انصاری‌فرد: بیرانوند فصل بعد به بلژیک می‌رود

گروه ورزشی الف،   3981105066

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت :علیرضا بیرانوند توجه به توافق صورت گرفته تابستان امسال راهی بلژیک می‌شود اما باشگاه بخشی از مبلغ رضایتنامه را اکنون دریافت می کند.

انصاری‌فرد: بیرانوند فصل بعد به بلژیک می‌رود

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت  باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خوشحال هستم که می‌توانیم به هواداران بگوییم با موافقت علیرضا بیرانوند و فداکاری او شرایطی پیش آمد که وی را در نیم فصل دوم و مرحله گروهی لیگ قهرمانان در اختیار خواهیم داشت و انتقال او به اروپا در تابستان سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: علیرضا بیرانوند با وجود پیشنهادهای مالی کلانی که داشت، قید جدایی از پرسپولیس در این مقطع را زد و طبق توافقی که صورت گرفت و آن را نهایی می‌کنیم، او در تابستان پیش رو راهی لیگ بلژیک خواهد شد. بخشی از مبلغ رضایت نامه او نیز در روزهای آینده به باشگاه پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم خنک بلژیک چهارشنبه شب با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی خواهان به خدمت گرفتن دروازه‌بان ملی‌پوش ما شد. روز پنجشنبه هم پیشنهاد دیگری باز هم از سوی تیمی بلژیکی به خود بیرانوند ارائه شد هر دو تیم پیشنهادهای مالی عالی به بیرانوند ارائه کرده و آمادگی داشتند مبلغ رضایت‌نامه را هم به باشگاه پرداخت کنند. به این ترتیب اگر علیرضا بیرانوند تصمیم به جدایی می‌گرفت با توجه به بندهای صریح قرارداد از دست باشگاه کاری ساخته نبود و نمی‌توانستیم مانع این کار شویم. همه چیز به خود بیرانوند مربوط می‌شد.

انصاری‌فرد تصریح کرد: بیرانوند هم مردد بود که در این شرایط تیم را ترک کند و در نهایت تصمیم به ماندن گرفت. در این زمینه از تلاش همه همکارانم و وکیل بیرانوند تشکر می‌کنم. برای این منظور، در نهایت راهکارهایی در نظر گرفته شد که با تائید علیرضا بیرانوند و موافقت باشگاه بلژیکی، این انتقال در تابستان انجام شود ولی باشگاه پرسپولیس نیمی از مبلغ رضایت نامه را در دو مرحله در همین مقطع و نیمی دیگر را در پایان فصل به باشگاه پرداخت کند.

وی ادامه داد: قسط اول ظرف سه روز آینده به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌شود و قسط دوم هم 45 روز دیگر در اختیار ما قرار می‌گیرد. نیمی از مبلغ رضایتنامه نیز آخر فصل به باشگاه پرسپولیس پرداخت می شود. همچنین علیرضا بیرانوند هم توافقی را با باشگاه بلژیکی به امضاء رساند و انتقال او به این تیم قطعی شده.

مدیرعامل سرخپوشان اضافه کرد: از علیرضا بیرانوند ممنون هستیم که در این شرایط، تیم را ترک نکرد و به پیشنهادهای طلایی و کلان پشت پا زد. به او مبلغ قابل توجهی را پیشنهاد دادند ولی به خاطر پرسپولیس، هواداران، دینی که نسبت به یحیی داشت، دست به این کار نزد و نیم‌ فصل نرفت. من از طرف باشگاه و هواداران از او ممنوع هستم. بیرانوند تعصب و وفاداری را معنا کرد .پرسپولیس، همیشه مهد بازیکنان با تعصب و وفادار بوده و هست. من به او درود می‌فرستم که دریافت درآمدی قابل توجه را به تاخیر انداخت. او صادقانه رفتار کرد و امیدواریم که بتوانیم محبت او را جبران کنیم. این یک اتفاق مهم بود که به طرز شگفت انگیزی جور در آمد و من شک ندارم در کنار تلاش همه جانبه در باشگاه، فداکاری بیرانوند، لطف خدا و انرژی هواداران باعث وقوع آن شد.

وی گفت: ما در حال نهایی کردن توافق‌ها هستیم. البته نام باشگاه بلژیکی را نمی‌برم چون نمی‌دانیم آنها برای خود چه مصالحی دارند و این مساله به خود آنها و بیرانوند مربوط می‌شود.امیدواریم با عنایت به خدا، درایت کادر فنی، تلاش بازیکنان و صد البته با حمایت و انرژی هواداران اتفاقات خوب روزهای اخیر را به قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل پیوند بزنیم و بیرانوند را هم با قهرمانی بدرقه کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین