پیام فرمانده کل ارتش به مناسبت آغاز دهه فجر دشمن در ابعاد سخت و نرم، ضربات کوبنده ای از ملت بزرگ ایران دریافت کرده

گروه سیاسی الف،   3981111029

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی، تصریح کرد: شجره تنومند انقلابِ اسلامی با خلق محور مقاومت و دفاع از حریم آل الله موجب دفع توطئه‌های گروهک‌های تروریستی شده است.

دشمن در ابعاد سخت و نرم، ضربات کوبنده ای از ملت بزرگ ایران دریافت کرده

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیامی،  ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفته و انقلاب اسلامی را رساترین فریاد تاریخ معاصر دانست.


متن پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر آغاز گر طلوعی مبارک در کهن سرزمین ایران  است که با تلألو انوار الهی آن، پایه های نظام استبدادی و سلطه ستم شاهی برای همیشه از جا برچیده شد و فصل جدیدی از حیات ملت بزرگ ایران در پرتو معنویت، عزت، آزادی و استقلال آغاز شد.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که مبتنی بر آموزه های نورانی مکتب سرخ عاشورا و در  تداوم مسیر پیامبران و ائمه هدی سلام الله علیهم اجمعین است، ثابت کرد که با اتکا به  خدامحوری و خودباوری و اتحاد و یکپارچگی می توان در مقابل زورگویان و ظالمان عالم ایستاد و ملتی را از زیر سلطه استبداد و استعمار رهانید.

انقلاب اسلامی ایران با ارائه نظامی مردم سالار و معنویت محور، به الگویی مطلوب و ماندگار برای ملل مستضعف،حق جو و آزادی خواه جهان تبدیل شده است و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با تقدیم  ۴۸ هزار شهید و بیش از ۲۰۰ هزار جانباز در دوران مختلف انقلاب از مقابله با گروهک های تجزیه طلب در آغازین روزهای پیروزی انقلاب، تا دفاع از تمامیت ارضی و از عملیات های مسشتاری علیه تروریسم تکفیری، تا عملیات های گسترده مردم یاری در جای جای میهن اسلامی، موجب تثبیت، استحکام و اعتلای انقلاب شکوهمند اسلامی شده است.

امروز شجره طیبه و تنومند انقلابِ اسلامی با خلق محور مقاومت و دفاع از حریم آل الله، موجب دفع فتنه ها و  توطئه های گروهکهای تروریستی و قدرت های بیگانه در منطقه شده است.

در پرتو انوار الهام بخش انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران، بیداری اسلامی و خیزش ملل مسلمان منطقه در سراسر جهان اسلام گسترش یافته و به رغم کینه ورزی و خصومت های دشمنان به ویژه استکبار جهانی به سرکردگی دولت تروریست آمریکای خبیث، در حال پیشروی و فتح سنگرهای کلیدی جهان است.

در مقطع کنونی که دشمن در ابعاد سخت و نرم، ضربات کوبنده ای از انقلاب و ملت بزرگ ایران دریافت کرده و در حضیض ضعف و انفعال قرار دارد، شرکت مردم بصیر ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشت های کوبنده دیگری است که موجب شکست و نومیدی بیش از پیش دشمن خواهد شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، به ملت بزرگ ایران اطمینان می دهد همواره تحت فرماندهی امام خامنه ای( مدظله العالی) با همراهی و همدلی سایر نیروهای مسلح، در راه صیانت از آرمان های انقلاب و منافع و امنیت ملت غیور ایران سربلند اسلامی محکم و استوار ایستاده است و هرگز اجازه نخواهد داد تا دشمنان خدشه ای به امنیت و اقتدار کشور وارد کنند.

کارکنان مومن و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران دست در دست ملت بصیر و هوشیار ایران در ایام الله پیش رو در صحنه دفاع نرم از نظام اسلامی همانند گذشته در راهپیمایی 22 بهمن  و انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور یافته و مشارکتی پر شور و حداکثری را رقم خواهند زد و با گوش جان سپردن به سر انگشت تدابیر رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر اعتلای انقلاب و نظام اسلامی را با امید و اقتدار دنبال خواهند کرد.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین