با مصوبه کمیسیبون تلفیق؛ همه یارانه‌بگیران از سال بعد یارانه معیشتی می‌گیرند + جزئیات

گروه اقتصادی الف،   3981107069 ۴۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: در جلسه امروز مقرر شد در تقسیم مبلغ مورد نظر برای طرح یارانه معیشتی که بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد تومان می شود، تجدید نظر صورت گرفته و ۸۰ درصد از این مبلغ به صورت یکسان میان تمامی ۷۸ میلیون ایرانی که یارانه نقدی دریافت می کنند، توزیع شود و یارانه نقدی به ۷۲ هزار تومان برسد.

همه یارانه‌بگیران از سال بعد یارانه معیشتی می‌گیرند + جزئیات

به گزارش ایرنا، «هادی قوامی» سخنگوی کمیسیون تلفیق صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

قوامی خبر از ترکیب مبالغ یارانه نقدی و طرح یارانه معیشتی داد و گفت: ضمن بررسی ردیف ۲۳ تبصره ۱۴ ماده واحده لایجه بودجه سال آینده کشور مقرر شد در تقسیم مبلغ مورد نظر برای طرح یارانه معیشتی که بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد تومان می شود، تجدید نظر صورت گرفته و ۸۰ درصد از این مبلغ به صورت یکسان میان تمامی ۷۸ میلیون ایرانی که یارانه نقدی دریافت می کنند، توزیع شود.

وی علت اتخاذ این تصمیم را نارضایتی های گسترده درخصوص نحوه بررسی حساب های افراد جهت تعلق یارانه معیشتی عنوان کرد و افزود: بر این اساس تمامی ۱۸ میلیون نفری که یارانه معیشتی دریافت نمی کنند در سال آینده به مانند تمامی ایرانیانی که ۴۵ هزار تومان یارانه نقدی را دریافت می کنند، مبلغ دریافتی یارانه هایشان با افزایش ۲۷ هزار تومان به ۷۲ هزار تومان خواهد رسید.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی همچنین درباره ۲۰ درصد باقی مانده اعتبار طرح یارانه معیشتی خاطر نشان کرد: مقرر شد ۲۰ درصد از منابع این طرح نیز خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد که حدود ۷ میلیون نفر می شود تعلق بگیرد. در نتیجه این افراد حدود ۵۰ هزار تومان بیشتر از از سایر یارانه بگیران، یارانه دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به درآمدهای جدول ردیف ۱۴ لایجه بودجه سال آینده گفت: در مجموع جمع کل منابع حاصل از مواد در نظر گرفته شده در جدول ۱۴، رقم ۲۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود که از آنجا که این درآمد در سرجمع بودجه عمومی که رقم ۴۸۴ هزار میلیارد تومان است، درنظر گرفته نشده است، رقم قابل توجهی در بودجه سال آینده خواهد بود. 

وی افزود: برخی نمایندگان، طبق توصیه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، درخواست داشتند که درامد های حاصل از جدول ۱۴ در سرجمع بودجه وارد شود که پس از بررسی در کمیسیون نمایندگان بنا به مصالحی به این پیشنهاد رای ندادند.

قوامی همچنین با اشاره به ایام دهه فجر تاکید کرد: خبر خوبی که مطابق با محتویات این جدول می توان به مردم شریف ایران داد این است در صنعت برق، در سال ۱۳۵۷ حدود ۷ هزار مگاوات برق تولید می شده است که امروز به بیش از ۱۰ برابر، یعنی بیش از ۷۴ هزار مگاوات تولید انرژی برق با ظرفیت سازی که در داخل کشور اتفاق افتاد شکل پیدا کرده است. که این مورد در ردیف منابع درآمدی هدفمندی ۲۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون همچنین اعلام کرد: از مصارف جدول ۱۴ بودجه، رقم ۸ هزار میلیارد تومان بازپرداخت تعهدات طرح های بهینه سازی مصرف انرژی و حمایت از حمل و نقل عمومی است. بر این اساس بسیاری از تاکسی های حمل و نقل عمومی که فرسوده شده بودند و در سال های گذشته منابعی برای نوسازی آن ها وجود نداشت، در سال آینده از محل این اعتبار می تواند نسبت به نوسازی آن ها اقدام شود.

وی همچنین درباره احتمال افزایش فروش نفت، تغییر قسمت ارز و نفت و همچنین کاهش مصرف داخلی افزود: مقرر شد در صورت افزایش درآمد نفت به دلایل ذکر شده، نسبت به بودجه پیش بینی شده در لایجه سال آینده، ما به التفاوت حاصله به یارانه نان و خرید تضمینی گندم اضافه شود.

قوامی از دیگر مصوبات مهم کمیسیون تلفیق را مربوط به معافیت های مدارس از پرداخت هزینه های انرژی مصرفی دانست و گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق اجرای معافیت مدارس از پرداخت هزینه های گاز، هزینه های برق مصرفی و هزینه های آب مصرفی تکلیف شد که بر این اساس جمعا حدود ۱۰۰ میلیار تومان اعتبار برای این مصارف در نظر گرفته می شود.

وی در بیان ادامه مصوبات کمیسیون تلفیق  به مسئله بیمه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست اشاره کرد و افزود: حدود ۱۰ درصد از اعتبارات جزء بیست ۱.۸ میلیارد تومان می شود برای بیمه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست اختصاص پیدا می کند.

وی درباره خانوارهایی که یارانه دریافت می کنند نیز افزود: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی موظف شد تا بر اساس بانک های اطلاعاتی که در اختیار دارد و و بر اساس ضوابطی که توسط این وزارت خانه تعیین می شود نسبت به شناسایی و حذف پرداخت یارانه به سه دهک از خانوارهای پردرآمد اقدام کند. همچنین سازمان هدفمندی یارانه ها مکلف شد تا امکان ثبت را برای افرادی که موفق به ثبت نام یارانه نشده اند را فراهم کند.

وی با اشاره به این که مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق هم به موضوع بیمه راهنمایان گردشگری مرتبط بود و گفت: عنوان جدید راهنمایان گردشگری در جدول ۱۴ لایجه بودجه اضافه گردید که طی آن در جهت حمایت از گردشگری، مقرر شد تا کسانی که وظیفه خطیر راهنمایی گردشگران را دارند و بیمه نیستند از ظرفیت های ردیف ۲۷ این جدول استفاده کرده و ۲۰۰۰ نفر از راهنمایان گردشگری در سال آینده بیمه شوند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق همچنین به مسئله کمبود تامین نیروی انسانی آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد و گفت: در بررسی تبصره ۱۵ بند الحاقی اضافه شد مبنی بر این که شاغلان و کارکنان شرکت های آب و فاضلاب شهری با موافقت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور می توانند در شرکت آب و فاضلاب روستایی به صورت مامور خدمت کنند. همچنین طبق بند الحاقی دیگر تبصره ۱۵، وزارت نیرو مکلف شد حقوق و مزایای کلیه شاغلین پست های فشار قوی برق کشور را با اولویت اپراتورهای پست های فوق توزیع و انتقال برق درذ چارچوب طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان وزارت نیرو قرار بدهد.

قوامی در جریان بررسی تبصره ۱۶ لایجه بودجه سال ۱۳۹۹ افزود: مقرر شد مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال به منظور محرومیت زدایی محلات محروم شهر و روستا و همچنین ساماندهی محله های آلوده و کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی به ردیف بودجه بسیج سازندگی اضافه خواهد شد. به این ترتیب ۲۰ هزار میلیارد ریال برای بسیج سازندگی در بودجه سال آینده در نظر گرفته خواهد شد.

وی آخرین مصوبه جلسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ ۱۰ هزار میلیارد از منابع تبصره ۱۶ در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام و بانک عامل قرار می گیرد. همچنین ستاد اجرایی هم به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال از منابع خود می آورد تا برای اشتغال منابع محروم با هدایت و اجرای ستاد اجرایی انجام شود.

قوامی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون تلفیق امروز عصر و شب آخرین جلسات خود را با بررسی تبصره های ۱۷ تا ۲۱ لایجه بودجه و موارد الحاقی به کل بودجه را بررسی کرده و احتمالا کار کمیسیون تلفیق در بررسی لایجه بودجه سال ۱۳۹۹ پایان خواهد گرفت.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۰۹۰۸۲۱۲:۲۶:۲۹ ۱۳۹۸/۱۱/۷
چی شد ؟؟؟؟ دم انتخابات یارانه اضافه میکند دولتی که کلا با پرداخت یارانه مشکل دارد ؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم ملت اینبار با چشمان باز رای دهند و فریب حربه های تبلیغاتی مسئولان ناکارآمد را نخورند.
ناشناس۱۳۰۹۳۲۳۱۴:۱۷:۵۳ ۱۳۹۸/۱۱/۷
برادر من خانوده ای که سه نفر باشه یارانه و حمایت معیشتش میشه 270 هزار تومن با این روش اینا میخاد بشه 210 هزار تومن یعنی نفری 30 تومن پیچوندن.
ناشناس۱۳۱۰۳۰۵۰۰:۵۱:۴۷ ۱۳۹۸/۱۱/۸
بجای چاپ پول بدون پشتوانه و پخش آن که باعث افزایش بیشتر تورم و گرانی و کاهش ارزش ریال می شود باید ارزش پول ملی را بالا ببرید
ناشناس۱۳۱۰۱۸۹۲۳:۰۰:۵۶ ۱۳۹۸/۱۱/۷
خداییش خوب رویی دارید دروغ توی روز روشن بیست هشت هزار تومان کم کردید از صبح میگید اضافه شده خدا به دادتون برسه که حق مردم رو میخورید با دروغ
ناشناس۱۳۰۹۱۱۸۱۲:۴۸:۲۵ ۱۳۹۸/۱۱/۷
آقا خواهشاً اضافه نکنید. ما به این 45 عادت کردیم. 77 هزار برای مردم بیشتر از 100 هزار هزینه داره
ناشناس۱۳۱۰۲۶۷۰۰:۰۸:۰۶ ۱۳۹۸/۱۱/۸
منم نگران چیزی هستم که میخواهند بعدا از جیبمان بردارند نه چیزی که اول در آن میریزند. خدا آخر و عاقبت همه ما را به خیر کند.
آرش۱۳۰۹۱۵۷۱۳:۰۷:۵۳ ۱۳۹۸/۱۱/۷
دیگه خیلی داریم نزدیک انتخابات میشیم. صلوات ختم کنید .
بازنشته مظلوم۱۳۰۹۱۸۶۱۳:۲۰:۱۸ ۱۳۹۸/۱۱/۷
کم وقطع نکنید..... اضافه نمیخوام بشه یه فکری تو کله تو هس خدا بخیر کند
ناشناس۱۳۰۹۲۰۶۱۳:۲۸:۱۳ ۱۳۹۸/۱۱/۷
وای خدا خودت رحم کن
ناشناس۱۳۰۹۲۱۱۱۳:۲۹:۵۹ ۱۳۹۸/۱۱/۷
77 تومان دولت به مردم یارانه میده بیش از 10 برابرشو از ملت میگیره
ناشناس۱۳۰۹۲۱۵۱۳:۳۱:۳۱ ۱۳۹۸/۱۱/۷
دولت یک دست دراز دارد و یک دست کوتاه، دست دراز به همه جا میرسد و برای گرفتن است و دست کوتاه برای دادن است و فقط به کسانی میرسد که خیلی نزدیکند...!
ناشناس۱۳۰۹۲۳۴۱۳:۳۷:۱۰ ۱۳۹۸/۱۱/۷
کجا افزایش پیدا کرد چرا تیتر را براساس واقعیت بزنید 45500 یارانه + 55000 معیشتی مجموع 100500 تومن یارانه برای هر نفر در سال 98 حالا برای سال 99 مجموع شده 72000 تومن این افزایش هستش؟ در ریاضیات شما حتما 72000 بزرگتر از 100500!!!!!
ايمان۱۳۰۹۵۷۹۱۵:۴۴:۰۴ ۱۳۹۸/۱۱/۷
کاملا درسته
ناشناس۱۳۰۹۲۷۳۱۳:۵۰:۳۵ ۱۳۹۸/۱۱/۷
تو رو خدا نکنین؟ دلارو چقدر میخواین افزایش بدین؟ از این جیب بر میدارین یه مقدارشو بهمون پس میدیدن.
ناشناس۱۳۰۹۳۱۴۱۴:۱۳:۳۴ ۱۳۹۸/۱۱/۷
نزدیک انتخاباته، دولت و مجلس چقدر کریم و سخی شدن!؟
ناشناس۱۳۰۹۳۱۷۱۴:۱۵:۲۶ ۱۳۹۸/۱۱/۷
تنمون لرزید قراره چیا گرون بشه دوباره
ناشناس۱۳۰۹۴۲۸۱۵:۰۰:۴۲ ۱۳۹۸/۱۱/۷
الان دقیقا چی شد؟الان یک خانواده 4 نفره 180 هزار تومان یارانه میگیرند و 172 هزار تومان یارانه معیشتی بنزین.الان چجوریه؟؟!!ا علاوه بر آنها قراره 28 هزار تومان به هر نفر بدهند یا آنکه اون 172 هزار بنزین را بعد از افزایش 3 برابری بنزین حذف کردن جاش 28 هزار تومان گذاشتن روی یارانه که اگر اینطور باشه سهم بنزین بعد از 3 برابر شدن را حضرات برای خانواده 4 نفره کردن 113 هزار تومان که این یک کاهش شدید هست.وضع اقتصادی ما تحمل این بازی با ارقام را دارند!!؟؟
ناشناس۱۳۰۹۴۲۹۱۵:۰۰:۵۶ ۱۳۹۸/۱۱/۷
اگر ۷٨ میلیون نفر محتاج ۷۲ هزار تومان هستند چه بد بختند مردم ایران!! بهتر است جز موارد خاص این پول به بودجه عمرانی تخصیص یابد وکار ایجاد شده رفع فقر هم میکند.
ناشناس۱۳۰۹۴۷۵۱۵:۱۴:۴۵ ۱۳۹۸/۱۱/۷
قوامی خبر از ترکیب مبالغ یارانه نقدی و طرح یارانه معیشتی داد. یعنی ترکیبش میشه 72 تومن. از ماست که بر ماست
ناشناس۱۳۰۹۴۹۸۱۵:۲۰:۳۴ ۱۳۹۸/۱۱/۷
یعنی الان 78میلیون نفر یارانه میگیرند!؟!؟ منکه از هرکس میپرسم میگه قطع شده، خود بنده بازنشسته هنوز نمیدانم بدون خودرو بدون پس انداز بانکی با دو فقره وام چرا دوساله قطع شده چکاره این مملکت بودم خودمم نمیدانم فقط از خدا یه آرزو دارم مسوولان دروغ گو را بزمین گرم بزنه
ناشناس۱۳۰۹۵۴۰۱۵:۳۴:۱۵ ۱۳۹۸/۱۱/۷
دوستان افزیشی پیدا نکرده ، یارانه معیشتی حذف و تنها 27 هزارتومان به یارانه اصلی اضافه میشه ، در حالی که در حال حاضربیش از 100 هزارتومان یارانه دریافت می کنیم و از سال اینده نفری 30 هزار تومان هم کمتر میگیریم ، خیال کردین مسوولین به فکر مردم هستن ؟ نه خیر کمبود بودجه رو دارن جبران می کنن
ناشناس۱۳۰۹۵۶۷۱۵:۴۱:۴۹ ۱۳۹۸/۱۱/۷
ورود دلار با کانال ۱۳۷۰۰ تومان تبریک میگویم به یارانه بگیران
ايمان۱۳۰۹۵۷۵۱۵:۴۳:۲۸ ۱۳۹۸/۱۱/۷
کي گفته اضافه شده - چرا دروغ ميگين - يارانه با معيشت هردو باهم شده 72 هزارتومان برا هر نفر
ناشناس۱۳۰۹۵۷۸۱۵:۴۳:۵۸ ۱۳۹۸/۱۱/۷
اصلا مگه کسی یارانه میگیره که رقمشو بالا بردن؟ مال همه رو به یه بهونه ایی قطع کردن
ناشناس۱۳۰۹۶۸۱۱۶:۲۳:۴۴ ۱۳۹۸/۱۱/۷
من از این دولت جز دروغ چیزی نشنیدم
ناشناس۱۳۰۹۶۹۷۱۶:۳۲:۳۳ ۱۳۹۸/۱۱/۷
احتمالا یارانه بگیری وجود نخواهد داشت
ناشناس۱۳۰۹۷۵۳۱۶:۵۸:۱۴ ۱۳۹۸/۱۱/۷
مجلس چند بار برای ثبت نام جاماندگان یارانه سال 92دولت رو مکلف کرد که از جاماندگان ثبت نام به عمل بیاره اما درعمل دولت اززیر بار پرداخت یارانه به امثال من که از جاماندگان بودیم شانه خالی کرد .حالا چطور دولت رو میخوان مجبور به پرداخت یارانه 72تومنی کنند ؟شما اول به اون جاماندگان که واقعا بعضیاشون نیازمند هم بودند یارانه 45تومنی رو بده 72 تومن پیشکش.
یکی از فقرای60میلیونی۱۳۰۹۹۰۳۱۸:۵۳:۴۸ ۱۳۹۸/۱۱/۷
یعنی یارانه معیشتی وبنزین ادغام میشوند ماهیانه نفری72تومن؟ خب یارانه معیشتی45500*50000تومن یارانه بنزین میشود95500چرا دولت23500کسرکرده است؟ دوباره ..ازمردم سواستفاده کرده ودوباره حق خوری .. شروع شده است واقعا مسئولان خجالت نمیکشید هرروزمردم را به بهانه های واهی درتنگنا قرارمیدهید ..
ناشناس۱۳۰۹۹۰۶۱۸:۵۶:۰۴ ۱۳۹۸/۱۱/۷
شما جیب مارا نزنین یارانه پیشکش
کلمیس۱۳۰۹۹۱۱۱۸:۵۸:۴۲ ۱۳۹۸/۱۱/۷
مردم ایران برای زنده ماندن ماهی 7دلار یارانه میگیرند تابااین یارانه بتوانند برای یکماه فقط نان لواش بخرند..
محمد.س۱۳۰۹۹۱۳۱۸:۵۸:۵۹ ۱۳۹۸/۱۱/۷
.. با این روش هم بنزین گرون رو به مردم قالب کردن ؛ هم یارانه معیشتی رو عملآ نصف دارن به مردم ممیدن.
بدبخت۱۳۰۹۹۱۴۱۹:۰۰:۱۹ ۱۳۹۸/۱۱/۷
.. بروید خدارو شکر کنید هنوز یک پله مانده به اتیوپی برسیم ..
ناشناس۱۳۰۹۹۵۰۱۹:۳۲:۵۲ ۱۳۹۸/۱۱/۷
یغماگری علنی آقایان مسوولین بی کفایت و بیسواد خدا نشناس ..
ناشناس۱۳۰۹۹۵۹۱۹:۳۷:۵۸ ۱۳۹۸/۱۱/۷
کی میگه این یارانه به 78 میلیون نفر داده می شه؟ غیر از دولت کسی هست که به آمار افراد یارانه بگیر دسترسی داشته باشه و صحتش رو بررسی کنه؟ کاش یک تشکل مستقلی بود درستی سنجی انجام میداد.
ناشناس۱۳۰۹۹۹۴۱۹:۵۸:۳۸ ۱۳۹۸/۱۱/۷
موقع دادن یارانه، خانواده ما سه نفره حساب میشود ولی موقع اعتراض به بسته معیشتی فهمیدم که خارج رفتن های برادرم برای ما امتیاز منفی است که سالهاست خارج از کشور زندگی می کند و مدتها است که یارانه اش قطع شده است با این گونه حساب کتاب ها و بانکهای اطلاعاتی بروزشان خدا عاقبت همه یارانه بگیران را ختم به خیر کند به ویژه اگر بخواهد افزایش هم پیدا کند فکر کنم این سه چهار دهکی هم که الان بگی و نگی یارانه و معیشتی می گیرند، همه قطع شوند
ناشناس۱۳۰۹۹۹۶۲۰:۰۰:۵۶ ۱۳۹۸/۱۱/۷
.. خداوندا همه ما را به راه انسانیت هدایت فرما.
ناشناس۱۳۱۰۰۱۷۲۰:۱۹:۰۰ ۱۳۹۸/۱۱/۷
ریاضیات جدید 100500&;72000
عباس۱۳۱۰۰۷۹۲۱:۱۷:۵۲ ۱۳۹۸/۱۱/۷
بابا شما دیگه کی هستید این کجاش افزایشه مثلا برای یه خانواده چهار نفره که الان مجموعا 354 تومن میگیرن با این طرح میشه 288 تومن یعنی 66 تومن توسط آقایون هاپولی میشه یعنی به ازای هر نفر 16کم میشه حالا این رقم نفری 16 تومن رو در تعداافراد یارانه بگیر ضرب کنید تا رقمی که توسط آقایون از جیب ملت دوباره یغماگری میشه به دست بیاد
ناشناس۱۳۱۰۱۱۶۲۱:۴۸:۱۷ ۱۳۹۸/۱۱/۷
اگه دقت كردين ، تو خبر تلفيق يارانه ها، اومده كه مجلس ، وزارت تعاون رفاه و مكلف كرده ، سه دهك و شناسايي كنه و يارانه شون و حذف كنه، آخه اگه اين وزير ، عادلانه تصميم ميگرفت كه اينهمه اعتراض نميشد و كار به تلفيق يارانه ها نميكشيد. پس چرا مجلس دوباره ، كار و سپرده به اين وزارتخونه؟ پس اين بازي جديد ، واسه حذف يارانه بگيرهاست، دلشون بحال ملت نسوخته ، نقشه كشيدن دوباره
ورشکسته بلا تقصیر۱۳۱۰۱۶۸۲۲:۳۶:۲۹ ۱۳۹۸/۱۱/۷
اینهم چاه کندن برای دولت بعدی. اون زمان که هنوز تحریم نبودیم نوبخت و زنگنه یکصدا میگفتند شب پرداخت یارانه از صبح سردرد میگیریم. حالا روحانی و نوبخت از کجا و چه جوری میخواهند این اضافه هزینه ها را تامین کنند. باید منتظر یک صعود ارزش دلار دیگه به بالای 30 هزارتومن باشیم. این دولت نکنه دولت 1400 ناچاره . بیت: بخشندگی دولت از کیسه ملت بود- بی زحمت حاتم طائی شدن آسان بود!!!
ناشناس۱۳۱۰۲۰۷۲۳:۱۱:۵۲ ۱۳۹۸/۱۱/۷
ما که نفهمیدیم چی شد یه بار معیشتی و نمیدن میگن اعتراض یه بار میگن اعتراض بزنید یارانه قطع بعد میگن به همه یارانه بگیران الان تکلیف اونایی که اعتراض زدن چی میشه یکسریا از ترس یارانه اعتراض مجدد نزدند یکسریا هم زدن الان چی میشه این چه عدالتی هست یعنی اونایی که تهدید شدن قطع میشه بقیه نه ما که نفهمیدیم چی شد
ناشناس۱۳۱۰۳۳۶۰۱:۳۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱۱/۸
اینجانب سرپرست خانوار چهارنفری از وزارت رفاه شکایت دارم که چرا یارانه اعضای خانواده بنده را از مهر ماه 94 قطع نموده اند و پس از چند بار اعتراض بنده به صورت حضوری و غیر حضوری ، اعلام نموده اند که چون اینجانب در تهران دارای آپارتمان میباشم یارانه خانوار را قطع کرده اند . آیا اینجانب که معلم بازنشسته هستم و دارایی من همین یک آپارتمان می باشد پس از سی سال معلمی دارایی زیادی محسوب می شود و جزء ثروتمندان محسوب می شوم ؟ در ضمن قبل از انتخابات پیامکی از ستاد هدفمند کردن یارانه ها ارسال شد که یارانه شما به اشتباه قطع شده و وصل خواهد شد اما تاکنون هیچ خبری نشده است . آیا این انصاف است ؟ آیا این عدالت است ؟ خواهشمندم پیگیری و رسیدگی نمایید.
ناشناس۱۳۱۰۳۴۴۰۲:۲۴:۳۴ ۱۳۹۸/۱۱/۸
اینا دارن کمش میکنن ملت نه زیاد یه جمع و تفریق کنید متوجه می شید خانواده من چهار نفره، معیشتی و یارانه ۳۵۴۰۰۰هزار تومان حدودا به ما می‌دادند با این طرح شده نفری ۷۲۰۰۰هزار تومان یعنی۲۸۸۰۰۰هزار تومن اینا ما رو چی فرض کردن!!!
حسن۱۳۱۰۴۲۸۰۷:۵۳:۲۷ ۱۳۹۸/۱۱/۸
عالی. ممنون. یعنی 70 میلیون نفر لیست کنید. خوش بحال هزار فامیل.
ناشناس۱۳۱۰۴۵۸۰۸:۱۰:۲۳ ۱۳۹۸/۱۱/۸
نزدیک انتخابات چقدر مهربانی میبینیم .
ناشناس۱۳۱۰۴۹۸۰۸:۴۸:۰۶ ۱۳۹۸/۱۱/۸
دولتمردان بی تدبیر که فریاد کسر بودجه میزنند برای کسب آرای بیشتر دست به این اقدام غیر قانونی زدند .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین