ابن الوقت ها و باد خزان اعتماد عمومی

معصومه پورصادقی، گروه سیاسی الف،   3981119060 ۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
ابن الوقت ها و باد خزان اعتماد عمومی

موسم انتخابات که از راه می‌رسد برخی ابن‌الوقت‌ها، بادِ خزانِ اعتماد عمومی می‌شوند تا شاید از این رهگذر، رقیب حذف شود اما غافل از اینکه، کشتی‌سوراخ شده همه را غرق می‌کند.

این فرمول اگر از سوی مقامات مطرح کشور - که خودشان با این نظامات انتخاب شده‌اند - اجرایی شود تأسف‌بار است و خسارت‌زا. هر حقوق‌ خوانده‌ای نیک می‌داند بین انتصاب و انتخاب فرق هست از زمین تا آسمان؛ آن‌هم در حکومت مردم‌سالاری مانند جمهوری اسلامی ایران که برای تک تک رأی افراد جامعه، شأن «حق‌الناس»‌ی قائل است و برای حفاظت و حراست از آن، هم از جان مایه می‌گذارد و هم از آبرو. اما چه می‌شود کرد با قانون‌دان‌های قانون‌شکن که به همه سوراخ‌سُمّبه‌های حکومت سرک کشیده‌اند و به همه پس‌وپناه‌های قانونی آشنا هستند.

غُصه قِصه آنجاست کسانی که باید با بهبود وضع زندگی مردم باعث دلگرمی آنها به مشارکت در تعیین سرنوشت کشورشان می‌شدند به زخم‌های معیشتی آنها بسنده نکرده و با زخم‌زبان نیز مانع حضور مردم در انتخاباتی می‌شوند که حکم یک رفراندوم را دارد ولی ظاهراً همین‌ها هستند که به معنی واقعی کلمه از رفراندوم می‌ترسند نه دیگران!

رهبر معظم انقلاب، همین چند روز قبل - چهارشنبه ۱۶ بهمن - در دیدار اقشار مختلف مردم گفتند: انتخابات در کشور ما انتخابات سالمی است؛ من تعجّب میکنم از بعضی‌ها که خودشان به وسیله انتخابات به یک جایی رسیده‌اند، همین‌ها انتخابات را زیر سؤال می‌برند؛ چطور آن وقتی که انتخابات به نفع شماست، صحیح و متقن است، امّا آنجایی که به نفع شما نیست، انتخابات می‌شود خراب؟ وَ اِن یَکُن لَهُمُ الحَقُّ یَأتوا اِلَیهِ مُذعِنین؛ (و اگر حق به جانب ایشان باشد، به حال اطاعت، به سوى او مى‌آیند. آیه ۴۹ سوره نور). قرآن میگوید اگر در قضاوت، حق طرف آن‌ها شد، قبول می کنند قضاوت را، اگر طرف آن‌ها نشد، قبول نمیکنند؛ بعد میفرماید: «اَ فی قُلوبِهِم مَرَض»؟ (بخشی از آیه‌۵۰ سوره نور) در دل این‌ها مرض هست؟

البته در این سخنرانی مهم، صرفاً به بیان مرض برخی‌ها بسنده نشد و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات‌شان مجدد فرمودند: «کسانی که به ایران علاقه‌مند هستند و امنیّت کشور، حل شدن مشکلات کشور و گردش نخبگانیِ صحیح را در کشور دوست دارند باید در انتخابات شرکت کنند.» ایشان به سیاق مشی همیشگی گفتند «هرگز در هیچ انتخاباتی رسم بنده نیست که حتّی اشاره کنم به کسی تا انتخاب بشود»، اما مؤمن بودن، انقلابی بودن، شجاع بودن، دارای روحیه جهادی و دنبال عدالت بودن را ۵ خصوصیت یک منتخب نامیدند که قرار است از مجرای انتخابات وارد مجلس شود؛ انتخاباتی که فرصتی برای ورود افکار جدید و راه‌های نو در چرخه تصمیم‌گذاری، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور است و اگر آدم‌های درست و حسابی انتخاب شوند حرف‌های جدیدی وارد چرخه‌ی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور خواهد شد و می‌توانند برای حلّ مشکلات کشور راه‌های تازه‌ای ارائه و چاره اندیشی کنند.

اگر این گزاره دقیق را بپذیریم که «مجلس ریل‌گذار دولت است» باید در انتخاب نمایندگان مجلس به شدت دقت کنیم چرا که رابطه ریل‌گذاری آنها با رفاه و سعادت کشور نسبت مستقیم دارد. اگر نماینده مجلس مؤمن، انقلابی، شجاع، جهادی و پرچمدار عدالت باشد حتماً ریلی خواهد کشید که قطار دولت چاره‌ای جز عبور از آن و رسیدن به مقصد سعادت جامعه نخواهد داشت. متأسفانه این انگاره که لوکوموتیوران مجلس دهم، دولت است در جامعه نمود پیدا کرده است هرچند مقرون به صحت نباشد ولی انتخابات مجلس یازدهم فرصت خوبی برای اصلاح اشتباهات واقعی و برداشت‌‌های ناصحیح است تا مجلس ضمن در رأس بودن به ریل‌گذاری مطلوب بازگردد.

به زعم کارشناسان، اینکه اکثر قوانین ما اصلاحی است نشان‌دهنده ضعف مجلس است. اگر مجلس به لحاظ بنیه کارشناسی و خصوصیات ذکرشده منتخبان قوی باشد، قطعاً به رفع مشکلات جامعه کمک خواهد کرد. البته انتخابات صرفاً نمود داخلی ندارد و در عرصه بین‌الملل نیز به شدت از سوی ناظران رصد می‌شود و بین حضور مردم و نوع تعریف دکترین آنها در قبال ایران نسبت مستقیم وجود دارد.

تازه‌ترین مصداق این ادعا حضور میلیونها ایرانی با سلایق و دیدگاههای مختلف در تشییع پیکر پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که به دنیا ثابت کرد آنچه اپوزیسون و امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی از ایران می‌گویند با عالم واقع زمین تا آسمان تفاوت دارد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی که در شرایط ویژه جنگ هیبریدی (ترکیب انوع جنگ نظامی، اقتصادی، سیاسی، حقوقی، روانی و تبلیغاتی) برگزار می‌شود عیاری خوبی خواهد بود تا مردم کشور عزیزمان نشان دهند علی‌رغم داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی با دشمن مرزبندی سخت دارند و اتفاقاً با انتخاب منتخبان کارآمد به دنبال رفع مشکلات تحمیلی آنان هستند.

به هر روی محاسبات عصر جدید که با رفتن «سردار سلیمانی» و آمدن «شهید سلیمانی» آغاز شده است با شاخص‌های دنیوی قابل پیش بینی نیست و باید منتظر رویداهای جدیدی بود که تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی آبستن آن است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۲۴۶۳۲۰۷:۲۹:۱۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
به رغم همه مشکلات به کشورم، اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و از همه مهم‌تر به رهبرم افتخار می‌کنم و به این ایمان دارم که آمریکا هیچ ‌غلطی نمی‌تواند بکند. قرار و وعده همه ما راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در سراسر کشور و روز انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال.
ناشناس۱۳۲۴۷۵۸۰۹:۱۷:۰۶ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آیا فکر می کنی ما داریم بر طبق اسلام کار و زندگی می کنیم؟
ناشناس۱۳۲۴۸۴۸۱۰:۱۱:۰۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
نماینده هایی که کاندید نشده اند برای خود یا مشاغل دولتی دست و پا کرده اند یا هیت مدیره شرکت ها و یا خود انقدر سرمایه دار شده اند که برای خود می خواهتد کار اقتصادی بکنند وکیل الدوله های بی خاصیت
ناشناس۱۳۲۴۷۹۱۰۹:۴۲:۰۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
من هم به رغم همه بیکاریهام ندادن یارانه ندادن معیشت گرونی ک کمرم روشکسته،نمیخوام رای بدم ...توهین نیست واقعیته
ناشناس۱۳۲۵۴۶۴۱۵:۳۴:۲۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دولت کلیدساز باعث همه بدبختی هاست . یه نگاه به بازار خودرو بنداز
على اصقر۱۳۲۴۶۳۵۰۷:۳۱:۴۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
محاسبات عصر جديد براى شما، اما چرا كارآمدى را در ساير نهادها نمي يابيد؟
ناشناس۱۳۲۴۷۴۵۰۹:۰۵:۳۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
لطفا تمامی نمایندگان این دوره چه انها که کاندید شده و چه انها که کاندید نشده اند همه انها را از لحاظ فساد اقتصادی بررسی و آنهایی را که فساد دارند به قوه قضاییه جهت بررسی بیشتر معرفی بفرمایید
ناشناس۱۳۲۴۶۳۶۰۷:۳۱:۵۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مجلس آینده باید از جنس مکتب سلیمانی باشد تا ادامه‌دهنده مسیر این شهید والا یعنی سربازی برای ولایت و اجرای منویات معظم‌له باشد. در این صورت است که شاهد شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی خواهیم بود.
ناشناس۱۳۲۴۸۰۷۰۹:۵۰:۲۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
عزیز،دههابارمردم وظیفه ملی ک شماها نام بردید رو ب نحو احسن انجام دادند نتیجش چیشد????
ناشناس۱۳۲۵۲۷۴۱۴:۰۲:۴۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
کارکرد مجلس تضمین منافع ملی و مصلحت عمومی است حتی اگر مغایر با منویات گروه یا کسی باشد.
ناشناس۱۳۲۴۶۳۷۰۷:۳۲:۴۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
رای دادن به نامزدهای مومن، کارآمد، پاکدست و معتقد به عزت و اقتدار ملی کشور موجب خواهد شد دنیا و آخرت افراد جامعه درست بشود. پس باید به مدیران انقلابی و جهادی میدان داد که با تعهد و تخصص خویش پیشرفت کشور را رقم بزنند و دشمن را نومید سازند.
ناشناس۱۳۲۴۷۵۳۰۹:۱۲:۵۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
این نامزدها با مشخصات شما در دسترس نیست . لطفا بعدا تلاش فرمائید
ناشناس۱۳۲۴۸۵۹۱۰:۱۵:۴۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است!
ناشناس۱۳۲۴۷۷۴۰۹:۲۹:۳۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آخرت افراد جامعه رو هم می‌خوای به نمایندگان مجلس بسپری؟
ناشناس۱۳۲۴۶۳۸۰۷:۳۳:۱۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مشابه هجمه‌هایی که امروز به شورای نگهبان می‌شود در اول انقلاب به شهید بهشتی می‌شد ولی سرانجام دشمنانش رسوا شدند. امروز هم هجمه‌کنندگان به شورای نگهبان فقط خود را بی‌آبرو می‌کنند.
ناشناس۱۳۲۵۰۱۰۱۱:۵۹:۲۶ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
فکر نمیکنی دیگه این نوع برچسب زدنها یه مقدار قدیمی و مندرس شده؟
ناشناس۱۳۲۴۶۳۹۰۷:۳۴:۰۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
وظیفه ماست در انتخابات گزینه‌هایی از جنس شهید رجایی را بر صندلی‌های مجلس بنشانیم تا شاهد پیشرفت و کاهش طبقاتی باشیم.
ناشناس۱۳۲۴۷۳۹۰۹:۰۱:۴۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
یه همچین گزینه ای وجود خارجی ندارد
سید سجاد سبحانی۱۳۲۶۲۱۰۰۰:۴۹:۱۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
با سلام بالاخره افراد اصلح کم نیستند آنها را انتخاب کنیم . رأی دادن اول ارزش قائل بودن به شخص خودمان است . رأی و عقیده من باید تأثیر گذار باشد . یا مرتضی علی ع .
ناشناس۱۳۲۴۷۴۴۰۹:۰۳:۲۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تا تحریم هست ، پیشرفتی نیست
ناشناس۱۳۲۴۸۶۰۱۰:۱۵:۵۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
میشه به من نااگاه یک نفر ازجنس شهید رجایی وشهید سلیمانی معرفی کنی؟
ناشناس۱۳۲۴۶۴۲۰۷:۴۶:۰۳ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
دایی با بیان این که صلاحیتش برای حضور در رأس کادر فنی تیم ملی را وزارت ورزش رد کرده است، گفت: وقتی صلاحیت فردی مثل من را حراست رد می‌کند و نمی‌خواهند من در تیم ملی باشم، دیگر نمی‌دانم چه بگویم. البته دلایل این رد صلاحیت را خودم می‌دانم.
علی کریمی۱۳۲۴۶۴۷۰۷:۵۰:۴۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
سرکار خانم معصومه پورصادقی در کجای دنیا یک انتخابات را مترادف همه پرسی در نظر می گیرند. انتخابات با هیچ منطقی نمی تواند یک همه پرسی تلقی شود.
ناشناس۱۳۲۴۷۲۸۰۸:۵۶:۵۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اتفاقا درست گفته چون در کشور ما رای دادن یعنی نظام را قبول داشتن با کشورهای دیگه نمیشه مقایسه اش کرد
ناشناس۱۳۲۴۶۷۳۰۸:۱۸:۵۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
نمیدونم چرا الان همه میدونن رئیس مجلس آینده کیه !!!!!
ناشناس۱۳۲۴۷۲۰۰۸:۵۳:۲۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
از بس انتخابات ما سالمه
ناشناس۱۳۲۴۷۵۹۰۹:۱۷:۴۰ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
سالم و طبق اصول مهندسی
ناشناس۱۳۲۴۷۳۶۰۹:۰۰:۱۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
از همین الان ؛ نائب رئیس اول و دوم نیز مشخص است
ناشناس۱۳۲۴۷۹۶۰۹:۴۴:۵۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
قالیباف
ناشناس۱۳۲۴۶۸۲۰۸:۳۲:۰۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مجلسی که خبر نداشته باشه قیمت بنزین قراره یک شبه ۳ برابر بشه و بعد از پرسنل پمپ بنزین بفهمه ! قطعا در راس امور نیست .
ناشناس۱۳۲۴۶۸۵۰۸:۳۳:۰۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چرا فکر میکنید مردم فقط به دهن ابن الوقت ها نگاه میکنند؟ اگر به عقیده شما انتخابات یک رفراندوم است، رای ندادن مردم هم خودش یک گزینه محسوب می شود. شما اصلا به این سوال جواب ندادید که چرا مردم باید رای بدهند؟ رای دادن چیزی را عوض میکند؟ مگر 2 سال پیش و 4 سال پیش و 6 سال پیش و ... مردم رای ندادند؟ آیا وضع بهتر شد؟ شورای نگهبان خودش غربال میکنه، اگر یه مقدار بیشتر غربال کنه، دیگه نیازی به انتخابات هم نیست (هر چند که من شخصا با این وضع کشور کلا مشکل دارم، نه فقط شورای نگهبان).
ناشناس۱۳۲۴۶۸۸۰۸:۳۵:۱۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
کاندیدایی نزدیک به دیدگاههای من در این انتخابات وجود ندارد
ناشناس۱۳۲۴۶۹۰۰۸:۳۸:۰۸ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
ما تا کنون نخبه ای ندیدیم در بین این نماینده ها که بخواهند گردش کنند !
ناشناس۱۳۲۴۷۱۳۰۸:۵۱:۴۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
پس درازاهی و سلمان خداداد چی بودن ؟!!!
ناشناس۱۳۲۴۷۵۰۰۹:۰۹:۰۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
و یا اون نخبه ای که قرص ضد بارداری توی جیبش بود و یا اون مغزها و نخبه هایی که با موگرینی سلفی گرفتن :-)
ناشناس۱۳۲۴۶۹۴۰۸:۴۰:۰۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
من چون کشورم رادوست دارم رای نمیدهم
یه الفی۱۳۲۴۷۱۵۰۸:۵۱:۵۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
برگ رأی انتخابات متعلق به نظام است نام کاندید رویش اعلام حمایت به فرد خاص است
ناشناس۱۳۲۴۷۱۸۰۸:۵۳:۰۹ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
نویسنده ی محترم اوضاع مملکت را نمی بینند خواهر من از برج عاج بیا بیرون پای درد دل مردم در مترو و اتوبوس و آرایشگاه و صف نانوایی و مطب دکتر و شبکه های اجتماعی و ....بنشین.....
ناشناس۱۳۲۴۷۲۳۰۸:۵۴:۵۵ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
در اینکه انتخابات حکم رفراندوم دارد با نویسنده موافقم
ناشناس۱۳۲۵۴۴۱۱۵:۲۲:۳۳ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
البته رای ندادن هم باید به عنوان یک گزینه در این رفراندوم محاسبه بشه
ناشناس۱۳۲۴۷۲۹۰۸:۵۷:۰۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مطلب خوبی بود، به خاطر کشورمان هم که شده بیایم به افراد صالح رای بدهیم
ناشناس۱۳۲۴۷۴۷۰۹:۰۶:۲۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
الان میشه شما ۱ فرد سالم نام ببری که ما به همون رای بدیم ؟!!!!!!
ناشناس۱۳۲۴۷۴۸۰۹:۰۷:۵۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
و یا کلا رای ندهیم
ناشناس۱۳۲۴۸۸۲۱۰:۲۵:۴۶ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اصلاح طلب و اصولگرا یکی هستند
اعتمادی۱۳۲۴۸۲۳۰۹:۵۸:۲۲ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
کاندیداهای مورد نظرم , رد صلاحیت شدند.
ناشناس۱۳۲۴۸۶۷۱۰:۱۸:۱۳ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
میزان رای ملت نیست
ناشناس۱۳۲۵۵۲۵۱۶:۲۱:۵۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
میزان اراده از ما بهتران است
مهدی۱۳۲۵۸۴۹۲۰:۳۴:۳۴ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
نماینده به معنای واقعی مطهری و سلحشوری و صادقی
ناشناس۱۳۲۵۸۶۸۲۰:۴۷:۱۷ ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
آقا یک میلیارد تومان بدهید تا رای بدهم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  23. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

  24. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

آخرین عناوین