فعالان اقتصادی در شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" تاکید کردند جوان‌گرایی در مدیریت کشور؛ راهکاری برای تحقق رونق تولید

گروه اقتصادی الف،   3981116119

 در جدیدترین شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" فعالان اقتصادی به جوان‌گرایی در مدیریت کشور برای تحقق رونق تولید تاکید کرده و راهکارهای آن را برشمردند.

در سی و هشتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" که در 6 فصل شامل؛ اقتصاد بازار، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها به چاپ رسید، در بخش پرونده ویژه این شماره گفت‌وگوهایی با صابر پرنیان؛ رییس هیات مدیره و مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران با عنوان "ایجاد 600 هزار شغل جدید؛ با رفع موانع تولید در شهرک‌های صنعتی تهران"، تیمور نظری؛ مدیرعامل شرکت دارو پلاستیک با موضوع "تولیدکنندگان؛ گرفتار تامین مواد اولیه و نقدینگی هستند"، مسعود خوئینی؛ مدیرعامل گروه صنعتی و فست فود زنجیره‌ای روبوفود با عنوان "بی‌ثباتی نرخ ارز؛ چالش جدی صنعتگران" و حسین فروتن مهر؛ مدیرعامل شرکت فهاب بتن با موضوع "ارتقای کیفیت بتن با بهره‌گیری از تحقق و پژوهش" منتشر شده است. همچنین مصاحبه‌هایی با شهرام شریعتی؛ عضو هیات امنای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با عنوان "احداث اولین کارخانه تولید کودهای سولفات منگنز در ایران"، محمد مهدی لزومیان؛ مدیر گروه صنعتی نان ستاره با موضوع "فرهنگ‌سازی برای مصرف نان‌های صنعتی ضرورت دارد"، دکتر علیرضا نبی؛ مدیر گروه کارخانجات زیتون آرشیا با عنوان "رونق تولید با حضور مدیران جوان و با انگیزه محقق می‌شود"، محمد یارمحمدی؛ مدیرعامل شرکت خشکبار الماس یار با موضوع "ضرورت حذف کارت‌های یک‌بار مصرف برای صادرات" و یوسف مذهب؛ رییس هیات مدیره داده‌پردازی آموت با عنوان "نرم‌افزار؛ پربازده‌ترین صنعت حوزه خدمات" به چاپ رسیده است. "روسازی بتنی؛ جایگزین مناسب آسفالت" نیز یادداشتی می‌باشد که توسط مهندس بابک فروتن مهر؛ عضو هیات مدیره شرکت فهاب بتن به رشته تحریر در آمده است.

در بخش اقتصاد بازار این شماره گفت‌وگوهایی با حمید مهرآور؛ مدیرعامل کارگزاری بانک سامان با عنوان "جذب سرمایه‌گذاران جدید با ابزارهای نوین معاملاتی"، محمدرضا معتمد؛ مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس اوراق بهادار تهران با موضوع "ورود موفق به بازار سرمایه از طریق نهادهای مالی" و ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن با عنوان "افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن در شهرهای بزرگ" منتشر شده است. همچنین در این بخش مطلبی با موضوع "رونمایی از خزانه گواهی سکه طلای بانک ملت" با حضور جمعی از مدیران ارشد بورس کالا و بانک ملت از جمله دکتر محمد بیگدلی؛ مدیرعامل بانک ملت و دکتر حامد سلطانی نژاد؛ مدیرعامل بورس کالا به چاپ رسیده است. مطلبی از علی حیدری؛ کارشناس بازار سرمایه با عنوان " چشم‌انداز اقتصاد روسیه" از دیگر مطالب بخش اقتصاد بازار می‌باشد.

در بخش دنیای انرژی سی و هشتمین شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مصاحبه‌هایی با مسعود منتظرالقائم؛ مدیرعامل شرکت فولاد قائم با موضوع "افزایش تولید انرژی‌های نو با اصلاح قیمت خرید" و حسن طرب‌انگیز؛ مدیرعامل شرکت پاک اویل زنجان با عنوان "دستیابی به کیفیت برتر با استانداردسازی محصولات" منتشر شده، همچنین در این بخش گزارش‌هایی با موضوع "اوپک و آینده پُر ابهام بازار طلای سیاه" و "رقابت بزرگ گازی در قاره سبز" با گفته‌هایی از رضا پدیدار؛ رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران به چاپ رسیده است.

در بخش دنیای صنعت این شماره نیز گفت‌وگوهایی با احمد پارسانژاد؛ مدیرعامل شرکت نشاط آبی دریا با عنوان "ضرورت حمایت دولت از صنعت حمل‌ونقل"، عمید حسن پور شهلایی؛ مدیرعامل شرکت اطلس تایر رهام با موضوع "کاهش تصدی‌گری دولت؛ زمینه‌ساز تنظیم بازار تایر و لاستیک"، امید ملک؛ مدیرعامل شرکت بر و بحر ایران با عنوان "توسعه صنعتی و رونق تولید با ایجاد زیرساخت‌های لجستیکی" و حسین کاشانی؛ مدیرعامل شرکت دریاکوش با موضوع "رشد صنعت دریایی کشور در گروی تصمیم‌گیری واحد" منتشر شده است. گزارشی تحت عنوان "گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران؛ بیش از نیم قرن درخشش در عرصه جهانی" که به توانمندی‌های این گروه بزرگ حمل‌ونقلی اشاره دارد، از دیگر مطالب چاپ شده در این بخش می‌باشد.

در بخش اقتصاد کلان سی و هشتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" گفت‌وگوهایی با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله محمد مهدی مفتح؛ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، عباس پاپی زاده بالنگان؛ نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و سید احسن علوی؛ نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با عنوان "ضرورت افزایش حقوق کارمندان؛ متناسب با نرخ تورم" و رامین مهمان‌پرست؛ سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه با موضوع "سفارتخانه‌های ایران باید پیشران تجارت خارجی باشند" منتشر شده، همچنین در این بخش به مناسبت درگذشت سلطان قابوس و جانشینی سلطان هیثم بن طارق بن تیمور بر تخت سلطنت عمان، گزارشی با عنوان "سلطان جدید عمان؛ تداوم بخش راه سلطان قابوس" به چاپ رسیده است. "فرصت طلایی توسعه با جوان‌گرایی در مدیریت کشور" یادداشتی است که به تحریر مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران در آمده است.

"برترین شهرهای جهان در حوزه حمل‌ونقل عمومی"، "زیباترین جاذبه‌های طبیعی گردشگری" و "آشنایی با شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در دنیا" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم. سی و هشتمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 104 صفحه با قیمت 15 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین