خدمات ویژه آژانس مسافرتی حرفه ای

گزارش بازرگانی گروه اجتماعی الف،   3981115096
خدمات ویژه آژانس مسافرتی حرفه ای

امروزه تمامی کشورهای بزرگ جهان می‌کوشند با محیا نمودن بهترین و کارآمدترین فناوری‌های روز درزمینۀ گردشگری بتوانند از این باب خدمات شایان توجهی را به مردمان خود اهدا کنند و سفر به دورترین نقاط جهان را امری قابل‌دسترس حتی برای کم‌درآمدترین آن‌ها قرا دهند.

تبدیل سفر و مسافرت به امری آسان و بدون دغدغه که شیرینی‌اش را تا مدت‌ها در یادها ماندگار بماند تا قبل از ظهور آژانس مسافرتی(www.faragasht.com) و تمهیدات قابل‌توجه آن‌ها محال و دور از ذهن بود، اما دیگر اکنون می‌توان انواع آن را در کنار انتخاب‌هایی باکلاس‌های پروازی دلخواه و باکیفیت و هتل‌هایی مدرن و مطابق میل و خواست مشتریان را یافت که با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند تمامی افراد را شیفته می‌کنند.

فهرستی متنوع از پروازها به همراه جزئیات آن را به‌طور کامل در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند، البته این موارد ذکرشده تنها جزئی از خدمات ارائه‌شده در این آژانس‌ها بوده که توانسته سبک و سیاق سفر را تحولی بنیادین دهد، تصور اینکه بتوان با یک آژانس به هرکجای ایران و تک‌تک شهرهای آن و یا اقصی نقاط جهان و جاذبه‌های توریستی آن سفر نمود و از دیدنی‌های آن در کنار صنایع‌دستی و غذاهای رنگارنگ، آثار تاریخی و طبیعت بکر آن لذت برد بسیار جالب‌توجه است.

حوزۀ گردشگری در کشور ما بسیار قدرتمندتر از دیگر کشورهای جهان قادر است ظاهر ‌شود زیرا تنوع آب‌وهوا و وجود شهرهایی که هر یک به‌اندازۀ یک کشور جاذبه‌دارند دست مدیران آژانس‌ها را برای برنامه‌ریزی و گزینش زیبایی‌ها و مناطق جذاب بسیار باز می‌گذارد و گستره وسیع توانایی پذیرش تعداد بالایی از مسافران داخلی و خارجی را محیا می‌نماید که اکثراً از این تنوع راضی و خوشنود هستند و سفر به ایران را در فهرست بهترین سفرهای خود می‌گنجانند.

چابهار

آن‌قدر مکان‌های دیدنی در هر تکه از این خاک وجود دارد همچون چابهار که ایران عزیز و دوست‌داشتنی ما را به نمایشگاهی خارق‌العاده از هنر و ذوق تبدیل نموده است، فرقی نمی‌کند می‌خواهید با کدام‌یک از این شگفتی‌ها هم‌نوا شوید صنایع‌دستی و نماد قریحه ایرانی یا تنوع غذاها که نشانی بر مهمان‌نوازی و تکریم مسافر است.

قشم

شاید هم‌مکان‌های طبیعی و تاریخی و چشم‌اندازهای مختلف در قشم مانند چشمه‌ها و رودخانه‌ها و تالاب‌ها، کویر و دریا مقصد شمارا به خود اختصاص داده و می‌خواهید در طبیعتی بکر لذت سفر را جست‌وجو نمایید.

کیش

به‌هرحال در ایران آن‌قدر عجایب در کنار هم جمع شده که سفر هر آژانس مسافرتی را پربار و لذت‌بخش نماید و قصد ایران‌ گردی در کیش شمارا به کمال برساند و قصه‌ی ناب و خاطره‌انگیز سفر شمارا با تمام زوایای آن ترسیم کند.

مشهد

فناوری‌های روز همگی نویدبخش آرامشی بیشتر هستند ازاین‌روی است که بیشتر مدیران در شهر مشهد به‌منظور دست یافتن آن از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند، آژانس فارا گشت کورش کبیر نیز مانند هر فعال در صنعت گردشگری می‌کوشد تا به کسب چنین ویژگی‌های نائل گردد و خدماتی درخور استانداردهای جهانی در مشهد را به گردشگران ارائه دهد همین تلاش‌ها است که توانسته زمینه‌ساز این موضوع گشته تور داخلی و ایران گردی در آژانس مسافرتی و هواپیمایی و در سطح کشور به زیبایی در وب سایت فارا گشت بدرخشد:

https://www.faragasht.com

اغلب آژانس‌های مسافرتی معتبر خدماتی چون امکان خرید بلیت از تمامی ایرلاین های باکلاس‌های متفاوت و به اقصا نقاط جهان و همچنین برگزاری تورهای داخلی با بهترین کیفیت و حضور لیدرهایی مجرب و کارآزموده که لحظات سفر را باراهنمایی‌های خود رنگی تازه می‌بخشند در کنار انبوهی از خدمات دیگر چون تهیه بلیت را به مسافران خود تقدیم می‌کنند تا تفاوت و تمایز را از گذشته تا حال به‌گونه‌ای واقعی ترسیم نمایند، ارمغان آسودگی و نشاط در یک سفر مقوله‌ای نیست که توفیق دست‌یابی به آن به سهولت امکان‌پذیر باشد، بلکه تلاش‌های بی‌وقفه را می‌طلبد تا بتوان از استانداردهای جهانی عقب نماند و هم دوش با آن به‌پیش رفت.

تور چابهار

همیشه می‌توان تور چابهار را در آژانس‌ها یافت که آماده خدمت‌رسانی بوده تا با جاذبه‌های دیدنی خود شمارا از یک گردش بی‌نظیر پر از حس ناب نماید که تکرار شدن آن در هیچ کجای ایران دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود.

مسجد جامع دزک در تور چابهار، کوه‌های مینیاتوری، درخت مکرزن، مسجد جامع تیس و... پیشنهادهایی است که هر طالب سفر را مدهوش کرده و نمی‌تواند حتی لحظه‌ای را برای تأمل تلف نماید و بازدیدی رؤیایی در کنار بهترین مراکز دیدنی چابهار و خاطره سازی در این شهر را آرزو نداشته باشد؛ به‌هرحال اگر فرصت نمودید حتماً به سراغ یک آژانس رفته و یکی از این تورها را برای خود و عزیزانتان رزرو نمایید تا از حضور در بازارها و دیدن اجناس مختلف و خرید نهایت بهره را ببرید، لباس‌های محلی و پارچه‌های رنگی و دست‌دوز سوغاتی‌های شایسته‌ای هستند که بازارهای سنتی آن‌ها را به شما تقدیم می‌کنند، اگرچه معرق‌کاری‌ها، زیورآلات دریایی، چادر بافی ها و... نیز در این شهر رونق داشته و سبد خرید گردشگران را پر می‌کنند.

سهم خوبی از سوغات این شهر که هنوز رنگ سنتی را در گوشه‌کنار خود حفظ کرده‌اند به خود اختصاص داده اند، تور چابهار فارا گشت یعنی سفر به هر آنچه زیبایی است که از قدم زدن در ساحل دریایی نیلگون شروع‌شده و با صدف‌هایی زیبا رؤیایی می‌شود و شنیدن صدای امواجی که در تور چابهار خود را به‌زحمت به ساحل می‌رسانند تمام و کمال می‌یابد و در سایت زیر ببینید و تور رزرو کنید:

https://faragasht.com/تور-چابهار/



yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

آخرین عناوین