توضیحات کدخدایی درباره مدعیان واسطه‌گری برای تایید صلاحیت/ رونمایی از لیست «اصلاح‌طلبانِ پایتخت»/ FATF تاثیری بر قیمت ارز نخواهد داشت

گروه سیاسی الف،   3981120122 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

توضیحات کدخدایی درباره مدعیان واسطه‌گری برای تایید صلاحیت/ رونمایی از لیست «اصلاح‌طلبانِ پایتخت»/ FATF تاثیری بر قیمت ارز نخواهد داشت

توضیحات کدخدایی درباره مدعیان واسطه‌گری برای تایید صلاحیت

مدتی است بحث افرادی که مدعی نفوذ در شورای نگهبان هستند و در ازای دریافت وجه برای تایید صلاحیت کارسازی می‌کنند در رسانه‌ها مطرح شده است. محمود صادقی از چندماه پیش پیگیر این مسئله بود تا اینکه در هفته گذشته دادستانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۲نفر در این زمینه خبر داد. در پی آن محمود صادقی هم توضیحاتی ارائه کرد.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در این زمینه به فارس گفت: «خوشبختانه سخنگوی قوه قضائیه هم پاسخ داده و شایعاتی که در این خصوص مطرح بود را تکذیب کرد که هیچ کدام از حرف افرادی که بیمار هستند و اخباری که در رابطه با شورای نگهبان منعکس می‌کنند صحت ندارد.

اینکه در بیرون، افرادی کلاهبرداری می‌کنند، این کلاهبرداری نسبت به همه انجام می‌شود و شما هر روز در اخبار حوادث هم افرادی می‌بینید که مثلاً پزشک قلابی یا مامور نیروی انتظامی یا مأمور وزارت اطلاعات قلابی بوده است که همه اینها رسیدگی می‌شود و به دادگاه رفته و محاکمه می‌شوند.

کلاهبرداری بیرون و خارج از شورای نگهبان ارتباطی به شورای نگهبان ندارد؛ اگرچه ما پیگیر هستیم و در این خصوص پیگیری کردیم اما این در همه سال‌ها هم وجود داشته است؛ هر چند ما در این سال‌ها همیشه پیگیری کردیم و افرادی هم به دادگاه رفته و محاکمه شدند.

اینکه افرادی خودشان بخواهند این فضا را مغشوش کرده و حرف‌هایی بزنند و خود را ناجی این قضیه اعلام کنند به نظر من اهداف سیاسی پشت آن نهفته است که مردم نباید به آن توجه کنند. خوشبختانه شورای نگهبان همه نظارت‌ها را نسبت به کارهایی که انجام می‌دهد دارد، مردم هم هشیار باشند.

ما قبلاً اطلاعیه دادیم که مراقب این کلاهبرداران باشند و کسانی که سوءاستفاده می‌کنند و به دنبال به قول خودشان تأیید صلاحیت‌هایی با پرداخت پول و این موارد است همه اینها شایعات است؛ مردم بدانند که میزان شورای نگهبان فقط قانون و مقررات است و کسی هم توجه نکند. اگر هم شنیدند کسی این گونه است خواهش ما این است که سریعاً به مراجع انتظامی، امنیتی و مراجع قضایی اطلاع دهند تا انشاءالله با آنها برخورد شود.»

کدخدایی در ادامه تاکید کرده است: «ما از کسانی که اخبار دروغ و کذب را منعکس می‌کنند شکایت کردیم و ادامه هم می‌دهیم.»

بیشتر بخوانید:

کدخدایی: امکان افزایش تعداد تایید صلاحیت شدگان وجود دارد/ تأیید صلاحیت‌ها با پرداخت پول شایعه است

کدخدایی: دادگاه کلاهبرداران مدعی واسطه‌گری برای تائیدصلاحیت علنی برگزار شود

***

آخرین وضعیت اجرای قانون شفافیت مالی نامزدهای مجلس

جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی را به ستادهای انتخابات استان‌ها ابلاغ کردیم.

رییس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: پس از ابلاغ قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی توسط رئیس‌جمهور به وزارت کشور، این قانون را به ستادهای انتخابات استان‌ها ابلاغ کردیم. 

وی افزود: ماده ۷ این قانون، ناظر بر این است که نامزدها باید پس از افتتاح حساب نزد یکی از بانک های دارای مجوز از بانک مرکزی، مشخصات آن را به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه اعلام کنند.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به این که فرایند افتتاح حساب بانکی و اعلام آن به فرمانداری‌ها بایستی از زمان ابلاغ این قانون در تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۸ تا پیش از آغاز فرصت قانونی تبلیغات انتخاباتی ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۸توسط نامزدها انجام شود، افزود: طبق ماده ۸ همین قانون نامزدها موظفند فردی را به عنوان نماینده مالی خود تعیین کنند و مشخصات وی را تا پیش از شروع زمان تبلیغات به فرمانداری ها اعلام نمایند.

***

احتمال لیست دادن اصلاح‌طلبان بالا رفت

مهر نوشت: دبیر کل حزب اسلامی کار با بیان اینکه برخی احزاب اصلاح‌طلب کاندیداهایی در تهران و شهرستان‌ها دارند، گفت: در روزهای آینده درباره اینکه فهرست ائتلاف چگونه بسته شود مذاکراتی خواهیم داشت.

حسین کمالی، دبیر کل حزب اسلامی درباره سازوکار حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس، گفت: هنوز جلسه‌ای که نتیجه مشخصی داشته باشد میان احزاب اصلاح‌طلب برگزار نشده اما قرار است در روزهای آینده گفتگوهایی صورت گیرد و بر اساس آن ائتلاف تشکیل شود.

وی افزود: در روزهای آینده و پس از گفتگوهای نهایی تصمیمات لازم اتخاذ شده و اقدامات نهایی صورت خواهد گرفت.

کمالی درباره مخالفت شورای عالی سیاستگذاری و برخی احزاب اصلاح‌طلب با تشکیل ائتلاف و اصرار بر عدم حضور در انتخابات گفت: طبیعتاً بخشی از احزاب که تقاضا دارند فهرستی از سوی اصلاح‌طلبان ارائه نشود کسانی هستند که کاندیدا ندارند. برخی از این‌ها هم رسماً اعلام کرده‌اند چون کاندیداهای ما تایید صلاحیت نشدند لیست نمی‌دهیم.

وی همچنین گفت: با این حال احزابی هستند که کاندیداهایی هم در تهران و هم در شهرستان‌ها دارند، بنابراین در روزهای آینده و در جلسات میان احزاب اصلاح‌طلب درباره اینکه فهرست ائتلاف چگونه و شامل چه کسانی باشد بحث خواهد شد و ساز و کار مشارکت در انتخابات تعیین خواهد شد.

***

FATF تاثیری بر قیمت ارز نخواهد داشت

به گزارش الف، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی طی یادداشتی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

«این روزها، سفته‌بازان و رانت‌جویان بازار ارز نتیجه جلسه آتی FATF را بدون اطلاع از پیچیدگی‌های روند آن، عدم تمدید تعلیق قلمداد کرده و در خصوص تأثیر آن بر نرخ ارز، تبلیغات زیادی در کانال‌های تبلیغاتی خود راه انداخته‌اند.

نظرم را قبلاً در مورد اهمیت این موضوع گفته‌ام، لیکن در شرایط فعلی که اغلب بانک‌های خارجی به دلیل تشدید تحریم‌های آمریکا، همکاری لازم با بانک‌های ایران را ندارند و تبادلات ارزی ما از طریق مکانیسم‌های بانکی جایگزین و غیرقابل تحریم انجام می‌شود، تصمیم آتی FATF (اعم از تمدید یا عدم تمدید) نمی‌تواند تأثیر قابل توجهی بر شرایط ارزی کشورمان داشته باشد و عمده خبرسازی‌ها در این خصوص با انگیزه سودجویی و نوسان‌گیری در بازار ارز انجام می‌گیرد.

دستاویز قرار دادن موضوع FATF برای اثرگذاری در نرخ ارز از طریق سفته‌بازان و فضای مجازی با واقعیات بازار و روند تأمین ارز در تجارت خارجی کشور و چشم‌انداز گشایش کانال‌های جدید همخوانی ندارد. ضمن اینکه، بانک مرکزی نظارت بر جریان پول و مبارزه با پولشویی را نیز در کنار مدیریت ارز با قوت ادامه خواهد داد. مردم مراقبت نمایند که با شگرد جدید سودجویان، این‌بار تحت عنوان تأثیر FATF، دارایی‌های آنها در بازار ارز در معرض ریسک قرار نگیرد.»

***

۱۸ کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران نهایی شدند

به گزارش مهر، هیئت انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ۱۸ نفر از کاندیداهای فهرست تهران را تعیین کرد.

بر این اساس در بخش پیشکسوتان «محمد باقر قالیباف، جلیل بشارتی، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی، کیومرث هاشمی، عزت الله اکبری، الیاس نادران، مصطفی میرسلیم» به عنوان هفت پیشکسوت فهرست ائتلاف نیروهای انقلاب تعیین شدند.

بر این اساس در بخش روحانیون، «حجت الاسلام سید رضا تقوی»، «سید محمود نبویان» و «سید محمد آقامیری» از سوی هیئت انتخاب به عنوان کاندیداهای ائتلاف، انتخاب شدند.

«زهره الهیان»، «فاطمه رهبر»، «سوده نجفی»، «عاطفه خادمی»، «فاطمه قاسم پور» و «سمیه رفیعی» نیز به عنوان ۶ نفر از کاندیداهای فهرست تهران در بخش بانوان تعیین شدند.

همچنین سعید کرمی و سیّدعلی یزدی‌خواه به‌عنوان کاندیداهای اختصاصی دو حوزه اسلامشهر و ری، به لیست ۳۰ نفره راه یافته‌اند.

***

چرا شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تصمیم گرفت لیست ارائه نکند؟

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره لیست احزاب اصلاح‌طلب به نامه‌نیوز گفت: «بر اساس مصوبه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان جبهه اصلاحات لیست انتخاباتی در تهران نمی‌دهد و احزاب می‌‌توانند به نام خودشان و نه به نام اصلاح‌طلبان، جبهه اصلاحات، شورای سیاست‌گذاری یا هر عنوانی که دلالت بر جمع اصلاح‌طلبان داشته باشد لیست انتخاباتی بدهند؛ یعنی هر حزب می‌تواند بگوید که این افراد مورد تأیید حزب هستند و اگر بخواهند نظر خود را به نوعی نظر جمع اصلاح‌طلبان با عناوین مختلف ابراز کنند، خلاف مصوبه شورای سیاست‌گذاری است. آنها صرفا باید بگویند این نامزد، نامزد حزب است و لاغیر».

او در پاسخ به این پرسش که آیا لیستی که اخیرا توسط جمعی از اصلاح‌طلبان تدوین شده است که بعضا با نام «اصلاح‌طلبانِ پایتخت» خوانده می‌شود را می‌توان خلاف مصوبه شورای سیاست‌گذاری دانست، اظهار کرد: «اگر هر نامی که متضمن جمع اصلاح‌طلبان بر این لیست بگذارند مصوبه شورا را نقض کرده‌اند. تصمیم شورا یک تصمیم جبهه‌ای است و بار مسئولیت لیست چند حزب نباید به عهده تمام اصلاح‌طلبان بیفتد. اصلاح‌طلبان در مقطع کنونی شخصیت شاخصی در انتخابات ندارند و به همین دلیل دیگر نمی‌خواهند حمایتی انجام دهند که متعاقب آن احتمال ریزش سرمایه اجتماعی برود. شورای سیاست‌گذاری تمایلی نداشت و ندارد که تجربه سال۹۴ تکرار شود».

صوفی درخصوص علت عدم ارائه لیست ائتلافی توسط اصلاح‌طلبان گفت:‌«اتفاقی که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال۹۲ و بعد از آن در انتخابات مجلس سال۹۴ رخ داد، وجه سلبی داشت یعنی ما سعی کردیم مردم را قانع کنیم که به کسانی رأی بدهند که قدرت از دست افراطی‌ها خارج شود. این خواسته به نتیجه رسید اما بعد از آن به دلیل ناکارآمدی دولت و مجلس مردم ناامید شدند و به دلیل حمایت اصلاح‌طلبان از غیراصلاح‌طلبان مردم اصلاح‌طلبان را در ایجاد وضع موجود بی‌تقصیر ندانستند. ما از معیارهای اصلاح‌طلبی در دو انتخابات پیشین عدول کرده بودیم و نتوانستیم مطالبات مردم را محقق کنیم؛ از این‌رو اعتماد عمومی به اصلاح‌طلبان مخدوش شد. اکنون دیگر نمی‌خواهیم آن تجربه تکرار شود. ما باید پاسخگوی اعتماد عمومی باشیم. به همین دلیل در شرایطی که نیروی شاخصی وجود ندارد، اختیار به خود احزاب و شوراهای استانی واگذار شده است».

