جانشين دبير كل حزب همت: معيشت مردم بايد اولويت مجلس يازدهم باشد 

گروه سیاسی الف،   3981126108

كانديداهاي حزب همت با روحيه اي مطالبه گر و فساد ستيز، حل مشكلات اقتصادي و تامين معيشت مردم را به عنوان اولويت مجلس يازدهم در برنامه هاي خود قرار داده اند. 


مرتضي فغاني جانشين دبير كل حزب همت در مراسم رونمايي از ليست كانديداهاي اين حزب براي حوزه انتخابيه تهران با بيان اين مطلب گفت: امروز جوانان بيش از همه اقشار مشكلات اقتصادي را لمس مي كنند. لذا اگر شرايط براي ورود آنان به مجلس و دولت فراهم شود، انگيزه ي زيادي براي حل معضلات كشور دارند.


وی با اشاره به اينكه بيكاري گسترده جوانان تحصيلكرده و عدم امكان ازدواج آسان، چالش هاي جدي را براي خانواده ها ايجاد كرده است، افزود: تداوم بي توجهي به معضلات اقتصادي و اجتماعي باعث بروز تهديدات امنيتي براي كشور خواهد شد.
جانشین دبیر کل حزب همت ادامه داد: در صورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که تکیه بر استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی دارد و با حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان که عامل مولد اشتغال پایدار هستند، می توان ضمن غلبه بر تحریم‌های ظالمانه، بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه بیکاری جوانان تحصیل کرده را حل نمود.
وي با بيان اينكه قانونگذاري و نظارت بر حسن انجام قوانين به عنوان وظایف اصلي مجلس شوراي اسلامي است، اظهار داشت: براي داشتن مجلسی كارآمد و قوي بايد كانديداهاي انقلابي، متخصص، جوان و پاكدست از سوي مردم انتخاب شوند.
جانشين دبير كل حزب همت با اشاره به تلاش اين حزب براي شناسايي كانديداهاي اصلح در ٢١ استان كشور و معرفی آنان به مردم، افزود: حزب همت به عنوان يك جريان مستقل سياسي با شعار "همدلان تحول خواه، مطالبه گران شفافيت و مسئولان پاسخگو" وارد عرصه يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي شد و تعداد ٢٦ نفر از چهره های جدید و متخصص را براي تهران و تعداد ديگري را براي ساير شهرها معرفي كرده است.
فغانی تأکید کرد: به نظر می‌رسد در این دوره از انتخابات،‌ سلبریتی‌های سیاسی اقبال زیادی برای حضور در مجلس نداشته باشند، چون افکار عمومی عملکرد و مواضع قبلی آنان را مثبت ارزیابی نمی‌کنند.
وی تاکید کرد: حزب همت با مشی مستقل و با پرهیز از اشتباهات دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا با نگاه بر جنبش دهه شصتی ها کاندیداهای خود در سراسر کشور انتخاب کرده،که امیدواریم با حمایت مردم و پس از پیروزی در انتخابات، فراکسیون همت را در مجلس شورای اسلامی پایه گذاری کنیم.