تشریح مراسم تشییع و خاکسپاری سپهبد "سلیمانی" از زبان سخنگوی سپاه

گروه سیاسی الف،   3981014087 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسمات تشییع و خاکسپاری شهید سپهبد سلیمانی فرمانده فقید نیروی قدس را تشریح کرد.

 به گزارش تسنیم، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در نشست خبری طی سخنانی درباره مراسمات تشییع و خاکسپاری شهید سپهبد سلیمانی، گفت: امروز مراسم تشییع پیکر این شهید در عراق با شکوه برگزارشد و فردا صبح نیز پیکر ایشان به اهواز می آید و ساعت  7:30 تا 9:30  برنامه‌ای برای وداع با پیکر ایشان برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: پس از اهواز پیکر مطهر سپهبد شهید سلیمانی به مشهد انتقال پیدا خواهد کرد. بعد از اتمام مراسم در مشهد پیکر ایشان به تهران انتقال پیدا می کند و ساعت 7:30 شب مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی در مصلی تهران برگزار می‌شود.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: مراسم تشییع جنازه و نماز بر پیکر مطهر این شهید از ساعت 8 صبح دو شنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و بعد از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد و بعد از تهران ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر مراسم وداع با پیکر ایشان در قم برگزار می‌شود و بعد از آن پیکر ایشان برای خاکسپاری به کرمان منتقل می‌شود.

سردار شریف اضافه کرد: حضور میلیونی مردم در این مراسم پیام خاصی را به حامیان انقلاب اسلامی خواهد داشت که برخورد با دشمن و ایجاد امنیت دستور کاری است که از آن شهید به یادگار مانده است.