جعفر دهقان: حرکت احساسی برخی هنرمندان را اصلا نمی‌پسندم

گروه فرهنگی الف،   3981023067

بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» گفت: من فکر می کنم سپاه پاسدارن در این چهل سال پس از انقلاب اسلامی آنقدر برای ما ملت ایران ارج و قرب ایجاد کرده و افتخار آفرینی کرده است که وقتی خودش عذرخواهی می‌کند به پاس این همه سال زحمات از این اشتباه بگذریم.

جعفر دهقان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، پیرامون واکنش‌های تامل‌برانگیز برخی از هنرمندان در پی سقوط هواپیمای اکراینی گفت: به اعتقاد من این حرکات به طور کلی درست نیست، اگر قرار باشد هر اتفاقی بیفتد و آن هم این اتفاق که اصلا به عمد نبوده و بر اثر یک اشتباه بوجود آمده کل مملکت را تعطیل کنیم که نمی‌شود.

وی در همین راستا ادامه داد: من اصلا نمیفهمم چرا برخی از هنرمندان در این شرایط دست به چنین واکنش‌هایی می‌زنند، چرا بعد از وحدت و همدلی گسترده‌ای که پس از وداع باشکوه ملت ایران با پیکر «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» بوجود آمد حالا به دلیل یک اشتباهی که تمامی مسئولین خودشان هم ار آن ناراحت و غمگین هستند و عذرخواهی کردند و اعلام کردند که به دلیل شرایط بحرانی کشور این اتفاق افتاده است و ممکن است در تمام کشورها بوجود بیاید ما هنرمندان چنین واکنش هایی نشان دهیم، من به شخصه اصلا چنین واکنش‌هایی را نمی‌پسندم چراکه اصلا راهش این نیست.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» پیرامون این گونه واکنش‌ها و تاثیر آن بر جامعه اظهار کرد: از طرفی این را هم بگویم که مطمئن باشید چنین واکنش‌هایی هیچ تاثیری بر کشور نمی‌گذارد این گونه واکنش‌ها احساسی بوده و گذار است و خیلی زود هم آرام خواهد شد و بعد از چند روز تمامی این دوستان به اشتباه خود پی می برند.


دهقان تصریح کرد: من همچنان محکم پای همکاری خود با تلویزیون و سینما و حضور در جشنواره‌های فجر انقلاب اسلامی هستم و هرگز چنین رفتارهایی از خود نشان نمی‌دهم چرا که هیچ وقت کارم را با دیگر مسائل قاطی نمی‌کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون به ضرورت در نظر گرفتن فعالیت‌ها و زحمات بی دریغ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول این چهل سال پس از انقلاب اسلامی ایران تاکید و بیان کرد: من فکر می کنمسپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در این چهل سال پس از انقلاب اسلامی آنقدر برای ما ملت ایران ارج و قرب ایجاد کرده و افتخار آفرینی کرده است که وقتی خودش اعلام می‌کند ما این کار را به اشتباه انجام دادیم و عذرخواهی می‌کنیم، ما ملت ایران باید اینقدر معرفت داشته باشیم که به پاس این همه سال زحمات آنها خیلی راحت از این اشتباه بگذریم.

دهقان در همین راستا تاکید کرد: نمی‌توان گفت که این حادثه کم بوده، اینگونه نیست بلکه بسیار دلخراش و ناراحت کننده بوده است و هیچ کدام از ما حتی یک لحظه نیز نمی‌توانیم خود را جای خانواده این عزیزان بگذاریم چراکه بسیار سخت و دشوار است اما به هر حال وقتی که خود مسئولین به حرکت خود معترض هستند و عذرخواهی می‌کنند باید ما نیز در برار آنها گذشت داشته باشیم و همه چیز را نادیده نگیریم.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» خاطرنشان کرد: بیایید زود قضاوت نکنیم و احساساتی تصمیم نگیریم و درست تصمیم گرفته و گذشته‌های بسیار خوبی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برایمان رقم زده است را در نظر بگیریم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین