مدارس کدام استان‌ها چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل است؟

گروه اجتماعی الف،   3981122157 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

‌فهرست مدارس استان‌هایی که در روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل است اعلام شد.        

مدارس کدام استان‌ها چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل است؟

به گزارش تسنیم، ‌به دلیل برودت هوا، بارش برف و باران  و یا آبگرفتگی فردا مدارس چند استان تعطیل است.

تمامی مدارس گیلان فردا تعطیل است

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: به علت بارش برف و یخبندان همه مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در 2 نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه 23 بهمن تعطیل است.

مدارس کرمانشاه تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: کلیه مقاطع تحصیلی، پیش‌دبستانی و دانشگاه‌های استان به جزء شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و بخش مرکزی گیلانغرب فردا (چهارشنبه) به علت کاهش شدید دما و یخبندان تعطیل است.

بارش برف و تعطیلی برخی مدارس مازندران

‌اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌دلیل بارش برف و سردی هوا، مدارس برخی شهرستان‌های غربی و مرکزی استان برای فردا چهارشنبه 23 بهمن تعطیل است.

‌برای روز چهارشنبه 23 بهمن تمامی مدارس شهرستان عباس‌آباد، کلاردشت، مرزن‌آباد، بخش کجور نوشهر و بخش بلده شهرستان نور در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل است. تمامی مدارس دهستان فیروزجاه بندپی شرقی شهرستان بابل برای فردا تعطیل است.

‌آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: تعطیلی مدارس هر شهرستان توسط فرماندار به‌عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اعمال می‌شود و دانش‌آموزان و والدین آنها باید تعطیلی مدارس را از طریق رسانه‌ها دریافت کنند.

همچنین بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش مازندران، فردا مدارس سوادکوه شمالی، بخش کجور، دودانگه و چهاردانگه و نواحی یک و دو ساری در صبح و عصر فردا تعطیل شده است.

تعطیلی مدارس ابتدایی شهرستان‌های گرمسیری به علت برودت هوا

مدارس ابتدایی شهرستان‌های گرمسیری استان کرمانشاه نیز فردا (چهارشنبه) تعطیل شد.

تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی در طالقان

فرماندار طالقان گفت:فردا کلیه مقاطع تحصیلی طالقان تعطیل است.

تعطیلی نوبت صبح مدارس در قزوین‌

آموزش وپرورش استان قزوین اعلام کرد: تمامی مدارس پیش دبستانی و دبستان مناطق و نواحی استان، روز چهارشنبه 23 بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل هستند.‌ برودت هوا، کاهش شدید دما و یخبندان معابر سبب شد فردا چهارشنبه 23بهمن ماه تمامی مدارس پیش دبستانی و دبستان مناطق و نواحی استان در نوبت صبح تعطیل اعلام شوند.

شایان ذکر است کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان آوج نیز در نوبت صبح تعطیل است.

بارش شدید برف برخی مدارس پلدختر را به تعطیلی کشاند

بارش شدید برف وبرودت هوا مدارس ابتدایی شهرستان پلدختر را به تعطیلی کشاند.به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا تمام مدارس ابتدایی شهرستان پلدختر در نوبت صبح تعطیل و مدارس متوسطه اول ودوم با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.رضا شاهمرادی رئیس آموزش وپرورش پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی شهرستان پلدختر فردا چهارشنبه در نوبت صبح تعطیل ومدارس متوسطه اول ودوم با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

شیفت صبح مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی پردیس،بومهن و جاجرود تعطیل شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس از تعطیلی شیفت صبح مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی پردیس، بومهن و جاجرود به دلیل کاهش شدید دما خبر داد‌.

مصطفی حسنوند در گفت وگویی در پردیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و یخ‌زدگی معابر، کلیه مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان پردیس شامل شهر پردیس، بومهن و جاجرود فردا تعطیل است.وی همچنین بیان کرد: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان پردیس صرفا در نوبت صبح چهارشنبه 23 بهمن‌ماه 98 تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند به علت کاهش شدید دما و یخبندان

به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف، کلیه مقاطع تحصیلی در فیروزکوه و مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در دماوند فردا چهارشنبه تعطیل است.

مجید صفری فرماندار شهرستان دماوند با اعلام این خبر اظهار داشت: به دلیل کاهش شدید دما و یخبندان کلیه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان دماوند فردا چهارشنبه تعطیل است.

همچنین مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه نیز با اعلام خبری تعطیلی مدارس تصریح کرد: تمام مدارس فیروزکوه در کلیه مقاطع تحصیلی به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی فردا چهارشنبه 23 بهمن تعطیل است.

وی همچنین با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی افزود: همه راه‌های ارتباطی شهرستان باز و ستاد بحران و نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش هستند.

بارش برف و برودت هوا برخی مدارس لرستان را تعطیل کرد + جزئیات

بارش برف و برودت هوا فعالیت برخی مدارس لرستان را در روز چهارشنبه 23 بهمن تعطیل کرد و فعالیت برخی دیگر با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

 در پی بارش برف و برودت هوا فعالیت آموزشی برخی از مدارس استان لرستان تعطیل اعلام شد و فعالیت برخی دیگر با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

صیاد درگاهپور مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در رابطه با تاخیر و تعطیلی فعالیت آموزشی برخی از مدارس لرستان به دلیل بارش برف و برودت هوا اظهارداشت: به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا چهارشنبه 23 بهمن ماه فعالیت مدارس نوبت صبح ابتدایی خرم‌آباد با یک ساعت تأخیر از ساعت 9 صبح شروع می‌شود.وی با بیان اینکه تمام مدارس نوبت صبح ابتدایی بروجرد و اشترینان فردا تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تأخیر از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود افزود: در الیگودرز و ززوماهرو نیز فردا تمام مدارس نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در رابطه با فعالیت مدارس شهرستان ازنا عنوان کرد:در این شهرستان مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه در دورود فعالیت آموزشی تمام مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود بیان کرد: در  نورآباد و کاکاوند نیز به دلیل بارش برف تمام مدارس تعطیل است.

درگاهپور با اشاره به اینکه مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستان سلسله تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح شروع می‌شود گفت: در کوهدشت و رومشکان نیز مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

وی در رابطه با فعالیت مدارس بیرانشهر تصریح کرد: تمام  مدارس نوبت صبح این شهر تعطیل است و در زاغه نیز مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت مدارس دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: در بخش پاپی تمام مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود و در  سیلاخور مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

تعطیلی مدارس استان همدان به علت کاهش شدید دما و یخبندان

رئیس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مدارس استان به علت کاهش شدید دما و یخبندان خبر داد.

 محمد سهرابی گفت:  به علت  برودت هوا، کاهش شدید دما و  یخبندان تمامی دوره های تحصیلی در سراسر استان در نوبت صبح  روز چهارشنبه 23 بهمن ماه تعطیل اعلام می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای محترم می توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای 38888 دریافت کنند.

کاهش شدید دما تمام مدارس استان کردستان را در نوبت صبح و عصر تعطیل کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرستان گفت: تمام مدارس شهری و روستایی استان فردا در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

رشید قربانی گفت‌وگویی با اشاره  به پیش‌بینی هواشناسی  مبنی بر کاهش شدید دما و برودت هوا، اظهار اظهار داست: تمام مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهری و روستایی سراسر استان کردستان فردا در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: این تعطیلی بر اساس پیشنهاد آموزش و پرورش و تصمیم مدیریت بحران استان و موافقت استاندار کردستان صورت گرفته است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۲۸۹۹۴۰۷:۴۴:۰۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
تهران هم بايد تعطيل ميشد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین