قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۱۲ دی ۹۸/ نرخ رسمی ۲۱ ارز افزایش یافت

گروه اقتصادی الف،   3981012043
 قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۱۲ دی ۹۸/ نرخ رسمی ۲۱ ارز افزایش یافت

بازار ارز در این هفته با ثبات نسبی همراه شد. این در حالی است که روند عرضه و تقاضا تحت مدیریت بازاساز قرار دارد و با هر نوع رفتار هیجانی در بازار، شاهد تغییر سیاست بازارساز هستیم. با این حال در آخرین روز هفته همچنان شاهد نوسان دلار در کانال 12 هزار تومانی هستیم.

به گزارش تابناک ، در معاملات امروز پنجشنبه دوازدهم دی ماه 98، بازار ارز با ثبات نرخ دلار و یورو همراه شده است. به گونه ای که در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 12850 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 12950 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود. همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 14150 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 14250 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، تغییری نداشته است.

نرخ رسمی ۲۱ ارز افزایش یافت

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز مانند یورو افزایش و قیمت ۱۵ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت؛ نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «پنج شنبه ۱۲ دی ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۶۷ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۵ هزار و ۵۰۶ ریال و هر یورو نیز با ۵۹ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۷ هزار و ۸۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۳۴۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۹۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۸۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۰۲ ریال، روپیه هند ۵۸۹ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۹۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۱۱۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۳۰ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۹۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار ۳۳۸ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۲۳۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۹۹ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۶۰ ریال، روبل روسیه ۶۷۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۴۲۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۱۹۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۳۹۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۴ ریال، کیات میانمار ۲۹ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۶۳۴ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۶۲ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۹۸۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۳۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۹ هزار و ۴۹۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۸۰ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۳۱۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۹۳ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۶۸۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۲۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزارو ۹۸۳ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۹۰۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزارو یک  ریال ارزش‌گذاری شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

آخرین عناوین