حقوق و مزایای شاغلین «اپراتور‌های انتقال برق» افزایش می‌یابد

گروه اقتصادی الف،   3981107015

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: با مصوبه این کمیسیون وزارت نیرو مکلف شد حقوق و مزایای کلیه شاغلین پست‌های فشار قوی برق کشور با اولویت اپراتور‌های پست‌های فوق توزیع و انتقال برق را در چارچوب طرح طبقه بندی مشاغل کارگری وزارت نیرو قرار دهد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عباس پاپی‌زاده ، با اشاره به جزئیات جلسه شامگاهی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: کمیسیون دقایقی پیش به بررسی مشکلات شاغلین اپراتور‌های پست‌های فوق توزیع و انتقال برق و امنیت شغلی آن‌ها پرداخت و در این زمینه ماده واحده را تصویب کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ خاطرنشان کرد: طبق مصوبه این کمیسیون، وزارت نیرو مکلف شد حقوق و مزایای کلیه شاغلین پست‌های فشار قوی برق کشور با اولویت اپراتور‌های پست‌های فوق توزیع و انتقال برق را در چارچوب طرح طبقه بندی مشاغل کارگری وزارت نیرو قرار دهد.


پاپی‌زاده گفت: این مصوبه بدین منظور است که حقوق و مزایای این افراد افزایش پیدا کرده و جزء طرح طبقه بندی مشاغل لحاظ می‌شوند و امنیت شغلی آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

اختصاص هزار میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
این نماینده مجلس تاکید کرد: اعضای کمیسیون همچنین پیرامون کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی ماده واحده تبصره ۱۶ لایحه بودجه سال ۹۸ را به تصویب رساندند.

پاپی زاده تصریح کرد: طبق این ماده واحده مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و محرومیت زدایی محلاتِ در شهر‌ها و روستا‌های کشور، به بسیج سازندگی اختصاص پیدا کرد.

عباس پاپی‌زاده عصر امروز هم با اشاره به جلسه عصرگاهی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ گفت: در این جلسه، تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال ۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تصویب این کمیسیون، یارانه معیشتی در سال آینده به همه یارانه‌بگیران به طور مساوی تعلق می‌گیرد و به افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی ۲۰ درصد بیشتر تعلق خواهد گرفت.

این نماینده مجلس بیان داشت: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق در بند ۲۷ تبصره ۱۴ دولت را مکلف کردند تا اعتبار لازم را برای حق بیمه زنان سرپرست خانوار و بدون سرپرست تامین کند.

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون در مصوبه دیگری دولت را مکلف کردند برای برقراری بیمه ۲ هزار نفر از راهنمایان گردشگری اقدام کرده و حق بیمه آن‌ها را پرداخت کند.

سید محمدجواد ابطحی عضو فراکسیون «نمایندگان ولایی» ۴ دی ۱۳۹۸ در گفتگو با میزان از تقاضای جمعی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درباره استنکاف دولت از اجرای صحیح طرح یارانه معیشتی خبر داد.

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز ۷ دی ۱۳۹۸ به میزان گفته بود بیش از چند میلیون نفر مراجعه‌کننده به دفاتر نمایندگان داشته‌ایم که عنوان می‌کنند هنوز یارانه معیشتی را دریافت نکرده‌اند.

همچنین علی‌اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز ۸ دی ۱۳۹۸ به میزان گفت انتظار داریم دیوان محاسبات به نحوه اجرای طرح «یارانه معیشتی» ورود کرده و ابعاد آن را بررسی و مشخص کند منابع حاصل از اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین، چه میزان بوده و با چه سازوکاری به حساب افراد واریز شده است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون روحانیت مجلس نیز ۹ دی ۱۳۹۸ در گفتگو با میزان با بیان اینکه متأسفانه مسئولان اجرایی در جریان اجرای طرح «یارانه معیشتی» صادقانه عمل نمی‌کنند، گفته بود عنوان کردند به ۶۰ میلیون ایرانی «یارانه معیشتی» تعلق خواهد گرفت، اما آنچه که ملاحظه می‌شود با گفته‌های آن‌ها فاصله معناداری دارد.

همچنین محمداسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نیز ۲۹ دی ۱۳۹۸ به میزان گفت رئیس مجلس باید در زمینه «کمک معیشتی» جلسه‌ای ترتیب داده و به مسئله ورود کند چرا که نمی‌توان نارضایتی موجود درباره کمک معیشتی را نادیده گرفت و باید مشخص شود این ۶۰ میلیون نفری که گفته می‌شود کمک معیشتی دریافت کرده‌اند کجا هستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین