سردار فدوی: دشمنان برای ۵ دی ماه ‌امسال فتنه‌ بزرگی ‌طراحی کرده بودند

گروه سیاسی الف،   3981009130

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: در پنج دی ماه امسال دشمن نقشه‌های زیادی برای نظام داشت اما مردم با بصیرت به دشمن و فتنه‌ای که طراحی کرده بود " نه" گفتند.

سردار فدوی: دشمنان برای ۵ دی ماه ‌امسال فتنه‌ بزرگی ‌طراحی کرده بودند

به گزارش تسنیم، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آئین گرامی‌داشت روز 9 دی روز میثاق امت با ولایت در شهر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: فتنه 88 خطرات زیادی داشت اما دل‌ها معطوف پیامبر(ص) و ذریه پیامبر(ع) شد و ورق برگشت.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب تصور می‌کردند که با ماه‌ها فتنه‌گری می‌توانند به اساس مبنای اسلام که ریشه جاودانه در دل مردم دارد جسارت کنند گفت: حماسه نهم دی‌ماه مردم ایران جاودانه شد و آنچه مطلوب دین و قرآن بود بروز کرد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز اینکه بصیرتی که در بزنگاه باشد انسان را به بهشت می‌برد عنوان کرد: 9 دی تجلی بصیرت دینی در مردم ایران است و مردم ما براساس بصیرت و اعتقاد به انقلاب اسلامی در برابر بزرگ‌ترین اتحاد شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش استقامت کرده به پیروزی رسیدند.

وی با یادآوری اینکه "دشمنان نظام بیش از 40 سال است که با ما نبرد دائمی دارند و هیچ‌گاه نبوده که شیطان بزرگ با انقلاب اسلامی دشمنی نکند" افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران در تمامی این فتنه‌ها موفق بوده و حتی یک مورد نمی‌توانند عنوان کنند که بر جبهه حق انقلاب اسلامی پیروز شده باشند.

سردار فدوی با اظهار اینکه "چرا این اتفاق افتاده مگر ما در انقلاب اسلامی عوامل دنیایی داشته‌ایم که به پیروزی رسیده‌ایم؟" خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات دشمن بسیار بیشتر از ماست و آنها از ما جلوتر هستند اما آمریکا اذعان دارد که نه‌تنها در ایران که هر جاهایی که به‌لحاظ دلدادگی انقلاب در برابر آمریکا به‌پا خاستند پیروز بودند.

وی با بیان اینکه "همه قرآن را که بررسی کنیم این قاعده برقرار است که وقتی جبهه حق و باطل روبه‌روی هم قرار بگیرند خداوند است که نتیجه را رقم می‌زند و خداوند صریح گفته است که حق پیروز است" گفت: خدا دل‌های مردم را در انقلاب معطوف کرد به آنچه امام(ره) می‌خواست

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیدند،‌ افزود: کلام امام(ره)، کلام حق خداوند بود و پیامبر(ص) نیز همین کلام را بیان کرد.

وی با بیان اینکه از روز اول انقلاب امام(ره) فرمودند خام‌فروشی نکنید و همه دولت‌ها هم گفتند اما پای کار نرفتند که نفت را خام‌فروشی نکنند گفت: نخواستیم و اگر خواسته بودیم موفق می‌شدیم.

سردار فدوی با اشاره به اینکه بیش از 200 هزار شهید دادیم و در جنگ تحمیلی پیروز شدیم پس می‌توانیم اما هر کاری سختی دارد افزود: در بحث اقتصادی نیز باید جان داد و اگر قاطعانه پای کار برویم خدا عنایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اصلی را که عنایت خدا را ایجاد می‌کند و وعده خداوند است کار خالصانه و بدون شرط برای خداست گفت: بدانیم که نتایج را خدا برای ما رقم می‌زند و بصیرتی که در این چهل سال مردم مسلمان و انقلابی ما از خود نشان دادند در کمترین دورانی از اسلام وجود داشته است.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بصیرت در فتنه‌ها خیلی بیشتر از زمانی است که دشمن در مقابل ایستاده و علنی صحبت می‌کند افزود: مردم در فتنه دشمن را غافلگیر کردند.

وی با بیان اینکه در پنج دی ماه امسال دشمن نقشه‌های زیادی برای نظام داشت اما مردم با بصیرت به دشمن و فتنه‌ای که طراحی کرده بود " نه" گفتند ابراز کرد: بصیرت مردم ایران آنقدر زیاد بود که حتی در چهل روز فرصتی که داشتند هیچ نتیجه‌ای نگرفتند و در رسانه‌های خود عصبانیت خود را اقرار کردند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه به تعبیر شهید بهشتی از این عصبانیت بمیرید چرا که بصیرت و شجاعت در دل و زبان مردم ما بسیار بیشتر از این حرف‌هاست گفت: خدا را شکر می‌کنیم که نتیجه بصیرت بیش از 40 ساله را خودمان دیده‌ایم و دیده‌ایم که عدم بصیرت در طول تاریخ و در زمان خودمان چه بر سر ملت‌ها آورده است.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) هشدار داده بود اما با توجه به این هشدار مستقیم بی‌بصیرتی مردم آن زمان باعث شد که حجاج بر آنها حکومت کرد تصریح کرد: ما امروز سود با بصیرتی را خودمان می‌بینیم.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برکت انقلاب اسلامی وجود ولایت و شهداست گفت: اینکه امام(ره) فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد امروز نتیجه آن را می‌بینیم.

وی با یادآوری اینکه کرمان در حماسه‌آفرینی 9 دی بسیار موثر بود و سرودها و نوحه‌هایی که به این مناسبت در کرمان خوانده شد شعرهای با بصیرتی بود و جای تقدیر دارد افزود: این سرودها باید از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش شود.

سردار فدوی با اشاره به اینکه شهدای لشکر ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس قهرمانانه جنگیدند و شجاعت آنها زبانزد بود گفت: رزمندگان کرمانی بصیرت فوق‌العاده‌ای داشتند و امروز همان بصیرت پشتوانه مردم کرمان است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    4. جلاد، به پایان سلام کن!

    5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    10. انتقام از پوتین؟

    11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    آخرین عناوین