افزایش قیمت خودرو ادامه دارد

گروه اقتصادی الف،   3981028128

بازار خودرو امروز را با گرانی آغاز کرد. این در حالی است که در دو هفته گذشته نیز دائما قیمت خودروها افزایش یافته و به نظر می‌رسد این روند در نهایت در یکی دو هفته آینده متوقف شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، امروز در بازار قیمت اغلب خودروها افزایشی بود. این میان پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ تغییر قیمت چندانی را تجربه نکردند. بر این اساس امروز سمند ال ایکس بدون تغییر نسبت به هفته گذشته با ۸۷ میلیون تومان به دست مشتریان رسید. پژو ۴۰۵ نیز بدون آنکه تغییری نسبت به روز پنج شنبه داشته باشد همچنان ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. با این حال ۴۰۵ دوگانه سوز ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافت و به قیمت ۱۰۳ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

همچنین ۲۰۶ صندوق دار و تیپ پنج با قیمتی مشابه ۱۱۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند که این قیمت ۳۸ میلیون تومان با نرخ مصوب کارخانه فاصله دارد. این میان پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت ۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو پارس امروز در مدار گرانی افتاده و با افزایش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده است. قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. در این بین رانا حدود ۸۰۰ هزار تومان گران شده و به نرخ ۹۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. دانگ‌فنگ H۳۰ امروز بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده و حدود سه میلیون تومان گران شده است. قیمت روز دانگ‌فنگ H۳۰ در بازار ۱۶۷ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.

دنا معمولی تیپ ۱ در  بازار امروز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشته و به ۱۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. دنا پلاس توربو امروز هم امروز یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شده و تا ۱۹۰ میلیون تومان بالا رفته است. در این بین دنا پلاس تیپ ۱ در حد ۳۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و در بازار با نرخ ۱۵۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 قیمت روز تیبا صندوق‌دار امروز ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و به ۶۵ میلیون تومان رسیده است. این افزایش قیمت ۶۰۰ هزار تومانی، تیبا ۲ را به مرز ۷۰ میلیون تومان نزدیک‌تر کرده است. قیمت روز تیبا ۲ در حال حاضر ۶۹ میلیون تومان است. امروز کوییک دنده‌ای افزایش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و به مرز ۸۰ میلیون تومان رسیده است. بیشترین افزایش قیمت امروز در بین خودروهای سایپا به نام ساینا ثبت شده که حدود یک میلیون تومان گران شده است. قیمت روز ساینا در حال حاضر ۷۰ میلیون تومان است.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  17. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  18. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  19. قبور لاکچری

  20. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  21. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

آخرین عناوین