افشای پشت پرده افزایش قیمت ارز در زمستان ۹۶

گروه ویدئو الف،   3981119100 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

اظهارات مدیر سابق امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران درباره لو رفتن اطلاعات صرافی‌های دور زننده تحریم توسط واحد اطلاعات مالی وزارت اقتصاد، مهر تایید دیگری بر نقش همکاری ایران با FATF در افزایش قیمت ارز در زمستان ۹۶ بود.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

نوید۱۳۲۴۲۹۹۱۷:۵۱:۳۵ ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
حالا که تصویب نشد پس چرا دلار هر روز داره بالاتر میره
ناشناس۱۳۲۴۳۳۴۱۸:۴۹:۱۴ ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
چرا واقعا ایران نباید یک کشور معمولی مثل همه کشورهای دیگه باشه.اگه این تصویب نشه یعنی شما تضمین می کنید که وضعیت کشور بهتر میشه.کسانی که توی تصممیم گیری ها دخالت دارند باید جوابگو باشند
ناشناس۱۳۲۴۵۱۹۲۳:۱۳:۱۹ ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
وقتی خود آمریکایی ها به اروپا فشار می آورند که کاری کنید ایران سریعا FATF را بپذیرد ، دیگر باید همه ما حساب کار دستتمان بیاید دولتی ها که آنقدر سر برجام قسم و آیه آوردند که این فتح الفتوح است و خدا آنرا آورده و .. نتیجه اش این شد که میبینیم در زمان شدیدترین تحریم های دولت قبلی هم دلار و تورم به نرخ فعلی نرسید! حال دولتی ها در مورد FATF میگویند که ما تضمینی نمیدهیم ولی یک بهانه را از آمریکا میگیریم! انگار مشکل آمریکا با ما اجرایی نکردن FATF است که اگر اجرایش کنیم دیگر روابطمان گل و بلبل میشود و بهانه دیگری پیدا نمیکنند. اجرایی شدن FATF مسلما مشکلات اقتصادی ما را دشوارتر خواهد کرد کلید حل مشکلات اقتصادی در داخل است و با شفافیت داخلی نه شفافیت خارجی! امیدواریم که این یکسال و نیم هم با خوبی و خوشی بگذرد و گند دیگری بالا نیاورند زبان دنیا بلدها.
ناشناس۱۳۲۴۴۲۰۲۰:۵۷:۱۷ ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
خدا سایه .. این دولت را هر چه زودتر از سر مملکت کم کند
ناشناس۱۳۲۴۵۱۲۲۳:۰۱:۱۰ ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
به حضرت عباس (ع) اگه ۱۰ نفر از خائنین را اعدام کنن بقیه‌‌شون به زانو میافتند ایران گلستان میشه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین