گزارش اختصاصی الف / پیروزی بزرگ در جنوب شرق استان ادلب؛ نیروهای ارتش سوریه به ۸۰۰ متری شهرک مهم و راهبردی « معره نعمان» رسیدند + نقشه میدانی

گروه جهان الف،   3981105181

آخرین خبرها از محور شرق و جنوب شرق استان ادلب حاکیست، عملیات نیروهای ارتش سوریه علیه گروهک های تروریستی برای پاکسازی مناطق اشغالی همچنان در جریان است.

پیروزی بزرگ در جنوب شرق استان ادلب؛ نیروهای ارتش سوریه به ۸۰۰ متری شهرک مهم و راهبردی « معره نعمان» رسیدند + نقشه میدانی

به گزارش گروه بین الملل الف، براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری پس از تثبیت مواضع در مناطق تازه آزاد شده در حومه غربی شهرک « جرجناز» در جنوب شرق استان ادلب، عملیات دیگری را علیه عناصر تروریستی ترتیب دادند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش سوریه حملات را از محور شمال غرب شهرک جرجناز و شمال شهرک معره شمارین آغاز کردند و پس از چند ساعت درگیری سنگین تروریست ها را عقب راندند و شهرک « تلمنس» را از اشغال خارج و به کنترل درآوردند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با گروه بین الملل الف از نقش ویژه نیروهای گروه 25 ارتش در آزادی و پاکسازی شهرک « تلمنس» خبر داد و گفت: عملیات نیروهای سوری برای تثبیت مواضع در این شهرک همچنان ادامه دارد.

این منبع میدانی افزود: شهرک راهبردی « تلمنس» دروازه جنوب شرقی برای ورود به شهرک مهم و راهبردی « معره نعمان» است و همچنین بر بزرگراه بین المللی دمشق - حلب و  جاده معره نعمان - ابوالظهور اشراف کامل دارد.

وی تصریح کرد: گروه دیگری از نیروهای سوری نیز دقایقی قبل حملات گسترده ای را از حومه شهرک تلمنس به سمت محور شمال غرب انجام دادند و موفق شدند شهرک معره شمشه را به کنترل درآورند.

با پاکسازی و آزادی شهرک راهبردی « تلمنس و معره شمسه»، بزرگراه « دمشق - حلب» زیر آتش یگان موشکی و توپخانه نیروهای ارتش سوریه قرار گرفته و کمک رسانی تروریست ها از محور ابوالظهور به سمت شهرک معره نعمان تا حدود زیادی مسدود شده است.

به گزارش گروه بین الملل الف، در حال حاضر، فاصله نیروهای  ارتش سوریه از شهرک « معرشمسه» با بزرگراه « دمشق - حلب» و شهرک معره نعمان  حدود 800 متر است و عملیات برای ورود به این شهرک راهبردی ادامه دارد.

شماری از تروریست ها در جریان پاکسازی شهرک « تلمنس و معرشمسه» کشته و زخمی شدند؛ خبرها حاکیست، عناصر تروريستی به سمت منطقه وادي الضيف و شهرک معره نعمان متواری شده اند.

«معره نعمان» مهم ترین پایگاه های عناصر تروریستی در جنوب شرق استان ادلب محسوب می شود و اگر نیروهای سوری این شهرک را به کنترل درآورند، راه برای ورود به مرکز استان ادلب باز می شود.

عملیات در شرق و جنوب شرق استان ادلب از غروب روز جمعه ( چهارم بهمن ماه) آغاز شده و نیروهای ارتش سوریه در گام نخست موفق شدند 9 شهرک و ارتفاع را از اشغال تروریست ها پاکسازی کنند و مجموع مساحت پاکسازی شده را به 55 کیلومتر مربع برسانند.

به گزارش گروه بین الملل الف، نیروهای ارتش سوریه در 24 ساعت گذشته شهرک های « تل خطره، ابوحریف، کرسیان،الدیر شرقی، الدیر غربی، معره شمارین و تقانه » و ارتفاعات «مصیطف» و «خربه داوود» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کردند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین