زمان معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال

گروه ورزشی الف،   3981107079

وزیر ورزش درباره اینکه مربی تیم ملی هنوز مشخص نشده، گفت: همکاران در فدراسیون فوتبال مشغول هستند و بررسی های خود را انجام می‌دهند. ظرف چند روز آینده سرمربی مشخص خواهد شد. اجازه دهید گزینه‌ها بررسی شود اعلام می‌کنیم.

به گزارش فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران گفت: فرا رسیدن چهلمین و یکمین فجر انقلاب را به همه مردم تبریک می‌گویم. امیدوارم نسل انقلاب بتوانند حافظان خوبی برای ارزش‌های انقلاب و تمامیت ارضی باشند. امروز جامعه ورزشی با آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبری تجدید میثاق کرده است.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان عرصه را تنگ کرده، ملت نشان دادند مقابل تهدیدات مانند 41 سال گذشته ایستاده‌اند و ان‌شالله در ایام دهه فجر هم حضور خواهند داشت. ما راهپیمایی بزرگ 22 بهمن را داریم که رفراندومی برای ملیت نظام می‌بینیم. جامعه ورزش و جوانان در انتخابات دوم اسفند هم ان‌شالله حضور گسترده خواهند داشت.

سلطانی‌فر ادامه داد: با وجود همه مشکلاتی که دشمن به وجود آورده وحدت و انسجام خوب در کشور وجود دارد و مردم ما از اقشار مختلف آماده هستند تا با ایثارگری از آرمان‌های خودشان دفاع کنند. مطمئن هستم مردم قهرمان ایران همان طور که در 41 سال گذشته‌ توانسته‌اند کارنامه خوب داشته باشند باز هم در میادین حضور خواهند داشت. 

وزیر ورزش درباره اینکه مربی تیم ملی هنوز مشخص نشده، عنوان کرد: همکاران در فدراسیون فوتبال مشغول هستند و بررسی های خود را انجام می‌دهند. ظرف چند روز آینده سرمربی مشخص خواهد شد. اجازه دهید گزینه‌ها بررسی شود اعلام می‌کنیم.

سلطانی‌فر درباره اینکه تحریم‌ها در ورزش هم بوده است و ما شاهد مشکلاتی برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا بودیم، عنوان کرد: امروز فشار دشمنان ما متمرکز روی مسائل مالی و نفتی نیست. با استفاده از نیرویی که در منطقه داشته، به صحنه آمده و فشار می‌آورد که در فرهنگ، علمی و ... این فشارها بوده است. تلاش این است با فعال کردن دیپلماسی ورزش و با تعامل با فدراسیون‌های بین‌المللی این فشارها را کم کنیم اما این تهدیدها وجود دارد.

وی ادامه داد: مذاکرات خوبی با توماس باخ داشتیم تا کاروان بتواند در المپیک شرکت کند. تلاشی که برای میزبانی انجام شد با وحدتی که در کشور وجود داشت، مردم خواستند مقابل زیاده‌خواهی‌ها بایستیم. با توافقی که صورت گرفت توانستیم میزبانی‌ها را بدون پیش‌شرط بگیریم و فقط در پلی‌آف خارج از ایران شرکت کردیم که دو تیم فوتبال ما توانستند بدون میزبانی در خارج از کشور با اقتدار پیروز شوند. آنها ثابت کردند فوتبال ایران می‌تواند پایش را فراتر از آسیا بگذارد و سرتر از تیم‌های آسیایی است. این فشارها هست باید با وحدت از حق نظام خودمان دفاع کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین