محسن کیایی: کالدرون می‌خواست رابطه بیرانوند و رادو را خراب کند!

گروه ورزشی الف،   3981028163

بازیگر مطرح سینما و تئاتر کشورمان گفت: تیم کالدرون مطمئن نبود و خوب بازی نمی‌کرد. با خیلی از بازیکنان بزرگ تیم مشکل داشت و من این موضوع را دوست نداشتم.

خبر ورزشی نوشت: محسن کیایی که این روزها با فیلم پرفروش مطرب در سینما حسابی مورد توجه قرار گرفته، به شدت فوتبالی و البته پرسپولیسی است. محسن که با زنده‌یاد نادر باقری رفاقت داشت در مراسم هفتمین روز درگذشت پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم شرکت کرد. بعد از این مراسم فرصتی دست داد تا با این بازیگر و نویسنده توانا گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.
چه شد در مراسم درگذشت نادر باقری حضور داشتی؟
پوریا رحیمی‌سام (برادر همسر باقری) که از بازیگران خوب کشور است از دوستان نزدیک من است. به همین دلیل با نادر و همسرش هم آشنایی داشتم. واقعاً انسان خوبی بود. جا دارد بار دیگر به خانواده‌اش تسلیت بگویم.

در این مراسم گفت‌وگویی با مدیرعامل پرسپولیس داشتی...
بله. انصاری‌فرد را دیدم. خوش‌وبش کردیم و البته به خاطر انتخاب یحیی گل‌محمدی به او تبریک گفتم، چون به نظرم یحیی بهترین گزینه برای پرسپولیس است و مطمئن هستم می‌تواند نتایج خوبی با تیم محبوبم بگیرد. به نظرم اگر بگذارند، او تا چند سال آینده می‌تواند در پرسپولیس بماند.

یعنی یحیی می‌تواند پرسپولیس را قهرمان کند؟
به نظرم می‌تواند. پرسپولیس به لحاظ مهره تیم بسیار خوبی است و پتانسیل قهرمانی در این فصل را دارد. فکر می‌کنم با جذب اوساگونا و خرید احتمالی استوکس مشکل خط حمله هم حل شود. فقط تنها جایی که شاید پرسپولیس احساس کمبود کند دفاع راست است، چون به نظرم شیری اگر مصدوم یا محروم شود کسی نیست در آن پست به میدان برود.

گفتی دفاع راست، حسین ماهینی رفیق صمیمی‌ات از پرسپولیس کنار گذاشته شد.
بله حسین از دوستان خوب من است. او سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و جانش را برای این تیم می‌گذاشت. بعد از مصدومیت حسین نتوانست به دوران اوجش برگردد، به هر حال نظر مربی این بود که ماهینی را کنار بگذارد. هرچند باتوجه به داشتن تنها یک مدافع راست تخصصی می‌توانست حسین را حداقل تا پایان فصل نگه دارد.

آن‌طور که مشخص است از رفتن کالدرون خوشحال شدی.
واقعیت این است که تیم کالدرون مطمئن نبود و خوب بازی نمی‌کرد. با خیلی از بازیکنان بزرگ تیم مشکل داشت و من این موضوع را دوست نداشتم. با این‌که تیمش صدر جدول بود، ولی محبوب نبود. من پرسپولیسی‌ام، ولی استراماچونی را بیشتر از کالدرون دوست داشتم. هم نحوه بازی تیمش و هم شخصیت خودش که بسیار دوست‌داشتنی بود. مثلاً کدام مربی با دروازه‌بان تیمش که در سطح آسیا جزو بهترین‌ها به حساب می‌آید چنین کاری می‌کند؟ تا قبل از آمدن کالدرون رابطه‌اش با رادوشوویچ بسیار خوب بود، ولی مربی آرژانتینی می‌خواست رابطه آن‌ها را خراب کند.

بعضی از هواداران پرسپولیس نگران هستند یحیی نتواند حواشی را جمع کند.
فکر می‌کنم یحیی نسبت به دوره قبل باتجربه‌تر شده و اشتباهات آن موقع را تکرار نخواهد کرد. یحیی را دوست دارم ولی رفتاری که آن سال با مهدوی‌کیا کرد دلم را شکست. امیدوارم گل‌محمدی بتواند حواشی را جمع کند. البته بگویم حضور افرادی مثل افشین پیروانی و کریم باقری و مدیرعاملی مثل انصاری‌فرد که فوتبالی است خیلی می‌تواند به یحیی کمک کند.

یکی از کارهایی که کالدرون انجام داد، استفاده چرخشی از سیدجلال بود نظر تو چیست؟
به نظرم حضور سیدجلال در تیم لازم است. وقتی او در زمین حضور دارد بازیکنان حساب کار دست‌شان می‌آید و نظم تیمی بهتر می‌شود. می‌دانم سید زندگی سالمی دارد و می‌تواند به تیم کمک کند. حیف است اگر چنین مهره‌ای را کنار بگذارند.

فکر می‌کنی بهترین گزینه برای تیم ملی چه کسی است؟
آن‌طور که مشخص است فعلاً امکان حضور مربیان خارجی وجود ندارد. برانکو بیاید که خیلی خوب است، ولی اگر به هر دلیلی آمدن او کنسل شود علی دایی بهترین گزینه است. می‌دانم که بازیکنان تیم ملی خیلی او را دوست دارند. ضمن اینکه به نظرم سرمربی تیم ملی باید بزرگتر از بازیکنان باشد که دایی این ویژگی را دارد.

می‌دانم حداقل تا چند ماه آینده مصاحبه نمی‌کنی، ماه آینده شهرآورد برگزار می‌شود، پیش‌بینی‌ات از این دیدار چیست؟
(باخنده) نمی‌شود که هر ماه مصاحبه کرد. من خیلی امیدوارم با گل‌محمدی شهرآورد را ببریم. هر دفعه می‌گویم شجاع در شهرآورد گل می‌زند، ولی این اتفاق نمی‌افتد. این دفعه به شجاع می‌گویم باید در مقابل استقلال گل بزند وگرنه از دستش ناراحت می‌شوم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و پرسپولیس با گل شجاع برنده شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین