزه استفاده می کنند. به گونه ای که پس از پوشاندن فضای خالی بین دو ساختمان با استفاده از ورق گالوانیزه بر روی آن از رنگی مشابه رنگ نمای ساختمان استفاده می کنند تا نمای ساختمان زیبا به نظر برسد البته برخی از ورق های گالوانیزه که در جهت پوشش درز انقطاع ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرند نیازی به رنگ آمیزی ندارند چراکه در کوره قرار داده می شوند و به رنگ نمای اصلی ساختمان در می آیند. ویژگی بسیار خوبی که این نوع از ورق های گالوانیزه دارند این است که در برابر زنگ زدگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و عمر مفید آن ها حدود 15 سال می باشد. نیروهای ماهر و متخصص شرکت الو ارتفاع جهت پوشش درز انقطاع ساختمان از طناب برای دسترسی به نمای ساختمان های مرتفع استفاده می کنند با این وجود نیازی به استفاده از داربست که هم هزینه زیادی دارد و هم موجب اشغال فضای خیابان یا پیاده رو می شود، نیست.

علاوه‌بر این برخی از افراد غیر حرفه ای برای پوشش درز انقطاع ساختمان از سنگ استفاده می کنند که خیلی غیر اصولی است چراکه می تواند خطرات مالی و جانی زیادی داشته باشد. درواقع سنگ ها بدون هیچ زمینه ای با استفاده از چسب بر روی لبه درز انقطاع ساختمان چسبانده می شوند از آن جایی که چسب ها به مرور زمان دچار فرسودگی می شوند حالت چسبندگی خود را از دست می دهند و موجب می شوند که سنگ ها از روی درز انقطاع سقوط کنند از این رو ممکن است خسارات مالی و جانی زیادی به بار آورند. درصورتی که نیروهای حرفه ای و با تجربه شرکت الو ارتفاع از ورق گالوانیزه برای پوشش درز انقطاع ساختمان استفاده می کنند.

شست و شوی نمای ساختمان

نمای ساختمان ها به مرور زمان به دلایل متعددی از جمله آلودگی هوا، کثیف شده و زیبایی روز اول خود را از دست می دهند. بهترین راه حل برای زیبا سازی مجدد نمای ساختمان این است که از خدمات شست و شوی نمای ساختمان استفاده کنید. درواقع شست و شوی نمای ساختمان تمامی کثیفی های روی نمای ساختمان را از بین برده و موجب زیباسازی مجدد آن می شود. نیروهای متخصص و ماهر الو ارتفاع با استفاده از طناب پروسه شست و شوی نمای ساختمان را به روش های متعددی شامل: شست و شوی نمای ساختمان با واتر جت ، با ابر و طی ، با مواد جرم گیر و سندبلاست انجام می دهند. البته استفاده از هر یک از این روش ها برای شست و شوی نمای ساختمان به نوع متریال نمای ساختمان نیز بستگی دارد. برای مثال برای شست و شوی نمای ساختمانی از نوع شیشه ای یا کامپوزیت از واتر جت، ابر و طی و مواد جرم گیر استفاده می شود درصورتی که برای شست و شوی نمای ساختمانی از نوع سیمانی تنها از واتر جت استفاده می شود.

سند بلاست نمای ساختمان

یکی از دغدغه‌ های ساکنین ساختمان ها و آپارتمان ها زیبا سازی نمای ساختمان است. همانطور که اشاره کردیم یکی از روش هایی که موجب زیباسازی مجدد نمای ساختمان می شود شست و شوی نمای ساختمان است. خوشبختانه روش های متعددی برای شست و شوی نمای ساختمان وجود دارد که در بالا به تک تک آن ها اشاره کردیم اما یکی از بهترین روش های شست و شوی نمای ساختمان استفاده از روش سند بلاست نمای ساختمان است. درواقع سند بلاست به معنای پاشش آب با فشار زیاد است که برای لایه برداری سطوح انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اکنون که با اهمیت پوشش درز انقطاع ساختمان، شست و شوی نمای ساختمان و سند بلاست نمای ساختمان جهت زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان به خوبی آشنا شدید بهتر است انجام پروسه زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان خود را به بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات ساختمانی، شرکت الو ارتفاع بسپارید. شرکت الو ارتفاع از تیم مجربی در زمینه زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان برخوردار است که از روش‌های رنگ‌آمیزی نمای ساختمان و نورپردازی آن برای زیباسازی آن استفاده می‌کنند و همچنین برای مقاوم‌سازی نمای ساختمان نیز از پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما با طناب استفاده می‌کنند. زمینه‌‌های فعالیت این شرکت به شرح زیر است:

شست‌و‌شوی نمای ساختمان

رنگ‌آمیزی نمای ساختمان

نورپردازی نمای ساختمان

رنگ‌‌آمیزی چوب ترموود

عایق‌کاری نمای ساختمان

پوشش درز انقطاع ساختمان

سند بلاست نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

شرکت الو ارتفاع در تهران، میدان ولیعصر بلوار کشاورز، روبروی هتل اسپیناس کوچه شهید شوریده قرار دارد. شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 02188998339 و 02188998340 با این مجموعه در ارتباط باشید.



yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین