بهترین شرکت در حوزه سیستم های مدار بسته

گزارش بازرگانی،   3981025030

سیستم های نظارتی مانند دوربین مدار بسته از سال ها پیش به عنوان ابزار مهمی در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار گرفته اند . با توجه به سابقه طولانی این نوع سیستم ها , تحولات و پیشرفت ها ی چشم گیری در این زمینه صورت گرفته است که اطلاع از آخرین پیشرفت ها و دستاورد ها می تواند کمک به سزایی به مدیران و کارشناسانی که در حال انتخاب و پیاده سازی یک سیستم نظارت تصویری می نمایند , باشد . از این رو شرکت الکامپ با هدف توسعه تکنولوژی سیستم های حفاظتی و امنیت الکترونیکی و دستیابی کارشناسان شرکت به دانش فنی این سیستم ها و از سوی دیگر با توجه به اعلام نیاز و سفارش از سوی سازمان های مختلف کشور برای بکارگیری از این گونه سیستم ها تاسیس گردید . شرکت الکامپ با توجه به سابقه 15 ساله در زمینه نصب دوربین مدار بسته و همچنین انجام و تکمیل بیش از 3000 پروژه موفق در کشور باعث شده یکی از برند های معتبر در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی باشد .

این شرکت با سال ها تجربه در حوزه فروش دوربین مدار بسته توانسته با استفاده از پرسنل متعهد , متخصص و با تجارب بالای خود در زمینه ی ارائه ی خدماتی مطلوب تر و محصولاتی متنوع , اطمینان و رضایت مشتریان را به خود جلب کند و جای خود را در صنعت سیستم های حفاظتی به عنوان شرکتی پیشرو و متعهد باز کند . همچنین شرکت الکامپ توانسته است از طریق اخذ نمایندگی انحصاری pelcotech و انعقاد قرارداد های دراز مدت و تامین کالای مورد نیاز در پروژه ها و ... زنجیره ای پایدار و دائمی را برای مشتریان خود به کار برده است .

محصولاتی که در شرکت الکامپ عرضه می شود شامل دوربین هایی با برند های pelcotech و unimo و simence می باشد . دوربین های مدار بسته pelcotech از چیپست سونی در قلب خود بهره می برد این پکیج بسیار حرفه ای بوده و دارای 5 سال گارانتی می باشد این پکیج از 2 عدد تا 16 عدد می باشد که قیمت های متفاوتی را داراست و با توجه به نیاز شما و همچنین نظر مشاوران و کارشناسان مجرب و متعد شرکت الکامپ پکیج مورد نظر به شما پیشنهاد می شود . دوربین های مدار بسته unimo دارای گارانتی 2 ساله می باشد این پکیج صرفا اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد . دوربین های مدار بسته simence دارای 1 سال گارانتی می باشد که بیشتر برای مصارف عادی مورد استفاده قرار می گیرد .

پاره ای از فعالیت های شرکت الکامپ

شرکت الکامپ افتخار دارد تا کنون با بسیاری از شرکت ها – سازمان ها – نهاد های دولتی و خصوصی همکاری نموده و برخی از پروژه های انجام شده توسط شرکت الکامپ شامل : بانک آینده – سفارتخانه لیبی – شرکت سایپا – ایرانخودرو و بیش از 3000 پروژه موفق را به اتمام رسانده است .

درباره شرکت الکامپ

شرکت الکامپ وارد کننده مستقیم دوربین های مدار بسته با برند های معتبر جهانی می باشد و تمام پروژه های خود را با توجه به نیاز مشتریان و تشخیص مهندسان شرکت الکامپ پس از بررسی های لازم برند چپیشنهادی خود و نوع سیستم مورد نظر را پیشنهاد می دهد . تمام مراحل مشاوره و کارشناسی به صورت رایگان انجام می شود . این شرکت با توجه به ضمانت هایی که برای محصولات خود تعریف کرده است دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد . شرکت الکامپ دارای 15 سال سابقه درخشان در زمینه دوربین های مدار بسته می باشد که دارای مجوز های لازم از اتحادیه صنف تولید کنندگان و تعمیر کاران الکترونیکی و سیستم های حفاظتی تهران و همچنین دارای مجوز از مرکز توسعه تجارت الکترونیک از وزارت صنعت , معدن و تجارت می باشد . شرکت الکامپ دارای تقدیر نامه هایی از سوی اتحادیه می باشد همچنین این شرکت استاندارد iso 9001 را که استاندارد سیستم مدیریت کیفیت نامیده می شود را کسب کرده است .

در شرکت الکامپ منشور اخلاقی تعریف شده است که پایبندی به آن از اصول کار شرکت و کارکنان می باشد . به عنوان نمونه می توان به این موارد اشاره کرد : کارکنان شرکت الکامپ موظف هستند تحت هر شرایطی ادب و احترام و اخلاق کاری را در برخورد با مشتریان رعایت کنند و همچنین پرسنل موظف هستند تا ارائه مشاوره به مشتریان را در اولویت خود قرار دهند و ...

کلام اخر

شرکت الکامپ همیشه حق انتخاب را به مشتریان خود واگذار کرده است زیرا اعتقاد دارد شما بهترین ها را انتخاب می کنید . شما میتوانید با انتخاب محصول مورد نظر با کارشناسان ما درباره برند دوربین مدار بسته و محل نصب و نحوه راه اندازی مشاوره بگیرید . کارشناسان ما از محل مورد نظر یک نقشه کلی تهیه می کنند تا به وسیله ی آن بتوان بهترین موقعیت را برای نصب دوربین مدار بسته ایجاد کرد . شما برای اطمینان از خرید خود می توانید نظرات مشاوران ما را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید و در پایان متوجه این موضوع می شوید که انتخاب شرکت الکامپ انتخابی معقول و درستی بوده است . هدف شرکت الکامپ همیشه جلب رضایت مشتریان بوده است و این رضایت را می توان در پروژه های انجام گرفته مورد بررسی قرار داد .

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین