هر آنچه که درباره بلیط قطار vip نمی‌دانستید!

گزارش بازرگانی،   3981128068

امروزه کارگزاران ریلی بسیاری در کشور، بلیط های قطار خود را به مسافران عرضه و آنها را در مراکز خرید حضوری و اینترنتی به فروش می رسانند. اغلب این قطارها در ایران امکانات مشابهی دارند و از این رو در بازه نرخی معقولی به خریداران ارائه می شوند. به همین جهت است که سفر با قطار برای بسیاری از مسافران یک سفر اقتصادی و مقرون به صرفه به شمار می آید که به نقاط بسیاری نیز انجام پذیر است. با این حال، همه مسافران در خرید بلیط قطار به دنبال ارزانی نیستند، برخی از سفرهای هوایی واهمه دارند، برخی تمایل به تجربه سفر بر روی جاده های آهنین دارند و بسیاری دیگر نیز به هر دلیل ممکن ترجیح می دهند که به جای خرید یک بلیط هواپیما یا اتوبوس، با قطار سفر کنند. اما برای این افراد آنچه که در اولویت همه چیز قرار می گیرد، آسایش و راحتی بیشتر و حداکثری خود و همسفرانشان است که شاید آن را بتوانند تنها در قطارهای ویژه و vip بیابند.

چه قطارهایی در ایران در دسته لوکس و vip طبقه بندی می شوند؟

شرکت قطارهای فدک کلیه بلیط های خود را در قالب بلیط قطارهای 5 ستاره به مسافران عرضه می کند. البته شایان ذکر است تمامی این قطارها لوکس نیستند و برخی از آنها با اینکه یک قطار درجه یک محسوب می شوند، امکانات معمولی ای را در اختیار مسافران خود قرار می دهند. بلیط قطارهای فدک برای قطار 5 ستاره فدک با صبحانه، 5 ستاره اکونومی فدک، 5 ستاره بیزینس فدک و 5 ستاره ویژه فدک به فروش می رسد که هر یک از این قطارها امکانات و خدمات خاص خود را دارند. از این رو مسافران با خرید بلیط قطار فدک می توانند کلاس های متفاوتی از یک قطار را تجربه کرده و سفری راحت و متفاوت را پیش رو داشته باشند. با این حال فدک، تنها قطار ایران نیست که به صورت ویژه به مسافران خود خدمت رسانی می کند و قطارهای دیگری نیز در کشور وجود دارند که بلیط قطار vip را به فروش می رسانند. برای آشنایی بیشتر با این قطارها، با قاصدک 24 در ادامه مطلب " هر آنچه که درباره بلیط قطار vip نمی دانستید! " همراه باشید.

شرکت قطارهای نورالرضا دیگر شرکتی است که در قطار نور خود به فروش بلیط قطار vip می پردازد. این شرکت دارای دو نوع قطار 4 تخته به اسم قطار نور ویژه و قطار نور vip است که خدمات متفاوتی را به مسافران خود ارائه می کنند. البته تفاوت خاصی میان این دو قطار وجود دارد و تنها بلیط قطار نور vip کمی از بلیط قطار نور ویژه گرانتر است که آن هم به دلیل خدمات و پذیرایی بهتری است که در این قطار به مسافران ارائه می شود. جالب است بدانید قطار نور vip تنها در مسیر مشهد تردد می کند و امکاناتی همچون وای فای داخلی، تهویه مطبوع، پریز برق و سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. در حالی که دیگر قطارهای این شرکت در حال حاضر در مسیرهای ریلی تهران – مشهد، اصفهان – مشهد، تهران – شیراز، کرج – مشهد و تهران – کرمان فعال بوده و به مسافران محترم خدمت رسانی می کنند. در پایان یادآور می شویم که بلیط قطار نور vip امروزه به سادگی از طریق وب سایت قاصدک 24 قابل خریداری است. برای این کار تنها کافی است مسیر مورد نظر خود یعنی تهران - مشهد یا مشهد - تهران را در بخش فروش بلیط قطار این سامانه جستجو نمایید و لیست جستجوی خود را از طریق منوی سمت راست صفحه با استفاده از فیلتر " شرکت های حمل و نقل ریلی" محدود نمایید. بدین ترتیب می توانید در زمان کوتاهتری به لیست قطارهای نور دست یافته و بلیط قطار vip خود را رزرو نمایید.

قطارهای غزال نیز که تحت مالکیت شرکت بن ریل قرار دارند، دیگر قطارهایی در کشور هستند که بلیط قطار خود را به صورت اتوبوسی، کوپه ای و vip به مسافران عرضه می کنند. این قطارها نیز در مسیرهای ریلی متعددی در کشور تردد می کند و بلیط آنها به سادگی و از طریق سایت یا اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 قابل رزرو و خریداری می باشد.

مزایای خرید بلیط قطار vip

بسیاری از قطارهای vip از جمله قطارهای نور، سریع السیر نبوده و از نظر سرعت در دسته قطارهای معمولی طبقه بندی می شوند. از این رو نمی توان گفت مسافری که بلیط قطار vip را برای سفر خود رزرو می کند زودتر از مسافری که یک بلیط قطار معمولی را می خرد، به مقصد می رسد. با این حال سر و صدای کمتر این نوع قطارها و حرکت روان قطارهای vip این حس را به مسافران القا می کند که سفر بی دغدغه ای را تجربه کرده و با آرامش خیال بیشتری به مقصد می رسند. نوع پذیرایی و خدمات ارائه شده در این نوع از قطارها نیز برای مسافرانی که به تغذیه خود حساس بوده و یا نمی توانند بدون وجود توالت فرنگی یا امکاناتی از این قبیل سفر کنند، قابل توجه است. از این گذشته، بسیاری از مسافران نیز هستند که به دلیل شرایط سلامتی خود قادر به تهیه بلیط اتوبوس یا سفر با هواپیما نمی باشند، بدیهی است که برای این دسته از مسافران نیز قطار بهترین گزینه سفر است. از این رو می توان گفت بلیط قطار vip در حقیقت یک گزینه برای سفر راحت تر کسانی است که به هر دلیل ممکن قادر به تجربه انواع دیگر سفر نبوده و از خدمات قطارهای معمولی نیز رضایت ندارند.

در پایان یادآور می شویم که بلیط برخی از قطارهای vip و لوکس نظیر قطارهای فدک، اغلب در یک پکیج به مسافران ارائه می شود. از این رو مسافر با خرید یک بلیط قطار vip دیگر دغدغه ای در خصوص اقامتگاه خود ندارد. با این حال اگر شما موفق به خرید یکی از این نوع بلیط ها نشدید، می توانید بلیط قطار دلخواه خود را خریداری کرده و در کوتاهترین زمان اقامتگاه و هتل مورد نظر خود را نیز با بهترین نرخ ممکن از سایت خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 رزرو نمایید. گفتنی است قاصدک 24 علاوه بر ارائه انواع بلیط سفر و هتل به خریداران خود، آنها را در خرید آنلاین بیمه مسافرتی نیز یاری می کند تا کاربران محترم بتوانند به راحتی پاسخگوی تمامی نیازهای مسافرتی خود در یک مجموعه واحد باشند.

اقتباس شده از: https://ghasedak24.com/article/274/هر-آنچه-که-درباره-بلیط-قطار-vip-نمی‌دانستید!

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین