گزارش اختصاصی الف؛ آخرین تحولات میدانی استان حلب؛ درگیری‌های سنگین در حومه شهرک «القراصی» و روستای «القلعجیه» + نقشه میدانی

گروه جهان الف،   3981112040

در روزهای گذشته شهرک های «خان طومان، معراته، الخادلیه»، محله «الراشدین۵» و ارتفاعات «ماهر، ابیض،الرحبه، الزیتون، المحروقات و القراصی» از اشغال تروریست ها خارج شده‌اند. از حومه غربی شهر حلب خبر می رسد، عملیات رزمندگان جبهه مقاومت علیه گروهک های تروریستی ادامه دارد و درگیری های سنگین در جریان است.

آخرین تحولات میدانی استان حلب؛ درگیری‌های سنگین در حومه شهرک «القراصی» و روستای «القلعجیه» + نقشه میدانی

به گزارش گروه بین الملل الف، از جنوب غرب استان حلب خبر می رسد، گروهک های تروریستی ضد حملات سنگینی را برای اشغال دوباره مناطق تازه آزاد شده علیه رزمندگان جبهه مقاومت انجام دادند.

عناصر تروریستی در این عملیات درصدد بودند شهرک های « خان طومان و خالدیه» را به همراه محله « راشدین 5» از کنترل نیروهای جبهه مقاومت خارج کنند و به اشغال دربیاورند که با واکنش قاطع مواجه شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، رزمندگان جبهه مقاومت در برابر تروریست ها ایستادگی کردند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند حملات را به طور کامل دفع و شماری از آنان را در این محورها کشته و زخمی کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با گروه بین الملل الف اعلام کرد: عناصر تروریستی حملات گسترده خود را از مزارع شمالی شهرک تازه آزاد شده خان طومان علیه نیروهای جبهه مقاومت انجام دادند که ناکام ماندند.

این منبع میدانی با بیان این که از مزارع شمالی خان طومان خاطرات تلخی در اذهان باقی مانده است، گفت: عناصر تروریستی هفدهم اردیبهشت ماه سال 95 حملات سنگینی را از این مزارع تدارک دیدند و این شهرک را به اشغال درآورند.

وی با توضیح این مطلب که دهها تن از رزمندگان جبهه مقاومت از جمله 13 تن از نیروهای مدافع حرم مازندرانی در جریان اشغال شهرک خان طومان به شهادت رسیدند، افزود: پاکسازی مزارع شمالی منجر به امن تر شدن شهرک خان طومان خواهد شد.

این منبع میدانی افزایش فشار بر تروریست ها را در ارتفاع « حزمر» را یکی دیگر از نتایج پاکسازی مزارع شمالی شهرک خان طومان دانست و گفت: پیشروی رزمندگان جبهه مقاومت در محور جنوب شرقی شهر خان طومان ادامه دارد.

وی افزود: رزمندگان جبهه مقاومت عملیاتی را از سمت ارتفاعات و خاکریزهای حومه شهرک «القراصی» علیه مواضع گروهک های تروریستی در شهرک « القراصی» آغاز کرده اند و موفق شده اند در این محور پیشروی کنند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، رزمندگان جبهه مقاومت توانسته اند عناصر تروریستی را عقب برانند و مزارع حومه شهرک القراصی را پاکسازی کنند و خود را به ورودی روستای « القلعجیه» برسانند.

در حال حاضر، درگیری های سنگینی در حومه شهرک « القراصی» و روستای « القلعجیه» در جریان است و رزمندگان جبهه مقاومت در تلاش هستند این دو منطقه مهم را از اشغال گروهک های تروریستی خارج کنند و به کنترل درآورند.

اگر نیروهای جبهه مقاومت « القراصی و القلعجیه» را پاکسازی کنند ورودی های شهر حلب از محور جنوب غرب امن تر و روستای « حمیره» که در شرق قلعیجه و جنوب قراصی واقع شده از لحاظ نظامی ساقط شده محسوب می شود.

به گزارش گروه بین الملل الف، در روزهای گذشته شهرک های «خان طومان، معراته، الخادلیه»، محله «الراشدین5» و ارتفاعات « ماهر، ابیض،الرحبه، الزیتون، المحروقات و القراصی» از اشغال تروریست ها خارج شده اند.

از حومه غربی شهر حلب خبر می رسد، عملیات رزمندگان جبهه مقاومت (حزب الله، فاطمیون، فدائیان قدس و...) علیه گروهک های تروریستی ادامه دارد و درگیری های سنگین در جریان است؛ تراکم ساختمانی و استفاده تروریست ها از شهروندان به عنوان سپر انسانی در این محور باعث کند شدن پیشروی ها شده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین