انتقام سخت آغاز شد/ شلیک موشک‌های بالستیک سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد

گروه سیاسی الف،   3981018015 ۱۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

جمهوری اسلامی ایران عملیات انتقام ترور شهید سلیمانی را با شلیک‌ موشک‌های بالستیک به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد آغاز کرده است.

 انتقام سخت آغاز شد/ شلیک موشک‌های بالستیک سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد

به گزارش الف، سپاه پاسداران عملیات انتقام ترور شهید قاسم سلیمانی را با شلیک‌ موشک‌های بالستیک به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد آغاز کرده است.

***پایگاه هوایی عین الاسد یک فرودگاه نیروی نظامی است که یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن ۴۰۰۰ متر است. این فرودگاه در کشور عراق قرار دارد ولی دراختیار آمریکااست و در ارتفاع ۱۸۸ متری از سطح دریا واقع شده‌است

اطلاعیه سپاه در این رابطه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

امت اسلامی دغدار، ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی

زمان تحقق وعده صادق فرارسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا(س) با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند که جزئیات آن متعاقباً به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلام به تبریک این پیروزی بزرگ به امت اسلامی و مردم فداکار و عظیم الشان ایران اسلامی اعلام می دارد.

1-  به شیطان بزرگ، رژیم سفاک و مستکبر آمریکا هشدار می دهیم هر شرارت مجدد و یا تحرک و تجاوز دیگر با پاسخ‌های دردناک‌تر و کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.

2-  به دولت‌های متحد آمریکا که پایگاه‌های خود را در اختیار ارتش تروریستی این کشور قرار داده‌اند  اخطار داده می‌شود هر سرزمینی، به هر ترتیب مبدأ اقدامات خصمانه و تجاوزگرانه علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد، هدف قرار  خواهد گرفت.

3-  به هیچ وجه رژیم صهیونیستی را در این جنایات جدای از رژیم جنایتکار آمریکا نمی‌دانیم.

4-  به مردم آمریکا توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از خسارت‌های بیشتر، سربازان آمریکایی را از منطقه فراخوانده و اجازه ندهند با نفرت افزایی روزافزون رژیم ضدمردمی حاکم بر ایالات متحده جان نظامیان آن کشور بیش از این به خطر افتد.

و ما نصر الا من عندالله العزیز الحکیم

18 دی ماه 1398

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

***فنلاند: از حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی مطلع بودیم

نیروهای دفاعی فنلاند امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که از حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق مطلع و اخطار قبلی دریافت کرده بودند.

***واکنش بوریس جانسون به حمله موشکی سپاه

نخست‌وزیر انگلیس پس از عملیات انتقام‌جویانه سپاه پاسداران ایران در حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در پی به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی، خواستار تنش‌زدایی از این وضعیت شد.

***دولت عراق: ایران قبل از حمله به نیروهای آمریکایی، ما را مطلع کرد

 عبدالکریم خلف، سخنگوی نخست وزیر عراق در بیانیه ای در رابطه با عملیات انتقام جویانه ایران علیه پایگاه‌های آمریکا در عراق اعلام کرد: کمی بعد از نیمه شب گذشته پیامی شفاهی رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی آغاز شده است و یا کمی بعد آغاز خواهد شد دریافت کردیم. ایران بدون اینکه پایگاه‌های مورد هدف را به طور دقیق بگوید اعلام کرد که حملات آن‌ها تنها مکان‌های حضور نیروهای ارتش آمریکا در عراق را هدف قرار خواهند داد.

***اخبار ضدونقیض از تصمیم آمریکا برای خروج از کویت

در حالی که رسانه‌ها به نقل از وزیر دفاع کویت از تصمیم آمریکا برای خروج از پایگاه عریفجان کویت خبر دادند، دقایقی بعد دولت کویت مدعی شد که این خبر درست نیست و سایت خبرگزاری هک شده است.

***روایت نشریه آمریکایی از واکنش دموکرات‌ها به حمله موشکی سپاه

نشریه آمریکایی هیل در واکنش به حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عین‌الاسد نوشت دموکرات‌ها انتظار این حمله را داشتند. دموکرات‌ها از ابتدا باور داشتند که حمله ایران پاسخی اجتناب‌ناپذیر به تصمیم ترامپ برای ترور ژنرال سلیمانی خواهد بود- تروری که دموکرات‌‌ها تاکید دارند انجام آن از سوی ترامپ دشمنی‌ها با تهران را افزایش داده است، بدون این‌که راهبردی برای مدیریت این بحران اندیشیده شده باشد. 

***مخالفت ۵۳ درصد آمریکایی‌ها با سیاست ترامپ در قبال ایران

طبق نتایج یک نظرسنجی که چند روز پس از ترور سردار سلیمانی انجام شد،۵۳ درصد از آمریکایی‌ها با سیاست‌های دولت این کشور در قبال ایران مخالفت کردند.
این نظرسنجی که پس از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» انجام شده است نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها با سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران مخالف هستند.

***وزیر خارجه عمان: راهی برای وساطت میان تهران و واشنگتن وجود ندارد

وزیر خارجه عمان ضمن تکذیب میانجیگری میان میان ایران و آمریکا گفت که در زمان کنونی راهی برای میانجیگری بین این دو کشور وجود ندارد.یوسف بن علوی، وزیر خارجه عمان در گفت‌وگو با روزنامه الرای کویت گفت که بعد از ترور سردار سلیمانی، مسقط وساطتی میان تهران و واشنگتن انجام نداده است.

***
نیویورک تایمز: مصیبت با شدتی در حال آشکار شدن است که ترامپ و پمپئو هرگز تصور نمی کردند

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با بیان آنکه مارک پومپئو وزیر خارجه این کشور برای ترور سردار سلیمانی تلاش فراوانی به عمل آورده است، نوشت وی اکنون برای مدیریت عواقب گسترده حمله به ژنرال سلیمانی، دست و پا می زند. 

*** گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه اتریش و مالزی با ظریف

وزیران خارجه اتریش و مالزی در تماس‌های تلفنی جداگانه با وزیر خارجه کشورمان گفت‌وگو کردند.

*** وزیر دفاع: اقدامات بعدی ما متناسب با رفتار آمریکایی‌ها است

*** بیانیه وزارت خارجه امارات در خصوص حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا

وزارت خارجه امارات در خصوص حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق واکنش نشان داد.

*** کریس مورفی : ترامپ استراتژی واضحی در قبال ایران ندارد/ آماتورها به ترامپ مشاوره می‌دهند

کریس مورفی، از منتقدان اصلی سیاست‌های خصمانه ترامپ در قبال ایران در تازه‌ترین توئیت خود نوشت: «این دولت به انرژی بسیار زیادی نیاز خواهد داشت تا اقرار کند که استراتژی افزایش شدت آن‌ها به طرز بدی شکست خورده است؛ غرور و هوای‌ نفس را کنار بگذارید و تغییر موضع دهید. امشب، در این برهه حساس از تاریخ ما، تمام آن کاری که انجام می‌دهم این است که به طرز ناامیدانه‌ای از آن‌ها انتظار دارم تا انتخاب درستی داشته باشند.»

***نیویورک تایمز: نمی‌توانیم به ترامپ به عنوان فرمانده کل قوا اعتماد کنیم

یک روزنامه آمریکایی تاکید کرد نمی‌توان به ترامپ به عنوان فرمانده کل قوای ایالات متحده اعتماد کرد.

*** بیانیه ارتش عراق درباره جزئیات حمله به پایگاه عین الاسد

گروه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق وابسته به ارتش این کشور دربیانیه‌ای رسمی در فیسبوک تاکید کرد، هیچ یک از نیروهای ارتش این کشور در نتیجه حملات موشکی که امروز (چهارشنبه) مقر ائتلاف آمریکایی را هدف‌ گرفت، آسیبی ندیده‌اند.

*** واکنش انصارالله یمن به عملیات انتقام جویانه ایران

دبیرکل کمیته عالی انقلاب یمن به عملیات انتقام‌جویانه ایران علیه پایگاه‌های آمریکایی واکنش نشان داد.

*** الجزیره: واشنگتن در حال افزایش تدابیر امنیتی در پایگاه‌های خود در منطقه است

*** بارزانی: پیشنهادهایی برای کاهش تنش به پمپئو دادم

درپی عملیات انتقام جویانه ایران، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که پیشنهادهایی برای کاهش تنش به وزیر خارجه آمریکا داده است.

***هلاکت ۸۰ تروریست در حمله موشکی به عین‌الاسد/ ۱۰۴ موضع حساس آمریکا در صورت خطای بعدی منهدم می‌شود

یک مقام آگاه در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حجم تلفات گسترده آمریکایی ها در حمله موشکی ایران خبر داد.

*** سرلشکر باقری: هرگونه شرارت جدید آمریکا پاسخی کوبنده‌تر و قاطع‌تر در پی خواهد داشت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای نسبت به عواقب احتمالی پاسخ آمریکا به انتقام سخت سپاه پاسداران به سردمداران این کشور هشدار داد.

*** نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، تهدیدهای آمریکا را خطری برای صلح و امنیت بین‌الملل دانست و بر حق دفاع از خود جمهوری اسلامی ایران در قبال آن تأکید کرد.

*** علی ربیعی سخنگوی دولت در توییتی با اشاره به حمله صبح امروز سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد نوشتت: از عملیات موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق وعده صادق تشکر و حمایت می‌کنیم.

*** جان کری وزیر خارجه سابق  آمریکا در واکنش به تحولات اخیر: فکر می‌کنم این یک تراژدی برای جهان است که این دولت (آمریکا) به جای دیپلماسی با سرعت به سمت تقابل حرکت کرده است.

*** واشنگتن پست: سازمان هوانوردی فدرال آمریکا پرواز هواپیماهای مسافربری و غیر نظامی آمریکا بر منطقه خلیج فارس, دریای عمان و عراق را از بیم هدف قرار گرفتن اشتباهی ممنوع اعلام کرد.

***پرواز هواپیماهای مسافربری آمریکایی بر فراز خلیج فارس به شکل اضطراری ممنوع شد.

*** سخنگوی سنتکام در گفت‌وگو با پایگاه «ووکس» مدعی شد که مجموعا ۱۵ موشک شلیک شده که ۱۰ فروند آن‌ها به پایگاه عین الأسد برخورد کرده، ۱ فروند به پایگاه آمریکا در اربیل و ۴ فروند هم به هدف برخورد نکرده است.

** موج دوم حملات موشکی به عین‌الاسد آغاز شد

پس از موج اول حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه به سوی پایگاه هوایی عین‌الاسد محل اجتماع نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در عراق طی عملیات شهید سلیمانی، خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که کماکان شلیک موشک‌های بالستیک به سوی این پایگاه ادامه دارد.

 دقایقی قبل (ساعت 3:30 بامداد) موج دوم حملات موشکی ایران به مقر پایگاه‌ آمریکایی آغاز شد. این حملات حدود یک ساعت و نیم بعد از حملات اول آغاز شده است.

با توجه به فاصله میان کرمانشاه (محل احتمالی شلیک موشک) و پایگاه عین الاسد (۴۳۰ کیلومتر) به نظر می‌رسد که این حمله با استفاده از موشک‌های خانواده فاتح و نوع فاتح-۳۱۳ با برد ۵۰۰ کیلومتر صورت گرفته باشد.

*** احتمال وقوع «موج سوم شلیک‌ها» درصورت خطای مجدد آمریکایی‌ها

 این احتمال وجود دارد که درصورت خطای مجدد آمریکایی‌ها، موج سوم شلیک‌ها با دامنه گسترده‌تر به وقوع بپیوندد.

این خبر بروزرسانی میشود... 

 

 

 


 


 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۷۵۵۵۰۰۵:۳۲:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
الله اکبر
ناشناس۱۲۷۵۶۳۵۰۷:۰۶:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اگر یکی از ناوها منهدم بشه چه شود
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۲۷۶۰۳۰۱۰:۴۱:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اکثریت بودجه دفاعی کشور باید صرف تجهیز و ساخت موشک های کوتاه برد و قاره پیما شود موشک از سلاحی بازدارنده تر و موثر تر است
ناشناس۱۲۷۵۶۷۶۰۷:۴۱:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
هیچ امریکایی کشته نشد فقط به زمین پایگاه خورده
ناشناس۱۲۷۶۰۳۱۱۰:۴۲:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دلت خوش نباشه! 80 آمريکايی کشته شدند.
مجید۱۲۷۶۱۱۴۱۱:۱۷:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اصلا بگو به زمین هم نخورده همین که آمریکا رو هیبت پوشالیشو به لجن کشیدیم بسشه #تا_1400_موشک
ناشناس۱۲۷۵۷۱۰۰۸:۰۰:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
باسلام وعرض ادب و احترام خسته نباشید و عرض تشکر بی پایان دست مریزاد سپاهیان پیرو ولایت بسیار سپاسگزاریم ولی ما هم بعنوان یک ایرانی برای مشارکت دراین عظم ملی درجایزه سر ترامپ مشارکت خواهیم نمود .
ناشناس۱۲۷۵۷۷۲۰۸:۳۳:۵۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اینک خطر جنگ برطرف شد.
رضا۱۲۷۵۸۲۹۰۹:۰۰:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
از آلبانی چه خبر؟ خاک بر سر وطن فروش بدبخت.
سیامک۱۲۷۵۸۹۱۰۹:۲۸:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
تفاله‌های رجوی از آلبانی تفاله‌های بن سلمان از ریاض تفاله‌های صهیونیست از تلاویو منفی میزنن بزنید
حران۱۲۷۵۸۹۵۰۹:۲۹:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
#کتلت_آمریکایی
امیر۱۲۷۶۱۳۱۱۱:۳۱:۲۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خداکنه بمب هسته ای داشته باشیم
ناشناس۱۲۷۵۵۵۱۰۵:۳۴:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ترجیح من زدن منافقین تو آلبانی بود .
ناشناس۱۲۷۵۶۲۸۰۷:۰۱:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اصل کاری رو بزن اونا خودشون قیچی میشن . سر افعی رو بزنی کارش تمومه
ناشناس۱۲۷۵۶۵۹۰۷:۲۴:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ملت هم باید کمک کنند که حملات شدید تر و با روحیه ی بالاتر انجام شود
ناشناس۱۲۷۵۷۲۰۰۸:۰۴:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اینا بخورن اونا کارشون تمومه
ناشناس۱۲۷۶۰۶۵۱۰:۵۸:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
چه ربطی داشت تو اقدام متقابل البانی رو بزنیم اخه
ناشناس۱۲۷۵۵۵۲۰۵:۳۵:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله ۵
پدرام۱۲۷۵۵۵۵۰۵:۳۷:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خدا پشت و پناهتون
ناشناس۱۲۷۵۵۵۸۰۵:۳۸:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
روح سردار شاد. خدا پشت و پناه نيروي نظامي ميهنم
ناشناس۱۲۷۵۵۵۹۰۵:۴۱:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
الله اکبر بی شک با موشکهای دقیق و نقطه زن سپاه تا هم اکنون هزاران سرباز امریکایی به درک واصل شده اند دست مریزاد
ناشناس۱۲۷۵۵۷۳۰۶:۲۲:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
متاسفانه پایگاهها خالی بودند
حمید۱۲۷۵۸۵۸۰۹:۱۱:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
باز ایگل شروع کرد (منظورم ارتش سایبری دشمن)
ناشناس۱۲۷۵۹۰۹۰۹:۳۴:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
مطمئنی؟#
ناشناس۱۲۷۵۹۳۵۰۹:۴۷:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
شما از کجا میدونی که خالی بوده؟ بر اساس کدام اطلاعات؟ دقت کردی که فقط داری حرفهای ترامپ رو تکرار می کنی؟ اصلا میدونی این پایگاه چقدر وسعت داشته؟ میدونی مرکز فرماندهی و پشتیبانی پهبادهای امریکایی بوده؟ میدونی چند نفر اونجا مستقر بودن؟ میدونی بزرگترین پایگاه امریکا در عراق بوده؟ میدونی تخلیه اینهمه تجهیزات و نفرات چند روز زمان می خواد و نمیشه مخفیانه این کار رو کرد؟ اگر جواب همه ی این سوال ها رو میدونی پس تو خود ترامپ هستی. چون اینهمه اطلاعات رو کسی جز خودش نداره. چرا بدون فکر حرف می زنین و اصلا عزت نفس ندارید و فقط خودمون رو ضعیف میدونین؟ شما دیگه کی هستین؟؟؟!!!!
ناشناس۱۲۷۵۹۵۲۰۹:۵۵:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
شما اونجا بودی پرفسور؟
ناشناس۱۲۷۵۹۷۸۱۰:۱۵:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خوشحال به حال آمریکا که نوکران بی جیره مواجبی مانند شما دارد:_)
من۱۲۷۶۵۱۰۱۴:۱۸:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اگه عین الاسد و اربیل خالی بوده باشن که عالیه ما هم دقیقا همینو میخوایم نظامیان امریکایی یا پایگاه ها را خالی میکنن یا ما خالیش میکینم در هر صورت ما برنده ایم
مهدي۱۲۷۵۵۸۰۰۶:۲۴:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
مشك ان است كه ببويد.
ناشناس۱۲۷۵۵۹۸۰۶:۳۷:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
حتی 1 نفر آمریکایی هم میگن نمرده! باید 100 تا موشک میزدید
عبداله۱۲۷۵۹۱۶۰۹:۳۷:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ه گزارش «تابناک» به نقل از فارس، وی گفت: مطابق گزارشات دقیق منابع ما در منطقه تا این لحظه دست کم ۸۰ نظامی آمریکایی کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شده اند که زخمی ها بلافاصله با بالگرد از این پایگاه بیرون برده شده اند.
م۱۲۷۵۶۱۱۰۶:۵۱:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بعیده.فاصله اون پایگاه با ایران زیاده و احتمالا امریکایی ها فهمیدن.
ناشناس۱۲۷۵۹۷۷۱۰:۱۵:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
حتی سامانه دفاع ضد موشک پاتریوت هم عمل نکرده.
ناشناس۱۲۷۶۰۵۴۱۰:۵۳:۳۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دقیقا مانند حمله انصار الله به عربستان حمله کرد و پدافندشون کار نکرد جنگ الکترونیکی یعنی این
ناشناس۱۲۷۵۵۶۰۰۵:۴۲:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بسم الله الرحمن الرحیم
ناشناس۱۲۷۵۵۶۱۰۵:۴۴:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
حاج قاسم اینقدر پر هیبت بود تا نزدیم آمریکاییها را نرفت زیر خاک
ناشناس۱۲۷۵۶۱۸۰۶:۵۴:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بله خیلی هم کشته داده ده هزار امریکایی کشته شدن
ارش۱۲۷۵۶۹۲۰۷:۴۸:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
کاش خوده سردار بود این حمله رو خودش مختصاتشو در میاورد دیگه ده تا نمی‌خواست با یدونه همشون از صفحه روزگار پاک میشدن
ناشناس۱۲۷۵۵۶۲۰۵:۴۵:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دمت گرم
ناشناس۱۲۷۵۵۶۳۰۵:۴۹:۳۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خدا به ملت ایران رحم کنه
ناشناس۱۲۷۵۷۳۴۰۸:۱۵:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خدا به ترسوها رحم کنه
سرباز سردار۱۲۷۶۳۳۷۱۲:۵۹:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خدا به ترسوها رحم نمیکنه ذلیل دنیا و آخرتشون میکنه
ناشناس۱۲۷۵۷۶۵۰۸:۳۰:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ملت ایران خودشون با راهپیمایی میلیونی تو اهواز و تهران و قم و کرمان نظرشان رو دادند. شما اگه ترسیدی پیشنهاد می کنم جای کامنت گذاشتن سریعا بدی پناهگاه . اوضاع امن شد خودم خبرت می کنم.
ناشناس۱۲۷۵۸۹۷۰۹:۲۹:۵۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خدا به آمریکایی ها رحم کنه که سالهاست با تحریم و هزار چیز دیگه مردم رو اذیت میکنن.
ناشناس۱۲۷۵۵۶۵۰۵:۵۱:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
این دیگه چه جور انتقام گرفتن که هیچ تلفاتی نداده؟؟؟
ناشناس۱۲۷۵۵۷۷۰۶:۲۳:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
حتی سیستم ضد موشکی آمریکا هم کار نکرده!!! تمام موشک ها خوردن به هدف!!! قضیه مشکوکه
ناشناس۱۲۷۵۵۸۷۰۶:۲۷:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
امریکا خودش تا الان از تلفات خبر نداره اون موقع شما از کجا آمار اعلام میکنی؟
ناشناس۱۲۷۵۶۱۷۰۶:۵۴:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
به هر حال رادار هست.امریکایی ها هم اماده بودن.به همین راحتی ها هم نیست که بزنی چند هزار نفر رو بکشی.
ناشناس۱۲۷۵۶۴۳۰۷:۱۴:۱۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خیلی سخت نگیر رفیق خوشحال باش که هر دو طرف راضی اند
ناشناس۱۲۷۵۶۵۶۰۷:۲۰:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
چرا سی ان ان گزارش داده که چندین عراقی مجروح شدن!
عجایب شهر۱۲۷۵۶۵۸۰۷:۲۳:۳۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ترامپ داره بررسی میکنه شما میگی تلفات نداده؟
ناشناس۱۲۷۵۶۶۵۰۷:۳۱:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
انتقام سخت!
bbc۱۲۷۵۷۳۱۰۸:۱۴:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اره از دید bbc و ایادیش تو ایران خخخخ
ناشناس۱۲۷۵۷۳۹۰۸:۱۸:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
برای اینکه نمیخواهند جنگ بشه فقط برای انکه بگویند ما هم زدیم این کار را کردن و کار خوبی بوده و تلفات نداشته
ناشناس۱۲۷۵۷۴۳۰۸:۲۰:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
۴۰۰۰ تا نیرو در ان پایگاه هست عزیزم دست کم بالای ۱۰۰ نفر کشته شدن
ناشناس۱۲۷۵۸۴۷۰۹:۰۶:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
حالت خوبه خدایی؟؟؟؟خود cnn میگه تلفات جانی نداشته بعد تو این خبرو از کجا آوردی؟؟؟
ناشناس۱۲۷۶۱۱۶۱۱:۱۷:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
همین رسانه های غربیتون که اول می گفتن عراقی ها زخمی و کشته شدن برو عمو جان بد ضربه خوردی
ملت۱۲۷۵۷۷۶۰۸:۳۴:۴۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
همین که زدیم کافیه
ناشناس۱۲۷۵۷۹۰۰۸:۳۹:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
صداش بعدا در مياد.
ناشناس۱۲۷۵۸۹۴۰۹:۲۹:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
چشماتو باز کن عزیز، تا کی می خواهی اینطوری فکر کنید ، تا کی می خواهی سرتو توی برف کنی
احمد۱۲۷۵۹۶۷۱۰:۰۹:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
طبق اعلام یکی از نیروهای اطلاعاتی سپاه تا حالا 80 کشته داشته
ناشناس۱۲۷۵۵۶۸۰۶:۰۵:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
با به وعده صادق ایمان داشتیم و داریم
ناشناس۱۲۷۵۵۷۰۰۶:۱۶:۲۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
۲۹۰ امریکایی کشته شدن
ناشناس۱۲۷۵۸۳۸۰۹:۰۳:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
آمارتون از کجاست؟
ناشناس۱۲۷۵۵۷۱۰۶:۱۶:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
فقط 15 موشک؟ این حمله خیلی مهم باید حداقل 100 موشک شلیک میشد
ناشناس۱۲۷۵۸۲۶۰۹:۰۰:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
مگه نقل و‌نباته؟؟؟
ناشناس۱۲۷۵۹۱۰۰۹:۳۵:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
باید 52 تا میزدن تا دهن اون سگ زرد بسته شود
ناشناس۱۲۷۵۵۷۲۰۶:۱۸:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
پوتین امروز واسه چی رفت سوریه بعد سریع رفت ترکیه ؟؛
بی نام۱۲۷۵۸۵۲۰۹:۰۷:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دید و بازدید بعد کریسمس!
ناشناس۱۲۷۵۹۵۳۰۹:۵۹:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
واسه این که شما بتونی هر چیزی رو به هم ربط بدی
علی۱۲۷۵۵۷۶۰۶:۲۲:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
نصر من الله و فتح قریب
ناشناس۱۲۷۵۵۸۳۰۶:۲۵:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ترامپ یکشنبه صبح ار خواب پا میشه و میگه منم تازه خبردار شدم
ناشناس۱۲۷۵۵۸۶۰۶:۲۷:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اصلا دلم خنک نشد هنوز از داغ سردار عزیزم می سوزم
ناشناس۱۲۷۵۵۸۸۰۶:۲۸:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
امریکاییها هیچگاه سردار سلیمانی رو از یاد نخواهند برد
ناشناس۱۲۷۵۵۹۱۰۶:۳۱:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
به غیر 5 نفری که با حاج قاسم شهید شدند 55 نفر هم دیروز کشته شدند باید انتقام اونا رو هم گرفت
ناشناس۱۲۷۶۰۶۰۱۰:۵۶:۱۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
چه آدم عجیبی هستی تو!!!۵۵ نفر مثل همیشه با بی تدبیری مسئولان جان باختن.
ناشناس۱۲۷۵۵۹۳۰۶:۳۲:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
میرفتید تو خاک خودشون
ناشناس۱۲۷۵۵۹۹۰۶:۴۰:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
همین؟ سردار بیشتر از این میارزید...
ناشناس۱۲۷۵۶۰۰۰۶:۴۰:۱۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
درود بر شرف ایرانی انقلابیتان
ناشناس۱۲۷۵۶۰۱۰۶:۴۳:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
واقعا تلفات نداشته باشه برای من هیچ ارزشی نداره!
صمصام۱۲۷۵۶۰۴۰۶:۴۴:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
الله اکبر .....بسم الله قاسم الجبارین... قاسم قاسم....صمصام هستم....حاجی جان امریکا به خاک مالیده شد
ناشناس۱۲۷۶۰۰۹۱۰:۳۱:۰۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
.... قاصم الجبارین ....
صمصام۱۲۷۶۳۳۶۱۲:۵۹:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ممنون از توضیح شما ...بجا بود
آرش۱۲۷۵۶۰۷۰۶:۵۰:۱۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
حالا ترامپ بیاد و عواقب مسئولیتش رو بپذیره
محمود صادقی۱۲۷۵۶۱۲۰۶:۵۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
رییس جمهور نادان آمريكا با به شهادت رساندن مالک اشتر زمان دل تمام مردم ایرانی در سراسر جهان رو با هر دیدگاهی به هم نزدیکتر کرد اقدام عزیزان سپاه پاسخ کوچکی به این تاجر قمارباز بی مغز بود، کینه هر ایرانی تا سالیان سال زنده خواهد بود
مجتبی۱۲۷۵۶۱۳۰۶:۵۲:۲۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ان شالله دامنه این حملات متناسب با شان و مقام سردار سرافراز اسلام باشد
ناشناس۱۲۷۵۶۱۴۰۶:۵۳:۰۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
کاش با این حجم حمله نمی کردیم.
صادق۱۲۷۵۶۲۳۰۶:۵۸:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
الله واکبر گام اول انتقام سخت انجام شد ان شاالله نابودی اسرائیل وعربستان درود بر رزمندگان اسلام
ناشناس۱۲۷۵۶۶۱۰۷:۲۸:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
آمریکاییها پرواز هواپیماهای مسافری آمریکا بر فراز خلیج فارس را ممنوع کردند فکر کردن ما مثل خودشان خبیث و وحشی هستیم که هواپیمای مسافری را بزنیم.
ناشناس۱۲۷۵۶۸۰۰۷:۴۲:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
آماده ایم برای نبرد آخر الزمان تا ظهور صاحب الزمان.
ارش۱۲۷۵۶۸۱۰۷:۴۲:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خدا کنه حسابی خسارت مالی و تسلیحاتی و جانی خورده باشن به دل ادم بهتر بچسبه
ناشناس۱۲۷۵۶۸۷۰۷:۴۵:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
چرا مرکز سنتکام را نزدن
ناشناس۱۲۷۶۵۳۴۱۵:۱۶:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
آسه آسه عزیزم.
ناشناس۱۲۷۵۷۰۴۰۷:۵۵:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
زنده باشید و پیروز باید هم موشک می‌زدیم روح سردار شاد و در آرامش ابدی باد
محمدی۱۲۷۵۷۲۴۰۸:۰۶:۴۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
الله و اکبر، زنده و پاینده باد ایران و نیروهای مسلح ارتش و سپاه. انتقام سخت از جنایات آمریکای متجاوز.
ناشناس۱۲۷۵۷۳۷۰۸:۱۶:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
مهم زدن پایگاه آمریکا بود با آن همه ادعایی که ترامپ می کرد
ناشناس۱۲۷۵۷۵۵۰۸:۲۶:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
مسخره کردید تمام پایگاهشون را بزنید حداقل باید هزار تا امریکایی کشته و مجروح بشن اینکه تلفات نداشته
ناشناس۱۲۷۵۷۶۷۰۸:۳۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بسم الله الرحمن الرحیم این هنوز آغاز راه است منتظر ما باشند دلاورمردان سپاه متشکریم
حسینی۱۲۷۵۷۷۹۰۸:۳۵:۲۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
عالی بود اما با تدبیر و قدرت باید این متکبران را حداقل از غرب آسیا فراری دهیم
ناشناس۱۲۷۵۷۸۲۰۸:۳۵:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بسم الله القاصم الجبارين..
هموطن ابهری۱۲۷۵۷۸۵۰۸:۳۷:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
سپاهیان اسلام درودتان باد الله اکبر بر این صلابت و اقتدار الله اکبر بر عظمت و بزرگی خون شهدا آمریکا باید عین موش به خود بلرزد
مرتضی@۱۲۷۵۷۹۸۰۸:۴۳:۴۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دمتووون گرررم سپاه
ناشناس۱۲۷۵۸۰۴۰۸:۴۷:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
زیاد ارزش نظامی نداشته و بیشتر برای آروم کردن مردم بود!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۲۷۵۸۰۵۰۸:۴۸:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
عالی بود صد درصد امریکا میاد و می گه تلفات کم بوده و سعی در پوشاندن این تحقیر تاریخی دارد ولی سقوط همزمان هواپیمای اوکراینی مشکوک هست به نظرم
ناشناس۱۲۷۵۸۲۱۰۸:۵۷:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
عملیات عجولانه انجام شد و اقناع کننده نخواهد بود ، فرصت سوزی گردیم
ناشناس۱۲۷۵۸۲۲۰۸:۵۸:۳۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
آفرین بر سپاه عزیز و لعنت خدا بر تمام ترسوها و بزدلان
SMAH1۱۲۷۵۸۴۳۰۹:۰۴:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
آمریکا با این همه ادعا،چطور از رد گیری و انهدام چند موشک عاجز است؟
رحتمی۱۲۷۶۲۶۴۱۲:۲۷:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
نیازی به ردگیری نبود. پایگاه خالی بود
ناشناس۱۲۷۵۸۴۶۰۹:۰۶:۰۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
تل آویو حمله نهایی
مردم ایران۱۲۷۵۸۵۵۰۹:۱۰:۱۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خب تموم شد. حالا همه بریم خونه ها مون.خداحافظ!!!!!!!!
صادق۱۲۷۵۸۶۶۰۹:۱۸:۰۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
الف جان خیلی دیر پوشش دادی
ناشناس۱۲۷۵۸۶۸۰۹:۱۹:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
در این حمله حتما کل پایگاه هوایی و پ سنل نظامی آمریکا به درک واصل شده اند . بله قرار هم این بود که حمله سخت باشد .
جلال۱۲۷۵۸۷۳۰۹:۲۱:۱۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
باید هر روز ۴۰ موشک شلیک شود تا آمریکا ها از عراق بروند
جلال۱۲۷۵۸۷۹۰۹:۲۳:۳۰ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
الان یه عده زود میشوند کارشناس آقا کسی کشته نشد آقا خالی بود تا شبکه بی بی سی بگه خالی بود باور میکنند اگر ما جسد نشان بدهیم میگن نه اینها تو تصادف مردن چقدر خودتان را دست کم می گیرید
حران۱۲۷۵۸۸۹۰۹:۲۷:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
#کتلت_آمریکایی
نجم۱۲۷۵۹۱۴۰۹:۳۷:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
چطوری ترامپ؟
ناشناس۱۲۷۵۹۹۰۱۰:۲۲:۵۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
پوتین چرا حمایت نمیکنه از ایران
ناشناس۱۲۷۶۰۰۰۱۰:۲۷:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
اونا هم موشک دارند و دور از خانواده و ملت آمریکا می‌توانند باعث زحمت و دردسر ما بشوند
ناشناس۱۲۷۶۰۲۵۱۰:۳۸:۴۸ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
ظریف در مصاحبه گفته ما با این زدن راضی و تسویه کردیم حسابمان را ایا واقعا جان سردار اینقدر برایتان ارزش داشت؟؟
م۱۲۷۶۰۲۶۱۰:۳۸:۵۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
روح بزرگ خمینی کبیر شاد شد. امریکا هیچ غلطی نمی کند
ناشناس۱۲۷۶۰۸۲۱۱:۰۵:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خداوند متعال را به خاطر تحقق وعده صادقش به مومنان شکرگذار هستیم
ناشناس۱۲۷۶۰۸۹۱۱:۰۸:۰۳ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
مطمئن هستید که پایگاه آمریکاییها رو زدین؟ جای دیگه نبوده؟
ناشناس۱۲۷۶۱۰۱۱۱:۱۰:۲۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خودتان را فریب ندهید یک نفر هم کشته نشده از قبل میگن با خبر بودیم لباس پوشیدیم رفتیم زیر زمین
ناشناس۱۲۷۶۱۲۱۱۱:۲۱:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
تلفات میگن فقط هزار آمریکایی بوده
ناشناس۱۲۷۶۱۷۳۱۱:۴۴:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
دم شوما گرم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  24. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  25. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    2. وحدت ملی با وعده صادق

    3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    8. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    11. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    12. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    13. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    14. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    15. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    16. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    20. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    21. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

    22. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

    23. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

    24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    25. یک سیلی برای تنبیه

    آخرین عناوین