فریاد خشم ایران در محکومیت آمریکا/ راه سلیمانی ها ادامه دارد

گروه سیاسی الف،   3981013082

با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم ایران در تمامی شهرها به خیابان ها آمدند و با سر دادن فریاد خشم خود علیه ‏آمریکا، نشان دادند راه سلیمانی ها در این کشور ادامه دارد. ‏

 

به گزارش مهر، مردی که محبوب قلوب تمامی ایرانیان و حتی آزادمردان جهان بود شهید شد؛ شنیدن خبر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که صبح امروز اعلام شد، قلب تک تک مردم ایران را لرزاند و قطرات اشک را بر صورتشان روانه کرد. مردی که در تمام طول عمر خود با اخلاص به اسلام و ایران خدمت کرد و شاید همین اخلاص او در راه خدا بود که چنین او را محبوب دل ایرانیان و جهانیان کرده بود.

امروز تمامی ایران در نبود سرداری گریه کرد که در تمام مشکلات و سختی‌ها در کنار مردم دیده می‌شد و در بزنگاه‌های مختلف تدبیر و اندیشه اش راهگشا بود. سرداری که در اکثر سخنرانی‌هایش آرزوی شهادتش را به زبان می‌آورد و اشک می‌ریخت و امروز مردم ایران برای او اشک می‌ریزند.

هرچند دشمنان ملت ایران، امروز حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، اما از دل این شهادت، سلیمانی های زیادی سر بر آورده‌اند و حالا محکم و بااراده تر از گذشته، نفرت از دشمنان جمهوری اسلامی ایران را در دل می‌پرورانند و به فکر ادامه راه این سردار بزرگ هستند.

مردمی که امروز بعد از شرکت در نماز جمعه شهرستان‌های مختلف، به خیابان‌ها آمدند و با شعار همیشگی " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل"، نشان دادند که همچون گذشته و حالا بیشتر از هر زمانی به فکر نابودی دشمنان ایران و انقلاب هستند و تا پای نابودی این دشمنان مقاومت کرده و در صحنه می‌مانند.

خروش مردم کرمان در شهادت فرزندشان

مردم کرمان از ابتدای صبح در مقابل منزل سردار سلیمانی حضور پیدا کردند و همانند خانواده‌ای که برادر بزرگشان را از دست داده است به سوگواری مشغول بودند؛ اوج این غم و اندوه را می‌شد ظهر جمعه در مصلی کرمان هم مشاهده کرد، هر کسی در گوشه و کناری برای خود عالمی داشت و اشک می‌ریخت.

این عشق و ارادت و همچنین غم فراق سردار محبوب دیار کریمان را می‌توان در نماز نماینده ولی فقیه مشاهده کرد تا جایی که امام جمعه کرمان، پس از اقامه نمازجمعه، قادر به اقامه نماز عصر نبود و آیت الله شیخ بهایی نماز را اقامه کرد.

خیل عظیم جمعیت پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت اقدام تروریستی آمریکا شرکت کردند و جمعیت انبوه عاشقان سردار دل‌ها در راهپیمایی چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد و از هر قشر و تفکری در جمعیت حضور داشتند.

راهپیمایان اعلام کردند که پیرو راه فرمانده خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل هستند و اجازه نمی‌دهند این اقدام جنایتکارانه آمریکا بی پاسخ بماند.

هم اکنون مردم شهر کرمان مقابل خانه سردارشان در حال برگزاری عزاداری هستند.

خروش انقلابی مردم قم در پی شهادت سردار سلیمانی

جمع کثیری از طلاب، بسیجیان، اساتید حوزه و اقشار مختلف مردم قم قبل از ظهر جمعه پس از تجمع در مدرسه فیضیه از مسیر خیابان‌های ارم و شهدا تا مصلی قدس راهپیمایی کردند.

مردم ولایتمدار قم در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از جنایتکاران و مستکبران اعلام کردند.

راهپیمایی کنندگان همچنین با شعار «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «الله اکبر، آمریکا شیطان اکبر» ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، هرگونه پیشنهاد مذاکره با آمریکایی‌ها را مردود دانستند.

تظاهرات مردم در سراسر استان تهران علیه جنایت‌های آمریکا

مردم استان تهران پس از اقامه نماز جمعه و در محکومیت اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید سرافراز قاسم سلیمانی دست به تظاهرات گسترده زدند.

امروز فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در محکومیت جنایت شهادت فرمانده سپاه قدس ایران و معاون فرمانده حشد الشعبی در عراق و نیز شعارهای «سلیمانی زنده است مقاومت پاینده است» و «راه سلیمانی ادامه دارد» در سراسر استان تهران سر داده شد.

معترضین به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بعد از برگزاری نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های تهران به خیابان‌ها آمدند و بیش از همه تصاویر، عکس‌های سردار شهید قاسم سلیمانی را در دست داشتند و این اقدام آمریکا را نشانه‌ای از ضعف آنها و شکست‌های متعدد در منطقه ارزیابی کرده و خواستار انتقام گیری سخت از عوامل این جنایت شدند.

راهپیمایی مردم آذربایجان شرقی در محکومیت جنایت آمریکا

مردم آذربایجان شرقی و شهر تبریز امروز بعد از نماز جمعه تبریز انزجار خود را از رژیم تروریستی آمریکا اعلام کردند.

مردم شهید پرور استان پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی و تجمعات پرشکوهی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و سپاهی دلاور انتقام انتقام جنایت آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

فرمانده شهیدم راهت ادامه دارد، سلیمانی‌ها آماده خونخواهی اند، تروریست‌های صهیونیست در هیچ کجای دنیا نباید احساس امنیت کنند، شهادت شهید حججی به نابودی داعش انجامید، شهادت شهید قاسم سلیمانی هم به نابودی اسرائیل می‌انجامد، ترامپ یا همه نیروهای خود را از منطقه خارج کند با برای تک تک آن‌ها تابوت حاضر کند از جمله شعارها و خواسته‌های مردم در راهپیمایی امروز بود.

خشم مردم آذربایجان غربی از اقدام تروریستی آمریکا

مردم ارومیه و ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی اعم از زن و مرد، پیر و جوان بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی خودجوش ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا بر وحدت و انسجام بیش از پیش تاکید کردند.

در این حرکت مردمی، مردم ارومیه نیز با مشت‌های گره کرده و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل اقدام تروریستی استکبار جهانی، شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهان وی را محکوم کردند.

راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهایی چون «ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «الله اکبر» حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام داشتند و به دنیا نشان دادند که راه سردار سلیمانی ادامه دارد.

راهپیمایی مردم ولایتمدار البرز / انزجار از اقدام تروریستی ترامپ

مردم ولایتمدار و شهید پرور کرج پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمدند و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار را محکوم کردند.

نمازگزاران کرجی با در دست داشتن تصاویر سردار سلیمانی به عزاداری پرداختند و با چشمانی گریان و خشمگین از اقدام تروریستی آمریکا شعار «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، حاج قاسم دلاور با شهداست امروز» سرد دادند.

همچنین شعار «سردار سپاه، مالک دوران نیامد، علمدار نیامد، علمدار نیامد» در خیابان‌های منتهی به مصلی کرج طنین انداز شد. زن و مرد، پیر و جوان خشم و انزجار خود را با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به استکبار جهانی نشان دادند.

راهپیمایی پر شور مردم شهرکرد در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا

مردم ولایتمدار شهرکرد پس از اقامه نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی این شهر در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و محکوم کردن این جنایت راهپیمایی کردند.

مردم نمازگزار با حضور در خیابان شریعتی شهرکرد با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و غیره، این جنایت بزرگ دشمن را محکوم کردند. چهارمحالی‌ها در این راهپیمایی با در دست داشتن عکس‌های سردار حاج قاسم سلیمانی اعتراض خود را نسبت به این جنایت بزرگ به جهانیان نشان دادند.

اعلام انزجار بیرجندی‌ها از جنایت شهادت سردار سلیمانی

ظهر جمعه بعد از اقامه خطبه‌ها و نماز جمعه، مردم بیرجند در یک تظاهرات با شکوه و کم نظیر از جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار قهرمان اسلام و جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی و همراهانش اعلام انزجار کردند.

در تظاهرات امروز، مردم بیرجند چون مردم همه شهرهای خراسان‌جنوبی و ایران با چشم‌هایی اشکبار با شعارهایی چون حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق نفرت خود را نسبت به این اقدام ظالمانه نشان دادند.

در این تظاهرات مردم از دولت و مجلس خواستار پاسخ مناسبی در قبال این جنایت استکبار جهانی شدند.

خوزستانی‌ها جنایت رژیم آمریکا را محکوم کردند

مردم خوزستان پس از برگزاری نماز جمعه، جنایت آمریکا در به شهادت رساندن افتخار ایران و اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

مردم همیشه در صحنه اهواز در این راهپیمایی که از مصلی مهدیه امام خمینی تا چهار راه آبادان برگزار شد با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این جنایت را محکوم کردند.

مردم آگاه اهواز در این مراسم نیز با عزاداری و سوگواری یاد و خاطره شهید سرفراز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

خشم سمنانی‌ها از اقدام تروریستی آمریکا

در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی، مردم متدین و انقلابی استان سمنان در شهرها و نقاط مختلف خود را به سمت مکان نماز جمعه رساندند تا این حمله تروریستی را محکوم کنند.

تظاهرات مردمی در محکومیت این اقدام جنایت‌کارانه پس از اقامه نماز جمعه در همه شهرهای استان سمنان برگزار شده و مردم متدین و خداجوی استان از جای جای شهرها و روستاها خود را به مصلاهای نماز جمعه رساندند.

امروز همه جای استان سمنان در رثای سردار قلب‌ها، سیاه پوش و عزادار بود. مردم با در دست داشتن تصویر شهید قاسم سلیمانی در جای جای استان به سوگواری پرداختند اما نکته مشترک در همه این راهپیمایی‌ها و تجمعات این بود که مردم به خوبی می‌دانند که ایران اسلام راه سردار سلیمانی را ادامه خواهد داد.

تجمع نمازگزاران شیرازی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

نمازگزاران شیرازی پس از برپایی نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه از بست شهید دستغیب تا خیابان پیروزی در جهت نمایش انزجار خود از اقدام تروریستی آمریکا مبنی بر ترور سردار قاسم سلیمانی راه پیمایی کردند.

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از جمله شعارهایی است که در این راهپیمایی به گوش می‌رسید.

مردم ولایت مدار فارس و شیراز در حمایت از سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران این شهید بزرگوار اسلام با حضور در این راهپیمایی یک بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و سیاست‌های این کشور غاصب ابراز کردند.

نمازگزاران سنندجی اقدامات تروریستی آمریکا را محکوم کردند

ظهر امروز و بعد از خطبه‌های نماز جمعه سنندج نمازگزاران این شهر با طی مسیر خیابان حضرت امام به سمت میدان انقلاب به سمت میدان انقلاب راهپیمایی را برگزار کرده و با سر دادن شعارهایی اقدامات تروریستی آمریکا در منطقه را محکوم کردند.

نمازگزاران سنندجی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمله تروریستی و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از سوی نیروهای تروریستی آمریکا محکوم کردند.

در جریان برگزاری این راهپیمایی نمازگزاران سنندجی خواستار برخورد قاطع کشورمان با اقدامات تروریستی آمریکا و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شدند.

اعلام انزجار کرمانشاهی‌ها از جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی

کرمانشاهی‌ها امروز خودشان صاحب عزا بودند؛ عزای سردار رشید اسلام که در قلب‌های مسلمانان جهان به ویژه منطقه خاورمیانه جای ویژه‌ای دارد.

دست نوشته‌های مردم نشان از آمادگی آنها برای شهادت می‌داد؛ «شهادت چند؟»، «کرامتنا الشهادة» و… این دست نوشته‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشت.

مردم امروز به فرمان امام راحل فریادهایشان را محکم‌تر از همیشه با بغض و نفرت تمام بر سر آمریکا و ایادی اش زدند تا به آنهایی که دل در گرو غرب دارند و به سراب وعده‌هایشان دل خوش کرده‌اند هشدار دهند که این خیال خام را از ذهنشان بیرون کنند.

کرمانشاهی‌ها بعد از نماز جمعه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی با راهپیمایی باشکوهی برای سردار سپاه اسلام عزاداری کردند و انزجار خود را از این حرکت کور آمریکا، تروریست بزرگ اعلام کردند.

گلستان عزادار سردار رشید اسلام

در پی ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا، مردم گلستان بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت این عمل جنایتکارانه راهپیمایی کردند.

گلستانی‌ها در مصلی‌ها و همچنین بعد از اقامه نماز با سردادن شعار و تظاهرات، این رفتار پر از خصم آمریکا را محکوم کردند.

راهپیمایی‌های ضدآمریکایی صهیونیستی در شهرهای مختلف استان مانند گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول، آزادشهر، کلاله، گالیکش، آق قلا و غیره برپا شد و مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر تروریست و غیره خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار نشان دادند.

همچنین از زمان انتشار خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی، گروه‌ها، اقشار و نهادهای مختلف با انتشار بیانیه‌ها و پیام‌هایی، شهادت حاج قاسم را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفتند.

اعلام انزجار مردم رشت از اقدام جنایتکارانه شهادت سردار سلیمانی

ظهر امروز مردم رشت بعد از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده در تظاهرات محکومیت اقدامجنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردارحاج قاسم سلیمانی انزجار خود از این اقدام را اعلام کردند.

مردم رشت با مشت‌های گره کرده و چشمان اشکبار در غم فراق سردار دل‌ها (حاج قاسم سلیمانی) فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و بر ادامه راه این شهید بزرگوار تأکید کردند.

همچنین مردم رشت از مسئولان و و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستند تا در سریع‌ترین زمان پاسخ سختی به عاملان این جنایت تروریستی بدهند.

حضور گسترده لرستانی‌ها در راهپیمایی محکومیت شهادت سردار سلیمانی

مردم ولایی لرستان امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده در خیابان‌ها، اقدامجنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

در مرکز لرستان مردم با سر دادن ذکر «عزا عزاست امروز…» و «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد…» بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

همچنین راهپیمایی کنندگان با سر دادن شعار «مرگ آمریکا» خواستار پاسخ محکم به اقدامجنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شدند.

تظاهرات ضدآمریکایی مردم مازندران در پی شهادت سردار سلیمانی

راهپیمایی مردم مازندران و تظاهرات ضد آمریکایی و صهیونیستی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان و دیار علویان برگزار شد.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور ساری نیز پس از اقامه نمازجمعه با حضور پرشور در راهپیمایی ضد آمریکایی که از میدان شهدا تا میدان ساعت برگزار شد، جنایات و اقدام تروریستی آمریکایی - صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم مازندران در این راهپیمایی‌ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حادثه تروریستی آمریکایی صهیونیستی و اقدام و جنایت شقی‌ترین افراد را در شهادت سردار سلیمانی و جمعی از یارانش، محکوم کردند و خواستار انتقام از عوامل این جنایت بینالمللی شدند.

راهپیمایان مازندران همچنین با سردادن شعار «خواسته ملت ما؛ انتقام انتقام است» با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و یارانش بر تداوم راه شهدا و آرمان‌های والای مقاومت تاکید کردند و خواستار انتقام سخت از عاملان این حادثه و حمایت شدند.

هیهات من الذله، لبیک یا خامنه ای، ای رهبر آزاده، انتقام انتقام از دیگر شعارهای مردم مازندران در این راهپیمایی مردمی و خودجوش بوده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    2. این صدای اقتدار ایران است ...

    3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    4. وحدت ملی با وعده صادق

    5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    14. اسراییل چه باید بکند؟ 

    15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین