سناريويی احتمالی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی/ ارائه پیشنهاد به حسام‌الدين آشنا برای استعفا/ توصیه علم‌الهدی به اخراج سفیر انگلیس/ کدام روسای کمیسیون‌های مجلس تایید یا رد صلاحیت شدند؟

گروه سیاسی الف،   3981024113 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

سناريويی احتمالی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی/ ارائه پیشنهاد به حسام‌الدين آشنا برای استعفا/ توصیه علم‌الهدی به اخراج سفیر انگلیس/ کدام روسای کمیسیون‌های مجلس تایید یا رد صلاحیت شدند؟

کدام روسای کمیسیون‌های مجلس تایید یا رد صلاحیت شدند؟

فارس نوشت: از روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس، ۶ رئیس تایید صلاحیت و ۶ رئیس دیگر هم ردصلاحیت شدند، ۲ رئیس نیز داوطلب انتخابات مجلس یازدهم نشده‌اند.

 غلامحسین اسماعیلی،سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره رد صلاحیت برخی افراد توسط شورای نگهبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ارتباط آن با محکومیت مالی آنها گفت: مرجع تأیید صلاحیت داوطلبان در مجلس شورای نگهبان است.

وی افزود: هنوز فرایند رسیدگی به اتمام نرسیده و فرصت اعتراض وجود دارد و چه بسا تغییراتی هم ایجاد شود اما اینکه پرونده دارند، بله تعدادی از این افراد پرونده دارند که البته عددش بالا نیست. سخنگوی قوه قضائیه اضافه کرد: البته تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت شده پرونده قضایی ندارند.

قاسم میرزایی‌نیکو، نماینده دماوند در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به اظهارات اخیر کدخدایی مبنی بر مسائل مالی حدود 90 درصد از نمایندگان رد صلاحیت‌شده گفت: نماینده‌های مجلس دهم تا خردادماه نماینده هستند و در منطقه‌شان رفت‌وآمد دارند. زمانی که گفته می‌شود این افراد مساله اقتصادی دارند یا باید این موضوع را به شخص ارائه کنند یا در دادگاه صالحه‌ای برای فرد حکم صادر کنند.

او ادامه داد: اینکه تنها بگویند نماینده‌های رد صلاحیت‌شده مساله مالی دارند تهمت جمعی است. من اگر به جای دوستانی بودم که می‌گویند به جرم مسائل مالی رد صلاحیت شده‌اند، حتماً علیه آقای کدخدایی اعلام جرم می‌کردم و در دادگاه می‌خواستم که این حرف را ثابت کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اعمال سلیقه، عمده گرفتاری کشور است تاکید کرد: گرفتاری‌های امروز کشور این است که هر کسی در هر جایگاهی می‌نشیند و هر حکمی دلش می‌خواهد می‌دهد. اگر بخواهیم گرفتاری‌های کشور را حل کنیم، عمده‌ترین آن برمی‌گردد به اعمال سلیقه‌هایی که برخی از دوستان دارند. اعمال سلیقه، تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب و... موجب شده چنین شرایطی در کشور حاکم شود. مسائل اقتصادی‌ای که می‌گویند باید ابتدا ثابت شود و سپس اعلام کنند. درست نیست که وقتی هنوز جرمی ثابت نشده نمایندگان را این‌گونه خطاب قرار می‌دهند.

این عضو فراکسیون امید گفت: کسانی که گفته می‌شود به جرم اقتصادی رد صلاحیت شده‌اند باید شکایت کنند. اینکه به صورت کلی گفته می‌شود 90 درصد از رد صلاحیت‌شدگان مسائل مالی داشته‌اند یعنی تشویش اذهان عمومی.

ناصر ایمانی، فعال و تحلیلگر سیاسی باور دارد که در این دوره انتخابات نباید ردصلاحیت‌ها را صرفا به دلیل مسائل سیاسی دانست. او در تحلیل شرایط انتخاباتی کنونی کشور به نامه نیوز گفت: یک نکته مهم را باید در تایید صلاحیت‌ها و ردصلاحیت‌ها لحاظ کرد و آن موضوعی است که سخنگوی شورای نگهبان گفته است. بر اساس سخنان آقای کدخدایی ردصلاحیت‌های این دوره به دلایل مالی رخ داده و مسائل سیاسی در میان نبوده است. بنابراین صرفا نباید ردصلاحیت‌های هر دو جبهه سیاسی یعنی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی را سیاسی دانست. نمی‌گویم که مطلقا ردصلاحیت‌های سیاسی در کار نبوده اما بخش قابل توجهی از ردصلاحیت‌ها به مسائل مالی نامزدها مربوط است؛ به‌نحوی که برخی از نامزدهای اصلاح‌طلب و اصولگرا پرونده‌هایی دارند یا گزارش‌هایی از آنها به شورای نگهبان رسیده است که تأیید صلاحیتشان را ناممکن کرده است.

ایمانی درباره چیدمان جبهه اصولگرایی در مجلس آینده باتوجه به ردصلاحیت‌هایی که در این دوره رخ داده است و احتمال ارائه لیست مستقل از سوی جبهه پایداری، تصریح کرد: من درباره رویکرد انتخاباتی جبهه پایداری از چندماه پیش گفتم که احتمالا اعضای این جبهه حاضر به ائتلاف با مجموعه جریان اصولگرایی نخواهند شد و لیست مستقل خواهند داد.  امروز هم می‌گویم که اگر لیست مستقل بدهند با اقبال مردمی روبه‌رو نمی‌شوند و لیست ائتلافی رأی می‌آورد.

اسحاق جهانگیری درباره رد صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شده و احساس می‌کنند این رد صلاحیت حق آن‌ها نبوده است، باید در فرصت و زمان تعیین شده اعتراضات خود را به شورای نگهبان مطرح کنند چرا که گاهی با مذاکره و توضیح، برخی ابهامات ایجاد شده برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو هر چه باشکوه‌تر برگزار شود و مشارکت مردم گسترده‌تر باشد، قطعاً به منافع ملی و انسجام ملی کشور کمک خواهد کرد، گفت: همه ما وظیفه داریم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو تلاش کنیم.

جهانگیری ادامه داد: انتخابات باید حتماً رقابتی باشد به گونه‌ای که همه مردم احساس کنند که کاندیدای جریان و تفکر مورد نظر آن‌ها نیز در انتخابات حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

کدام روسای کمیسیون‌های مجلس تایید یا ردصلاحیت شدند؟

واکنش‌ها به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس/ چهره های شاخص اصلاح طلب و اصولگرایی که تایید یا رد شدند

اسماعیلی: در پرونده فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی افرادی بازداشت شدند/ سفیر انگلیس «عنصر نامطلوب» است

***

برای بررسی سانحه سقوط هواپیما باید دادگاه ویژه تشکیل شود

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز در همایش تجلیل از نمونه های ملی بخش کشاورزی اظهار داشت: من از لحظه ای که احتمال دادم سقوط این هواپیما به صورت طبیعی و عادی نباشد، تلاش فراوانی کردم که دوران بررسی و تحقیق کوتاه شود و ما به دقت بدانیم که این هواپیما چگونه سقوط کرده است.

رییس جمهوری یادآورشد: قوه قضاییه باید یک دادگاه ویژه با یک قاضی عالی رتبه و ده ها کارشناس تشکیل دهد. این پرونده عادی و معمولی نیست تمام دنیا به این دادگاه ما نگاه خواهند کرد.

رییس جمهوری بیان کرد: من به دلیل کم و بیش آشنایی که با مساله پدافند هوایی دارم، این را می‌گویم که در این داستان نمی‌تواند فقط یک فرد مقصر باشد. نه اینکه یک نفر که دکمه را فشار داده مقصر بوده است. دیگرانی هم هستند و من می‌خواهم که این مساله با صداقت برای مردم بیان بشود.

روحانی گفت: سوال دیگری که برای مردم مطرح است این است که آیا از زمان روشن شدن این حادثه تا اعلام زمان طولانی بوده یعنی یک یا دو روز طول کشیده یا فقط چند ساعت بوده است. من از مسئولین می‌خواهم که این مساله را هم برای مردم توضیح بدهند. از صبح چهارشنبه‌ای که این حادثه پیش آمده تا این پروسه‌ای که جمعه شب به جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی رسیده. همه این پروسه را برای مردم توضیح بدهند.

بیشتر بخوانید:

روحانی: مسئولان مرتبط در پرونده سقوط هواپیما، همه پروسه را از چهارشنبه تا جمعه، برای مردم توضیح دهند

***

سناريويي احتمالي درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

عباس عبدي در روزنامه اعتماد درباره سقوط هواپیمای اوکراینی نوشت: ... وجود فيلم در ساعات تاريكي صبحگاهي از آسماني كه هيچ چيزي براي فيلمبرداري نداشته است جز اينكه تصويربردار اطلاع قبلي از آن نقطه تصادم داشته باشد، توجيه ديگري ندارد و جالب اينكه فيلم به سرعت در خارج منتشر شده و مورد تاييد رسانه‌هاي امريكايي قرار مي‌گيرد. ولي قراين سياسي مهمي نيز در اين ماجرا وجود دارد. يكي از آنها اظهارنظر لطيف و عجيب ترامپ است كه حتي اعلام كرد ايراني‌ها به اشتباه اين كار را كرده‌اند، در حالي كه او كارهاي نكرده را هم به ايران منتسب مي‌كرد، چگونه اين اقدام را اشتباه دانست؟ معناي آن چيست؟ موضع پمپئو كه خيلي سريع و با قاطعيت اين سقوط را با موشك اعلام كرد و هر دو نفر از اولين افرادي بودند كه اين ادعا را اعلام كردند. عدم پاسخگويي به حمله ايران به پايگاه‌هاي امريكا نيز مي‌تواند قرينه‌اي بر آنچه در ادامه گفته مي‌شود باشد. به ويژه آنكه در حمله امريكا به عراق نيز چنين اتفاقي رخ داده است. كدام اتفاق؟ اينكه ايالات متحده از طريق جنگ الكترونيك، در سيستم ارتباطي هواپيمايي غيرنظامي ايران اختلال ايجاد كرده باشد.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه تهران: بیانیه منتشرشده، فرضیه یکی از اساتید است

ادعای نیویورک تایمز : هواپیمای اوکراینی ۳۰ ثانیه قبل از اصابت موشک ارسال سیگنال را متوقف کرده بود

***

حلقه نزديكان رييس‌جمهوري نگاه امنيتي دارند، نه رسانه‌اي/حسام‌الدين آشنا براي حفظ آبروي دولت استعفا بدهد

ماجراي سقوط هواپيماي اوكرايني باعث آسيب‌ ديدن اعتماد عمومي به رسانه‌هاي داخلي شد كه احياي آن هم كار آساني نيست؛ «اعتماد» در همين زمينه با جواد امام، مديرعامل بنياد باران و رييس كميته استان‌هاي شوراي عالي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان گفت‌وگو كرده است. امام معتقد است، نگاه امنيتي بر نگاه رسانه‌اي در دولت غالب است؛ ضمن آنكه برخي رسانه‌هاي نزديك به جريان‌هاي قدرت نه ‌تنها رسانه‌ نيستند؛ بلكه به گفته او، اداره كل‌هاي خبري بخشي از حكومتند.

جواد امام گفت: مسلما هر چه كنترل‌ بر رسانه‌ها را كمتر و رسانه‌ها فرصت پيدا كنند كه حرف و نگاه مردم را منعكس كنند، اعتماد عمومي نيز به رسانه‌هاي داخلي احيا و در صورت تداوم اين مسير تقويت مي‌شود... اگر آقاي آشنا مشاور‌ه‌اي رسانه‌اي مي‌داد و به اين فضا آشنا بود كه كارگزاران رسانه‌اي را تهديد نمي‌كرد. براي حفظ آبروي دولت هم كه شده بايد خودش پيشقدم شده و دولت را ترك كند و استعفا دهد... به هر حال شخص رييس‌جمهوري سال‌ها دبير شوراي عالي امنيت ملي بوده و شخصيت حقوقي‌اش در فضايي امنيتي شكل گرفته است. اغلب كساني هم كه مي‌شناخته در همين فضا حضور داشته‌اند. در واقع دوستان و حلقه بسته اطراف روحاني نيز اغلب سابقه حضور در پست‌هاي امنيتي داشته‌اند. همين موضوع باعث مي‌شود كه نگاه رسانه‌اي نداشته ‌باشند و در نتيجه عملكرد رسانه‌اي آنها نيز تحت تاثير عقبه سياسي‌شان قرار مي‌گيرد.

حرف‌هایش خصوصی بود

ایسنا نوشت: رئیس شورای شهر اسلامی تهران درباره سخنان خواهرش که توسط یکی از رسانه‌های بیگانه منتشر شد، بر لزوم حمایت از مقام معظم رهبری تاکید کرد.

 محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تضعیف رهبری به صلاح کشور نیست و مرحوم آیت الله هاشمی هم سعی‌شان این بود که باید در داخل کشور با حضور مقام معظم رهبری و رهبری ایشان موضوعات و مشکلات کشور را حل و فصل کنیم.

وی این را هم گفت که خواهرم با هیچ رسانه خارجی مصاحبه نکرده و صحبت‌هایی که از فائزه منتشر شد یک مصاحبه نیست بلکه در یک مهمانی، خواهرم صحبت خصوصی کرده و به نظر می‌رسد کسی صدای او را ضبط کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش محسن هاشمی به سخنان فائزه هاشمی

توصیه علم‌الهدی: سفیر انگلیس را اخراج کنید

تسنیم نوشت: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با انتقاد از حرکت سفیر‌ انگلیس گفت: سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست چرا که اگر این عنصر ناپاک دست نیروهای خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود...

علم‌الهدی ادامه داد: مقام معظم رهبری محکم ایستادند و فرمودند نباید صداقت با مردم را بهم بزنیم؛ آن وقت یک عده ستون پنجم دشمن با مدیریت سفیر ناپاک انگلیس می‌خواهند اصول ما را بهم بزنند و ما بایستیم و تماشا کنیم؟ هنوز هفت روز از شهادت شهید سلیمانی نگذشته؛ در شهری که 15 کیلومتر تشییع پیکر شهید سلیمانی بوده عکس ایشان پاره شود و ما زنده باشیم و نفس بکشیم؟

تعلیق عضویت محمود احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت صحت ندارد

شایعه تعلیق عضویت محمود احمدی‌نژاد در مجمع تکذیب شد.

یک منبع آگاه در مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گو باشگاه خبرنگاران جوان، شایعه تعلیق عضویت محمود احمدی‌نژاد در این مجمع را تکذیب کرد و گفت: این خبر صحت ندارد.

گفتنی است صبح امروز سه‌شنبه شایعه تعلیق عضویت احمدی‌نژاد در برخی کانال‌های تلگرامی منتشر شده بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۹۲۱۹۳۲۰:۳۹:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
سفیر انگل ستان باید بعنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج بشود.
ناشناس۱۲۹۲۱۹۴۲۰:۳۹:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
با وجود واقعیت قطعی اینهمه سناریو که در این مدت طرح کردید میشه ۲۰ تا فیلم هندی ساخت
ناشناس۱۲۹۲۲۰۰۲۰:۴۲:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
نمایندگان مفسد رد صلاحیت شده باید به دادگاه و مردم معرفی بشوند.
ناشناس۱۲۹۲۲۰۷۲۰:۴۴:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
روحانی بعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی باید در مورد لغو نشدن پروازهای مسافربری در شرایط حساس و جنگی پاسخگوی افکار عمومی باشد.
ناشناس۱۲۹۲۲۱۵۲۰:۴۸:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
احتمال اینکه امریکا شیطان بزرگ از طریق جنگ الکترونیک در سیستم ارتباطی هواپیمای اوکراین اختلال ایجاد کرده باشد زیاد است.
ناشناس۱۲۹۲۲۳۵۲۱:۰۱:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
دولت تروریست و جنایتکار و آدمکش امریکا مسئول حوادث اخیر بوجود آمده در کشور است.
ناشناس۱۲۹۲۲۳۹۲۱:۰۳:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
سفیر انگلیس قصد تفرقه افکنی و تهییج مردم به بلوا و آشوب داشته است و باید به جرم تهدید امنیت ملی از کشور اخراج بشود.
ناشناس۱۲۹۲۲۸۵۲۱:۳۹:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
احتمال خرابکاری و جنگ الکترونیک دشمن در سقوط هواپیمای اوکراین بسیار بالاست.
ناشناس۱۲۹۲۲۸۹۲۱:۴۱:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
هیئت وزیران و دولت باید در مورد بسته نشدن آسمان بر روی پروازهای مسافری جوابگو باشند.
ناشناس۱۲۹۲۳۰۵۲۱:۵۷:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
آقای رئیس حمهور در مورد مفسدان اقتصادی. خالی شدن خزانه .وچگونگی هزینه 18 میلیارد دلار .حقوقی های نجومی ووعده های که در زمان انتخابات داده بود که سایه جنگ را از سر ملت برطرف کند. درست بر عکس آن شد همان سقوط هواپیما عوارض جنگ است که رئیس قول داده بود جنگی نمیشود. اینهارا هم با این جدیت پیگیری کند ممنون هستیم
ناشناس۱۲۹۲۳۵۶۲۲:۳۷:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
مقام دولتی و استعفا!؟! شوخی بی مزه ای بود!!
ناشناس۱۲۹۲۳۷۰۲۲:۴۸:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
چطور قالیباف تأیید صلاحیت شده؟ مسئله مالی نداشته؟
ناشناس۱۲۹۲۹۰۴۰۹:۵۳:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
این دروغ ها درباره قالیباف در هیچ محکمه ای اثبات نشده
ناشناس۱۲۹۲۳۹۱۲۳:۱۶:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
به اعتراف ظریف اروپاییها حتی یکی از تعهدات برجام را اجرا نکردند و الان هم تهدید به تحریم میکنند!
ناشناس۱۲۹۲۴۰۷۲۳:۲۷:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
سناريويي احتمالي در باره سقوط هواپيماي اوكرايني ... تيتر -------- البته قضيه اين هواپيما دو بعدي است : اول : سقوط هواپيما !! دوم : سكوت هواپيما !! كه اميد است به دو ابعاد آن با دقت رسيدگي شود ! ... آمين !!
ناشناس۱۲۹۲۴۷۴۰۰:۳۶:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
محمد جواد ظریف سه‌شنبه گذشته (۱۲ آذر ۹۲/ ۳ دسامبر) در سخنرانی خود در دانشگاه تهران گفت: «غربی‌ها از چهار تا تانک و موشک ما نمی‌ترسند. از این مردم می‌ترسند. آیا شما فکر کرده‌اید که آمریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم‌های نظامی ما را از کار بیندازد، از سیستم نظامی ما می‌ترسد؟»
ناشناس۱۲۹۲۵۲۸۰۱:۲۷:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
محسن هاشمی خواهرت خیلی اشتباه کرد که چنین حرفی رو زد چه در عمومی چه در خصوصی
ناشناس۱۲۹۲۶۲۶۰۶:۵۵:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
آقای نماینده دماوند! الحمدالله در مملکت ما هیچ چیز محرمانه ای وجود ندارد. بنده مستندات مسائل مالی برخی نمایندگان را دیده ام، بعضی از نمایندگان حتی حکم محکومیت قضایی دارند! بنابراین شما خودتان را نگران نکنید.
امیر حسین سلطان/تهران۱۲۹۲۶۷۷۰۷:۴۹:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
سفیر یک کشور خارجی اخراج شود یا نشود یک امری است قابل تامل و بررسی و پاسخگویی اما با زبان تهدید آمیزدرباره سفیر صحبت کردن قابل پذیرش نیست.
ناشناس۱۲۹۲۷۶۴۰۸:۴۱:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
در مورد تصویر دوم باید بگم که ایشون از موشک دوم فیلم گرفته. موشک اول رو دیده بعد فرصت داشته از موشک دوم فیلم بگیره. خیلی ساده هست الکی سناریو سازی نکنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین