نقش آمریکا در سقوط هواپیمای اوکراینی

مهرداد رادمهر، گروه تعاملی الف،   3981024039 ۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
نقش آمریکا در سقوط هواپیمای اوکراینی

در  سپیده دم روز چهارشنبه به تاریخ 18 دی ماه 1398 تعداد زیادی هواپیمایی جنگی در مرزهای ایران و هواپیمایی شناسایی از  فضای آسمان ایران در حال پرواز بودند؛ این هواپیماها متعلق به  پایگاه های آمریکا در کشورهای  امارات، عراق و ترکیه بودند. یکی از هواپیمایی که در ارتفاع زیاد در آسمان تهران  بوده، هواپیمایی فوق پیشرفته ای به نام  RC-135 W Rivent Joint می‌باشد. این هواپیما  با داشتن دو رادار بزرگ، قوی، فعال و  متصل به بدنه  برای انجام عملیات شناسایی، نفوذ و حمله سایبری استفاده می‌شود.

هواپیما   RC-135 W با انجام عملیات سایبری بروی رادار زمینی سپاه منفرد( خارج از شبکه) در نزدیکی تهران، اطلاعات این رادار را هک کرده و کنترل رادار زمینی سپاه را از طریق عملیات سایبری در اختیار می گیرد وبرای  این رادار اطلاعات جعلی و کاذب  یک موشک کروز شلیک شده به سمت تهران را  تعریف می کند.  در ضمن این هواپیما  با ایجاد اختلال  شدید همه راه های ارتباطی و مخابراتی پایگاه راداری سپاه را با شبکه های راداری مجاور  به طور کامل قطع یا مختل می کند.

وقتی موشک کروز مجازی( سوری)  به پایگاه نزدیک و نزدیک تر می شود، رادار زمینی سپاه به وضعیت هشدار شدید می رسد که  زمان داشتن عکس العمل  توسط اوپراتور( برادران سپاه در این پایگاه) در این شرایط  بحرانی فقط 10 ثانیه  می باشد. از طرف دیگر هواپیما   RC-135 W  به صورت لحظه ای مختصات فضایی و جهت  هواپیمایی اوکراینی را  رصد می‌کند.

از آنجا که ارتباط های رادیویی و مخابراتی رادار زمینی سپاه مختل شده و اوپراتورهای رادار نمی توانند با فرماندهی و رادارهای شبکه ای مجاور تماس برقرار کنند؛ و از طرفی  رادار به وضعیت هشدار شدید رسیده و فقط 10 ثانیه برای عکس العمل به موشک کروز مجازی شلیک شده زمان دارند؛ چاره جزء شلیک به موشک کروز مجازی ندارند. مختصات فضایی هواپیمایی اوکراینی  به جای مختصات فضایی موشک کروز  جایگزین می شود و موشک شلیک شده از سوی پایگاه راداری سپاه به هواپیمایی اوکرینی تصادم می کند و باعث سقوط هواپیمایی اوکراینی می‌شود.

اگر کمی انصاف داشته باشیم نباید به سرزنش اوپراتورهای پایگاه راداری سپاه بپردازیم، چرا که هر کسی  به جای آنها بود چاره ای جزء شیلک موشک به سمت موشک کروز مجازی شلیک شده به سمت تهران نداشت؛  از نظر نگارنده 100% عامل اصلی سقوط هواپیما اوکراینی  و کشتن 196 انسان بی گناه  سیاست های جنایت کارانه آمریکا است. چون آمریکایی‌ها عامل اصلی ایجاد این جنایت بزرگ بوده اند در اسرع وقت اطلاعات محرمانه این جنایت  بزرگ را  برای رسوا کردن و ایجاد خسارت به ایران در اختیار اوکراین،  سوئد، کانادا، آلمان و انگلیس گذاشته اند.

ما باید بیش از پیش قدر دان زحمات نیروهای مخلص و مقدر سپاه ایران باشیم و برای افتخار آفرینی آنها در هر لحظه از  درگاه الله همیشه  دست به دعا برداریم. ترامپ به علت فشار داخلی آمریکا از طریق استیضاح و اعتراض گسترده مردم آزادی خواه دنیا نسبت به جنایت ضد بشری ترور سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و عکس العمل ایران با حمله موشکی قاطع  به دو  پایگاه در عراق دچار سرگردانی و حیرانی شده است. به نظر می رسد ترامپ برای فرار از فشارهای بیرونی و درونی در حال سرگرم کردن مردم معترض در ایران برای برای ایجاد بحران و  ایجاد آشوب‌های وسیع در ایران و پس از آن اقدام‌های‌ سخت نظامی یا ایجاد یک جنگ شدید برعلیه ایران است و باید سخت هوشیار باشیم...

ترامپ یک بیمار روانی جنایت کار است و نیروهای مسلح ما باید با آمادگی 100% برنامه‌ها و اقدام‌های عملی نظامیان آمریکایی را رصد و دنبال کنند. چرا که هرلحظه انتظار یک اقدام یا حمله جنون آمیز را توسط نیروهای آمریکایی و به دستور ترامپ را باید داشت... ترامپ یک مار زخمی است و در حال درد کشیدن برای انتقام است.... نیروهای نظامی ما باید همیشه در اوج آمادگی کامل باشند و برای موشک باران آنی یک پایگاه نظامی یا ناو جنگی یا تاسیسات مربوط به ارتش آمریکا از حداقل 100 موشک قوی با شلیک همزمان استفاده کنند. ما باید پایگاه‌های نظامی و ناوهای جنگی آمریکا را در منطقه  با رصد دقیق و لحظه‌ای در صورت کوچک ترین تحرک بیجا و اضافی در کسری از ثانیه به طور کامل نابود کنیم. به نیروهای آمریکایی در صورت حماقت، اجازه دم و بازدم دوباره تنفس ندهیم... راه مبارزه با دولت جنایت کار امریکا، راهی است که سردار آزادی خواه جهان و بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به همه ما مردم ایران یاد داده است، این راه همانا تلاش و مجاهدات خالصانه بی منت و در نهایت تدبیر و شجاعت و قاطعیت است و همه ما باید در جایگاه خود به یک سردار بزرگ سلیمانی تبدیل شویم در مقابل ترامپ و دولت نامردش به الله پناه برده و توکل می‌کنیم و با تمام توان در مقابل  دولت جنایت کار امریکا  ایستادگی کنیم ...

دیدگاه کاربران

سجاد۱۲۹۰۸۰۵۱۰:۲۵:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
نمیدونم این حرف شما درسته یا نه اما ای داد از این آمریکای کثیف واقعا الان جنگ سایبری از خود موشکها مهمتره ایران هم تونسته بود رادارهای امریکایی رو غیر فعال کنه و به پایگاه عین الاسد حمله کرد اما خوی خبیثانه امریکاییها مردم بیگناه و غیر نظامی رو هدف قرار داد چرا آنقدر زود باید سپاه کشور که پیشرفتهای زیادی داشته تحقیر بشه..
رضوی۱۲۹۰۸۱۰۱۰:۲۸:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
باید صادقانه اشتباهی را که انجام شده بپذیریم و به گردن این و اون نیندازیم
ناشناس۱۲۹۰۸۱۱۱۰:۲۸:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
چرا پدافند هوایی اون هواپیمای فوق پیشرفته آمریکایی RC-135 W رو نزده. مگه تو آسمان تهران نبوده.
ناشناس۱۲۹۰۸۳۰۱۰:۳۸:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
چرا پرواز ها انجام شده در این شرایط؟
علیرضا۱۲۹۰۸۳۱۱۰:۳۸:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
با فرض اینکه این اطلاعات درست باشه باز هم از مسئولیت شما به سبب عدم بستن حریم هوایی در کشور کم‌ نمیکنه،در ضمن با این استدلال که شما میفرمایین دیگه از این به بعد هیچ پرواز غیر نظامی در آسمان ایران امن نیست چون امریکا هر موقع اراده کنه سیستم پدافند ما رو گمراه و مجبور به شلیک اشتباه میکنه.با این حساب حتی اگر در مواقع بحران حریم هوایی هم بسته بشه بازهم با مشکل شلیک بی هدف موشکهای ضد هوایی و آوار شدنش بر روی خونه و زندگیه مردم‌ مواجهیم.
علی۱۲۹۰۸۴۶۱۰:۵۰:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
الان این توجیه بود؟ پس باز هم ما مقصر نبودیم تقصیر آمریکا بود؟
ناشناس۱۲۹۰۸۵۰۱۰:۵۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
بد نبود اگه اشاره ای می کردی به قصوراتی مثل عدم لغو پروازها، تأخیر در اعلام اصابت موشک، و همچنین اعلام منبع این اطلاعات.
ناشناس۱۲۹۰۹۲۸۱۱:۲۶:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
امریکای جنایتکار
ناشناس۱۲۹۰۹۳۶۱۱:۳۰:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
این که هک شده هواپیما یا پدافند صدرصدی است ولی آمدن هواپیمای جاسوسی به تهران کمی شوخی است
ناشناس۱۲۹۰۹۴۱۱۱:۳۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خب اگر حقیقت اینه پس در بررسی های بین المللی و افرادی که از کشورهای مختلف برای بررسی های مختلف اومدن ایران باید اونام درفضایی دور از سیاست بازیهای کثیف حقیقت رو در فضای رسانه ها و مردم جهان روشن کنند.
ناشناس۱۲۹۰۹۴۳۱۱:۳۴:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
این ادعا قابل اثبات در مجامع هست؟ سند داریم ؟
ناشناس۱۲۹۰۹۶۰۱۱:۳۹:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
احتمال جنگ الکترونیک بسیار بالاست ولی نباید از اجازه پرواز هواپیمای مسافربری در شرایط خطرناک جنگی هم غافل شد, گیریم که جنگ الکترونیک روی سیستم پدافند اجرا شده, چرا زمانی که احتمال جنگ الکترونیک هست اجازه پرواز هواپیما دادند اینجا که دیگر آمریکا دخیل نبوده ؟؟؟؟؟..
یک معلم۱۲۹۰۹۷۷۱۱:۴۴:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
دیگه بدتر !پس معلومه که ما غیر از سیستم موشکی در جنگ الکترونیک هم ضعفهایی داریم .آن هم با این هزینه های سرسام آوری که صرف میکنیم .
ناشناس۱۲۹۰۹۸۵۱۱:۴۷:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
آمریکا بخواهد بزند مستقیم میزند و سریعا میگوید من بودم. هواپیمای خلیج فارس نمونه اش بود.
ناشناس۱۲۹۱۰۰۸۱۲:۰۰:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
این مطالب آیا در مجامع بین المللی قابل اثبات هست ..
ناشناس۱۲۹۱۰۳۲۱۲:۱۰:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
جناب رادمهر! منبع اطلاعاتی خود را معرفی کنيد.
ناشناس۱۲۹۱۰۶۶۱۲:۳۰:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خب اگه بخوایم اینطوری نگاه کنیم نقش دشمنی با امریکا میره بالاتر از اینی که فرمودید. قطعا اگه با امریکا تنش نداشتیم این اتفاق هم نمیفتاد. متاسفانه شما تحلیل را تا جایی که به نفعتون هست جلو میبرید اگر نه میشه به پدر و مادر ترامپ و دیگران هم که باعث بوجود اومدن اون شدن هم گیر داد.
ناشناس۱۲۹۱۰۸۱۱۲:۳۸:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
امروز پازل جنایت‌های دوهفته گذشته آمریکا داره روشنتر شد ترور سردار سقوط هواپیما تجمعات البته از همه مهمتر اینه که : و مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین
ناشناس۱۲۹۱۱۲۱۱۲:۵۷:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
آقای روحانی در مورد توئیتی که در جواب عدد 52 ترامپ زدند و به سقوط هواپیما توسط موشک آمریکایی در سال 67 اشاره داشت هم توضیح دهد. شماره هواپیمای اوکراین 752
عجیب۱۲۹۱۱۵۵۱۳:۰۶:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
این مقاله مستنده یا ساخته ذهن نویسنده است؟
بیگی29۱۲۹۱۲۰۲۱۳:۲۱:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
در شرایط جنگی باید پرواز ها متوقف یا راهکار مناسبی می اندیشیدند.
ناشناس۱۲۹۱۲۰۳۱۳:۲۱:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
نمیدانم نگارنده این اطلاعات را از کجا آورده و آیا تایید شده است یا نه ولی اگر به این شکل پدافند هوایی ایران مختل میشود وای به حال امنیت ما.
ناشناس۱۲۹۱۲۴۸۱۳:۴۱:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
دقیقا همین طور است. من با دیدن فیلمی که نیویورک تایمز برای اثبات حمله پدافند ایران به هواپیما روز قبل از قبول حمله موشکی سپاه به هواپیما منتشر کرد به این قطعیت رسیدم. چطور ممکن است یکنفر قبل از حمله موشک به هواپیما یعنی ساعت 6 دقیقا از همان سمتی که قرار است موشک به هواپیما شلیک شود فیلم بگیرد. و بعد هیچ گونه هیجانی هم نداشته باشد. مگر اینکه از این ماجرا با خبر بوده است. به طور قطع او فیلم را هم برای این گرفته است که نیروهای مسلح ایران نتوانند اصابت موشک به هواپیما را انکار کنند. فیلم بردار (به نظر من جاسوس) دقیقا روز بعد از حادثه فیلم را در اختیار روزنامه نیویورک تایمز می گذارد. جالب اینجاست که محل برخورد موشک به هواپیما دقیقا در وسط تصویر قرار دارد. یعنی حتی شخص فیلمبردار از نقطه برخورد موشک به هواپیما در آسمان هم با اطلاع بوده و جوری نیست که دوربین را بچرخاند. من عاجزانه از سربازان گمنام امام زمان تقاضا دارم فیلم مربوطه را بررسی کنند.
محمدعلی۱۲۹۱۳۲۳۱۴:۰۲:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
آقای رادمهر 1- لطفا بفرمایید چه اسناد و مدارکی برای اثبات این ادعای خود دارید؟ 2- این اطلاعات را از کجا اخذ کرده اید و چرا منبع اطلاعات خود را ذکر نکرده اید؟ 3- اگر این حرفها درست است، چرا سپاه رسما و مستندا آن را اعلام نمیکند و آمریکار را رسوا نمیسازد؟
ناشناس۱۲۹۱۳۳۱۱۴:۰۴:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
وراي هر علت و فرضيه اي، ماشه ي نهايي توسط نيروهاي خودي چکانده شده و مسئوليت تمامي آن بر عهده ي اين افراد مي باشد.
ناشناس۱۲۹۱۳۳۷۱۴:۰۷:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
در اصابت و هدف قراردادن هواپیمای روسی توسط پدافند سوریه نیز اسراییل سیستم موشکی سوریه را فریب داد
ناشناس۱۲۹۱۴۰۵۱۴:۳۰:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
پس بپذیر که توانایی جنگ اکترونیک نداریم و دوم اینکه اگر هواپیمایی در ارتفاع بالا در آسمان تهران در پرواز بوده پس جنگنده های ما کجا بودند؟؟؟
ناشناس۱۲۹۱۴۸۰۱۵:۰۱:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
..به دنبال خیال بافی نباش
ناشناس۱۲۹۱۵۸۰۱۵:۳۱:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
لطفا دیگه .. جنگ همینه دیگه، هر کسی تکنولوژی پیشرفته تری داره برنده است!
ناشناس۱۲۹۱۶۷۶۱۶:۱۳:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
منبع ادعای شما چی يا کيه؟
ناشناس۱۲۹۱۸۴۳۱۷:۴۳:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
جنگ همینه
ناشناس۱۲۹۱۸۵۲۱۷:۴۵:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
بازهم رویه نخ نمای فرافکنی شروع شد.
ناشناس۱۲۹۱۸۷۳۱۷:۵۳:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
مقصر فاجعه اپراتور نیست. مقصر فاجعه کسی هست که اجازه پرواز های غیر نظامی در آن شب را داده آن هم بعد از حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا. این فرد یا نهاد مجرم اصلی هست.
ناشناس۱۲۹۱۹۵۸۱۸:۲۹:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
ایران باید موشک ضد ماهواره داشته باشه و فضای کشور رو برای امریکا نا امن کنه!
ناشناس۱۲۹۲۰۷۰۱۹:۲۴:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اینا که شما نوشتی فقط یک نظریه است وتا اثبات نشود تاثیری بر آنچه اتفاق افتاده ندارد . ای کاش همین باشد که ادعا میکنی .
باهر۱۲۹۲۲۲۴۲۰:۵۲:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
مطالب این مقاله خیلی مهم است. تبت یداه ابی لهب (ترامپ ) و تب.ما اغنی عنه ماله و ماکسب. کاملا باید هشیار و بیدار بود و باید مواظب این جانور وحشی زخم خورده بود.هواپیمای اوکراینی توسط آمریکا مورد هدف قرارگرفته چون او در سیستم ناوبری ایران اختلال ایجاد کرده است که موجب اشتباه و زده شدن با موشک گردیده است.ترامپ همان ریگان است که به او زدن هواپیمای مسافربری را یادآوری کرده اند که در برنامه اش بگنجاند و اوهم این کار را کرده است!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین