تا انتخابات/ ۴ جلواتی: وکیل الدوله بودن مهمترین نقطه ضعف مجلس دهم

  3981128027 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

قائم مقام مدیر عامل دیده‌بان شفافیت و عدالت وکیل الدوله بودن به جای وکیل ملت بودن، فقدان توجه به معیشت مردم، منفعل بودن، ضعف کارشناسی و فقدان شفافیت و نظارت واقعی را از جمله مهمترين نقاط ضعف مجلس دهم برشمرد.

محسن جلواتی داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در گفت‌وگو با الف در مورد اولویت قانون گذاری درصورت ورود به مجلس گفت: اولويت‌های من عبارت خواهند بود از تصویب قوانین در راستای توسعه اقتصادی بگونه‌ای كه سود نهايی آن به نفع مستضعفان و محرومین باشد همچنین تصویب قوانین تعارض منافع  و  توزیع عادلانه منابع با اولويت قائل شدن برای مناطق محروم. 

قائم مقام مدیر عامل دیده‌بان شفافیت و عدالت استفاده بهینه از کلیه ظرفیت‌های نظارتی مجلس ، تحقیق و تفحص  و تبدیل دیوان محاسبات منفعل به فعال را از دیگر اولویت های خود در مجلس بیان کرد.

جلواتی شعار انتخاباتی خود را نیز " مبارزه با فساد، مبارزه با رانت و نه به دروغ" اعلام كرد و گفت: "بنده خود را در سختی‌ها و مشکلات  و تورم و گرانی در کنار مردم می‌دانم و جهت رفع آنها نهایت تلاش خود را خواهم نمود و مهمترین مشکل مردم را هم معیشت، گرانی، بیکاری و عدم کارایی مسئولین می دانم".

وی یکی از مهم ترین کارهایی را که در مجلس پیگیری خواهد کرد شفافیت آرا و افزایش فعالیت نمایندگان مجلس برشمرد و گفت: "مجلسی كارآمد است كه فعال، با نشاط، پاسخگو به نیازهای کشور در ابعاد داخلی و بین‌المللی بوده و با استفاده از تمامی ظرفيت‌های مجلس به ويژه از طريق فعال کردن دیوان محاسبات، از جنبه نظارتی نيز كاملا پويا و فعال ظاهر شود".

زندگینامه و سوابق را ببینید