او درباره احتمال رأی‌آوری همین تعداد اصلاح‌طلبی که تأیید صلاحیت شده‌اند تصریح کرد: «ممکن است رأی بیاروند. به‌هرحال باید دید وضعیت جناح مقابل چگونه است. اکنون شرایط اصولگرایان اصلا خوب نیست و مردم رغبتی به رأی دادن به آنها هم ندارند یعنی اصولگرایان باید بدانند که وقتی مشارکت پایین می‌آید مردم به آنها هم رأی نمی‌دهند. اما به هر حال ممکن است در یک رقابت حداقلی اصلاح‌طلبان هم پیروز شوند».

***

یگان ویژه از چه اسلحه‌ای استفاده می‌کند؟

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در گفتگو با فارس گفت: در اذهان عمومی یگان ویژه، واحدی سخت و خشن دیده می شود اما در صحنه عمل مردم شاهدند که ماموران یگان ویژه رفتاری انسانی، اسلامی و انقلابی دارند و تا آنجا که می توانند مدارا کرده و به افراد تذکر می‌دهند.

سردار کرمی اعلام کرد: اگر در مواقعی، افرادی باشند که قانون را زیر پا گذاشته و به مقدسات و انقلاب توهین کنند و در واقع خط قرمزها را زیر پا بگذارند خود مردم از ما درخواست می کنند که عکس العمل نشان داده و با آنها برخورد کنیم.

وی ادامه داد: حتی در آن موقع هم سعی می‌کنیم با افرادی که  قانون را زیر پا گذاشته و به اموال عمومی آسیب می‌رسانند با تذکر، مدارا و سعه صدر برخورد کنیم.

سردار کرمی گفت: با رویکردی که ماموران یگان ویژه داشته اند تا کنون با کمترین هزینه توانسته ایم صحنه های مختلف را جمع کنیم؛ البته مردم نیز همواره با ما همکاری  داشتند و کسانی را که تخلف کرده و به اموال عمومی آسیب می رساندند به ما معرفی کرده و از ما می‌ خواستند که جلوی آنها را گرفته و با آنها برخورد کنیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پاسخ به دیگر پرسش در این خصوص که آیا یگان ویژه در اغتشاشات و ناآرامی ها از سلاح جنگی استفاده می کند یا خیر؛ اظهار داشت: یگان ویژه در صحنه‌ها به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی‌کند.

وی گفت: مهم ترین اسلحه ما آبپاش است؛ البته در شرایط خاص از گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی که غیر کشنده است، استفاده می‌شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۲۵۸۶۹۲۰:۴۷:۲۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
شورای محترم نگهبان حسب وظیفه ذاتی و ملی خود به جهت پاسداری از ارزش های انقلاب در مقابل زیاده خواهان لطفا اسامی تمامی کاندیدهای رد صلاحیت شده را همراه با مستندات به قوه محترم قضاییه ارسال تا آن قوه پس از بررسی برای آنهایی که فساد و تخلفشان محرز میگردم متناسب با جرمشان با آنها برخورد شود هرچند که میزان محکومیت افراد مسول باید به مراتب بیشتر از افراد عادی باشد
ناشناس۱۳۲۵۸۷۳۲۰:۴۹:۵۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ریاست محترم قوه قضاییه لطفا قانون از کجا اورده ای را که قول اجرای انرا فرمودید از کاندیدهای رد صلاحیت شده اقتصادی شروع بفرمایید
ناشناس۱۳۲۵۸۸۸۲۰:۵۵:۵۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
قانون از کجا اورده ای را از همین کاندیداهای رد صلاحیت شده اقتصادی شروع کنید
ناشناس۱۳۲۵۸۹۵۲۰:۵۸:۳۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آیا تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس بعد از اتمام نمایندگی در دولت و شرکت های دولتی بکار وارده میشوند
محسن۱۳۲۵۹۰۳۲۱:۰۴:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اینا چه چیزی دارند که اسمشان را گذاشنید؟اینا فیک هستند
ناشناس۱۳۲۵۹۰۷۲۱:۰۵:۰۶ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
بالاخره این آقای همتی با خودش چند چنده؟ یه روز تمام دولت از اف ای تی اف حمایت می کند یه روز دروغ مصلحتی می گن
ایرانی۱۳۲۵۹۶۹۲۱:۳۹:۵۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
جناب کدخدایی دست بردارید.اسامی این افراد و مستندات ارتباطشون با نماینده ها رو منتشر کنید تا بفهمیم با شورای نگهبان ارتباط داشتن یا نه.حتما مدارک محمود صادقی انقدر محکم بوده که اینطوری دست به مهره سوزی زدید
ناشناس۱۳۲۵۹۷۰۲۱:۴۰:۵۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چند بار دیگر می خواهید شکست فرستادن ماهواره به فضا را امتحان کنید؟ در این شرایط اقتصادی، چرا باید بودجه کشور را به این شکل هدر داد؟
ناشناس۱۳۲۶۴۰۳۰۸:۳۸:۳۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
چون پولش از جیب ما است و طرف هزار بار هم تست کنه شکست بخوره خم به ابرو نمیاره چون جیب خودش پر است و هزینه ای نمی کند
ناشناس۱۳۲۵۹۹۱۲۱:۵۱:۲۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
12نفر دستگیر شدن بعد اونهای که سالهای قبل اینجوری تایید صلاحیت شدن چه جوابی به مردم میدین؟
ناشناس۱۳۲۶۰۲۲۲۲:۱۴:۱۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
همسر عطاالله مهاجرانی به ایران بازگشت. انشاالله خود مهاجرانی هم به کشور برگردد تا مجبور نباشد توییت کند!!
ناشناس۱۳۲۶۰۳۴۲۲:۲۳:۰۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مردم چطور از یگان ویژه درخواست میکنن که عمل کنه؟ مثلا میرن پیششون؟ یا نامه مینویسن؟ یا تلفن میزنن؟
رضا۱۳۲۶۰۴۵۲۲:۳۲:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
همانطورکه افزایش قیمت بنزین بردیگرکالاهانداشت
ناشناس۱۳۲۶۰۸۸۲۳:۰۰:۲۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
باید با کسانی که ایجاد شبهه می کنند بسیار قاطع برخورد شود وگرنه شورای نگهبان زیر سوال خواهد رفت . اثرات شبهه حتی بعد از عذرخواهی تهمت زننده می ماند وباعث تضعیف دستگاههای نظارتی خواهد شد.
ناشناس۱۳۲۶۱۸۲۰۰:۲۵:۵۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
مگر ميشود Fatfبر بازار ارز تاثيري نداشته باشد؟ارز يعني همه كالاها وافزايش قيمت ارز يعني بيچاره گي مردم وبويژه باز نشستگان در مانده كشوري
یک ایرانی۱۳۲۶۳۲۸۰۷:۳۶:۴۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
تجربه زنان ادوار مختلف مجلس به ما می گوید که به زنان رأی ندهیم
ناشناس۱۳۲۶۳۳۴۰۷:۳۹:۰۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
با حال شده، شورای نگهبان خودش داره لیست اصلاح‌طلبان را ارائه میده!!
ناشناس۱۳۲۶۳۶۶۰۸:۱۱:۲۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
تصمیم آتی FATF (اعم از تمدید یا عدم تمدید) نمی‌تواند تأثیر قابل توجهی بر شرایط ارزی کشورمان داشته باشد ... تیترتان غلط است. وقتی که دولت اعلام کردافزایش سه برابری قیمت بنزین هیچ تاثیری بر افزایش قیمت ها در بازار ندارد مردم همانقدر باور کردند که همتی اعلام کرده تاثیر قابل توجهی نخواهد داشت.در چند وقت گذشته قیمت دلار بیش از هزار و پانصد تومان گران شده و دوستان اعلام می کنند که قیمت ها را کنترل کرده اند حال که می گویند تاثیر قابل توجه یعنی دو سه برابر نمی شود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

      2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

      3. این صدای اقتدار ایران است ...

      4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

      5. وحدت ملی با وعده صادق

      6. استخوانی در گلوی اسرائیل!

      7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

      8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

      9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

      10. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

      11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

      12. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

      13. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

      14. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

      15. اسراییل چه باید بکند؟ 

      16. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

      17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

      18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

      19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

      20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

      21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

      22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

      23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

      24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

      25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

      آخرین عناوین