سردار نجار:سلیمانی‌های بسیاری خلق خواهند شد

گروه سیاسی الف،   3981016101

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت:دشمن بسیار خوار و ذلیل است. آثار خون سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان در حال شکل‌گیری است.

سردار مصطفی محمدنجار از فرماندهان سپاه پاسداران و وزیر اسبق کشور، در حاشیه بدرقه پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا توضیح داد: پیام حضور مردم در تجلیل از مقام شهید سلیمانی نهفته است. این حضور به ملت ما درس مقاومت و ایستادگی می‌دهد و هشداری به دشمنان است. 

وی تأکید کرد: این راه ادامه خواهد داشت و سلیمانی‌های بسیاری خلق خواهند شد. دشمن خیال می‌کند چون حاج قاسم را شهید کرده،همه چیز تمام شده است. اما اراده خداوند بر ایجاد سلیمانی‌های دیگر است.

سردار نجار یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی شجره طیبه‌ای بود که ریشه‌اش در تمام قاره‌های جهان گسترش یافته است و کشورهای مختلف نیز از سرلشکر قاسم سلیمانی درس خواهند گرفت. یکی از آثار خون شهید سلیمانی این بود که مردم در کشورهای متعددی همچون آمریکا و کانادا به صحنه آمدند و ترامپ را به لرزه انداختند. در کشورهای منطقه و خاورمیانه نیز این مسئله نمایان بود به طوری که در عراق هم مجلس این کشور طرح خروج آمریکایی‌ها راکشورشان تصویب کردند.