زنوزی: تراکتور می‌توانست خیلی زودتر قهرمان شود/دنیزلی از ترس زلزله رفت

گروه ورزشی الف،   3981009187

مالک باشگاه تراکتور گفت: تراکتور می‌توانست خیلی زودتر قهرمان شود، ولی برخی از سایت‌ها و کانال‌ها که ضد تراکتور و ضد کشور هستند، اجازه ندادند. این‌ها ما را متحمل هزینه‌های زیادی کرده‌اند.

به گزارش فارس از تبریز، محمدرضا زنوزی مطلق در گفت‌وگو با رادیو ایران، ضمن رد شایعه پرداخت بیش از پنج میلیارد تومان برای فسخ قرارداد دنیزلی، اظهار کرد: ایشان خودش به خاطر ترس از زلزله رفت و این موضوع را در مصاحبه‌ای اعلام کرده است.

وی در خصوص عملکرد باشگاه در انتخاب سرمربی خارجی، بیان کرد: بسیاری از باشگاه‌ها در انتخاب سرمربی خارجی اشتباه می‌کنند که ما هم یکی از این باشگاه‌ها هستیم. عملکرد سایر مربیان خارجی لیگ برتر را هم باید در پایان فصل بررسی کنیم.

زنوزی با اشاره به شکست تراکتور مقابل ماشین سازی، اظهار کرد: این بازی تمامی حرف و حدیث‌ها را از بین برد. معتقدم تراکتور در هیچ کدام از بازی‌هایش همچون بازی امسال مقابل ماشین سازی، به سه امتیاز نیاز نداشت؛ تراکتور و ماشین سازی برادر هستند ولی در زمین بازی، رقیب همدیگر به شمار می‌روند.

وی در خصوص موضوعات مطرح شده پیرامون احتمال فروش باشگاه تراکتور، گفت: من گفته بودم که بنده برای کشور، استان و شهرم هزینه‌هایی تقبل شدم تا هواداران خوشحال شوند، ولی وقتی افراد محدودی با صحبت‌هایشان این هزینه‌ها را نادیده بگیرند، طبیعی است که من عصبانی ‌شده و اعلام کنم که با تداوم این رفتارها، تیم را به خود مردم تحویل می‌دهم. من هزینه می‌کنم که برای خود و شهر و کشورم عزت بدست بیاورم نه ذلت. یکی از کانال‌ها حرف‌های بی‌شرمانه و تأسف برانگیز زده است. 

زنوزی ادامه داد: با دور شدن تراکتور از حواشی، نتایجش بهتر می‌شود. تراکتور در این چهار بازی به دلیل دوری از حواشی، نتایج خوبی کسب کرده است. دست آقای ساکت الهامی و بازیکنان به ویژه آقایان شجاعی، دژاگه و حاج صفی درد نکند، واقعاً زحمت کشیدند تا نتایج در خور شأن خودشان کسب کنند.

وی در رابطه با وضعیت کلی فوتبال ایران، مطرح کرد: بنده پیش از این نیز اعلام کرده بودم که تا زمانی که فدراسیون ما مستقل نشود، مشکلات رفع نمی‌شود. فدراسیون ما استقلال نداشته و درآمدی ندارد. بنده پیش از این از آقای تاج انتقاد داشتم ولی دوست ندارم در خصوص کسی که استعفا کرده حرف بزنم. به هر حال ایشان هم زحمت کشیده و دستش درد نکند.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه باید به دنبال فردی باشیم که فدراسیون را مستقل کند، بیان کرد: اینکه بر اساس منافع بگویند فدراسیون دولتی است یا غیر دولتی، درست نیست. فردی برای ریاست فدراسیون باید انتخاب شود که بتواند فدراسیون را از این شرایط خارج کند و تیم ملی نیز وضعیتش بهبود یابد.

وی با تأکید بر اینکه بنده در هیچ انتخاباتی شرکت نمی‌کنم، گفت: من یک تاجر هستم و کسی باید در انتخابات فدراسیون شرکت کند که بتواند به فوتبال ایران کمک کند.

زنوزی در خصوص وضعیت نیمکت تراکتور، گفت: هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه در جریان انتخاب سرمربی هستند و هفته‌ی آتی در این زمینه تصمیم گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه بنده چندان اهل مصاحبه نیستم، اظهار کرد: من همیشه واقعیت‌ها را می‌گویم و برخی‌ها از حرف‌هایم ناراحت می‌شوند. دوست ندارم این افراد کینه‌ای نسبت به بنده نداشته باشند. یک سری حرف‌های کلیشه‌ای هست که همه در رادیو می‌گویند، ولی باید واقعیت‌ها را به زبان بیاوریم.

زنوزی در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که تراکتور را تحمل کردند، با صبر کردن به نتایج دلخوه می‌رسیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین