میرسلیم: فشار می‌آوردند کهCFT را تصویب کنید/ چه معنایی دارد که اطلاعاتمان را در اختیار غرب قرار دهیم؟

گروه سیاسی الف،   3981121156

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ به ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام فشار آورند که این قراردادها را به این دلیل که میثاق بین المللی است، قبول کنیم.چه معنایی دارد که اطلاعاتمان را در اختیار غربی‌ها قرار دهیم؟

به گزارش فارس، سیدمصطفی میرسلیم عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: امام(ره) اسلام را به لحاظ سیاسی و اجتماعی خوب درک کرد و با همراهی جانانه مردم که شیفته‌اش بودند انقلاب را پیش برد.

وی با بیان اینکه امام(ره) یک انقلاب دینی را به پیروزی رساند، افزود: جامعه مومنان در حالی در مدینه شکل گرفت که تحت فشار و شکنجه بودند و خود پیامبر اکرم (ص) هم چقدر آزارهای زیادی را متحمل شدند و ایشان تکلیف ادامه این حکومت را در ماجرای غدیر معین کردند. حکومتی که بر مبنای دین و احکام حق است.

میرسلیم با بیان اینکه امام(ره) برای سلطنت نیامد، گفت: امام(ره) برای اجرای احکام دین آمد. ولایت فقیه امام(ره) برگرفته از حکومت امیرالمومنین(ع) و سیره نبوی است. بعضی ها اسلام و انقلاب را ظاهراً قبول کردند اما در باطن برای شکست اسلام و انقلاب، طراحی و برنامه‌ریزی کردند.

عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شکل گیری دولت موقت دراوایل انقلاب، تصریح کرد: امام(ره) از میان ملی مذهبی‌ها دولت موقت را تشکیل دادند. اما عده‌ای نمی توانستند کنده شدن ریشه طاغوت توسط امام (ره) را تحمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: منافقان کارهای خود را به قدری پیش بردند که تا اکنون هم ادامه داشته است. می‌خواهند تحت لوای آزادی‌های مردمی زیرآب دین و ایمان را بزنند.

میرسلیم با تاکید بر اینکه در جامعه ما مناسباتی رواج دارد که نسبتی با اسلام ندارد، گفت: کسی شایستگی حکومت را دارد که آشناتر به اسلام باشد و احکام اسلامی را بهتر بفهمد. کسانی که با شورای نگهبان مخالفت می‌کنند عملا با ولایت فقیه هم مخالفت می‌کنند.

عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید: ما می‌خواهیم جامعه ما بر مبنای احکام اسلامی اداره شود. آنها می‌خواهند اعتقادات مردم نسبت به ولایت کاهش یابد. نمونه تصاویر آنها نسبت به برجام محسوس است و فرصت‌هایی که کشور برای پیشرفت در پیش داشت را سوزاندند.

وی ادامه داد: نظام اسلامی از انسان‌هایی تشکیل شده که به وسیله خداوند کرامت داده شدند. امام(ره) آمد که ما را احیا کنند. احیا یعنی زندگی طیبه‌ای که دارای ارزش است و حقیقت دارد.

میرسلیم با بیان اینکه اقتدار مبتنی بر ولایت مردم است و پایه حکومت ما امنیت و عدالت است، تصریح کرد: برای پیروزی انقلاب خون‌های پاکی بر زمین ریخته شده است و بعد از انقلاب در جنگ تحمیلی جوانمردی به منصه ظهور رسید.

عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به فشارها بر اعضای این مجمع برای تصویب fatf و لوایح پارلمو اشاره و تصریح کرد: به ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام فشار آورند که این قراردادها را به این دلیل که میثاق بین المللی است، قبول کنیم.

وی ادامه داد: سی اف تی یعنی مقابله با پشتیبانی از تروریسم. اما این در حالی بود که در پشت ماجرای آنها خبری دیگر بود؛ این  مسئله ادامه پیدا کرد. تا زمانی که رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام کرد که من شخصاً دستور دادم که سرلشکر سلیمانی که مهمان رسمی دولت عراق بود را شهید کنند.

میرسلیم تاکید کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که آمریکا هر وقت هر کسی را که بخواهد تروریست می‌نامد؛ آنها اصلاً قابل اعتماد نیستند و هیچ احدی را قبول ندارند. خون به ناحق ریخته شده حاج قاسم سلیمانی نشان داد که هیچ اعتمادی نمی‌توان به آمریکایی‌ها داشت و از آنها بدعهد تر در تاریخ سراغ گرفت بنابراین این چه معنایی دارد که ما اطلاعات ما را بدهیم در اختیار آنها و آنها راحت‌تر جلوی مبادلاتمان را بگیرند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین