گزینه های متعدد برای انتقامی سخت و پشیمان کننده

غلام رضا کاظمیان پور،   3981014022 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
گزینه های متعدد برای انتقامی سخت و پشیمان کننده

 من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله

شهادت ، عالی ترین مرتبه و والاترین درجه از درجات رابطه میان خداوند و بنده می باشد . رسیدن به این فیض عظما ، نشان دهنده وفای به عهد از طرف بنده مخلص از یک طرف و قبول و تایید آن از طرف حضرت باریتعالی است .

حال با توجه به این مفهوم که شهادت پاداش خاص خداوند به مجاهدان مخلص و بندگان برگزیده خود است ؛ این سوال مطرح می شود که آیا شهادت ، یک پایان است و یا یک آغاز و یک شکوفایی دوباره ؟ آیا با شهادت ، اثر وجودی بنده و مجاهد فی سبیل الله ، تمام می شود ؟

در پاسخ باید گفت که شهید و شهادت او ، یک پاداش بی نظیر به بندگان خوب خداست ولی این پاداش ، با محرومیت دیگر بندگان و دیگر انسان ها از برکات وجودی شهید ، ملازمه ندارد . به عبارت دیگر ، شهادت شهید ، نه تنها به معنی پایان گرفتن اثر وجودی شهید نیست ؛ بلکه شهادت ، موتور محرک و پیشرو ، در مسیر اهداف مقدس و آرمان های والای شهید محسوب می گردد .

سپهبد شهید ، حاج قاسم سلیمانی ، یکی از نماد های مجاهدت ، مقاومت و افتخار آفرینی های پی در پی در میدان های مختلف جهاد و مبارزه ، شناخته می شود . این سردار شجاع که به درستی او را " مالک اشتر " امام خامنه ای ، می شناسیم ؛ از شخصیت های کم نظیری است که مصداق اشداء علی الکفار ، رحماء بینهم ، می باشد . او که در میدان های جنگ ، جگری چون شیر داشت اما در برخورد با مردم و خانواده شهدا و رزمندان ، همواره با دست بر سینه بودن ؛ تواضعی ، مثال زدنی را از خود به نمایش می گذاشت .

امریکای جنایتکار ، بار دیگر خصلت ذاتی و تروریستی خود را آشکار ساخت و با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و تعداد دیگری از مجاهدان ایرانی و عراقی ، کینه دیرینه خود از مسلمانان و خصومت با انقلاب اسلامی و همدستی و حمایت خود از گروه های جنایتکار ، وهابی نظیر داعش و القاعده را به نمایش گذاشت .

اولین و فوری ترین اثر شهادت ، حاج قاسم سلیمانی ، آشکار تر شدن ، هدف آمریکای جنایتکار و گروهی چون داعش است . مسلما ، داعش از شهادت سردار سلیمانی ، استقبال و از آن اظهار خوشحالی خواهد نمود و این عکس العمل ، بازتاب بیرونی ، سال ها همکاری پنهان و همسویی امریکای جنایتکار با فرزندان تروریست خود است .

بی کمترین تردید ، این جنایت امریکا ، بدون پاسخ نخواهد ماند . دست قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و فرزندان رشید آن در سپاه و ارتش و نیز علاقمندان به جمهوری اسلامی در منطقه و خارج از آن ، برای گرفتن انتقام سخت و اثرگذار و پشیمان کننده ، باز و گزینه های متعدد و متنوعی را برای انتقام از امریکا و ایادی آن ، در اختیار دارند .

انتقام جمهوری اسلامی ایران ، اگر چه سخت و کمرشکن خواهد بود اما خالی از تدبیر و هزم اندیشی و بدون ایجاد تمهیدات و آمادگی های اولیه ، نیست .پس برای شنیدن خبر خوش انتقام نباید اسیر هیجانات شد و نباید مقامات عالی کشور را تحت فشار قرار داد .

بدون شک ، مردم عراق با تعطیلی سفارت امریکا در بغداد که لانه جاسوسی و دخمه وحشت و جنایت و ستاد عملیات تروریستی در عراق است ؛ پیش از ایران ، از امریکا انتقام خواهند گرفت .

سقوط بازار سهام ، در منطقه و افزایش جهانی قیمت نفت ، نتیجه آنی وحشت از اقدامات تلافی جویانه ایران است .در انتخاب و انتصاب جانشینی شایسته ، علاوه بر ادامه یافتن راه نورانی شهید سلیمانی ، استمرار ترس و ذلت را به امریکا و اذناب منطقه ای امریکا تحمیل خواهد نمود .

یکی از نزدیکان شهید سید محمد باقر حکیم ، پس از شهادت ایشان و در توصیف جایگاه و مقامات آن مرد بزرگ گفته بود که : ایشان هیچ چیز کم نداشت به جز شهادت . این جمله ، اکنون در وصف حاج قاسم سلیمانی نیز ، صدق می کند . حاج قاسم ، چیزی کم نداشت به جز شهادت . که این مقام نیز از طرف خداوند رحمان به او اعطاء شد .

هنیئا له الشهاده ، هنیئا له الشهاده ، هنیئا له الشهاده .

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۶۹۶۹۱۱۰:۰۵:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
بايد ترسي در دل آمريكايي ها ايجاد كنيم تا خودشون از عراق و منطقه برن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین