آیت‌الله علم‌الهدی: اجازه ندهید خسته‌های از انقلاب به مجلس بروند/ جریان غیرانقلابی می‌گوید یک لقه نان در بیاوریم و بخوریم/ دنبال رهبری می‌رویم و قله را فتح می‌کنیم

گروه سیاسی الف،   3981009102 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

امام جمعه مشهد گفت: انتخابات مجلس نزدیک است، شما مردم نباید اجازه دهید که خسته‌های از انقلاب به مجلس بروند و افرادی که از ابتدا انقلاب را قبول نداشتند و با رهبری زاویه دارند، خانه تصمیم‌گیری ملت و امت را به دست بگیرند.

آیت‌الله علم‌الهدی: اجازه ندهید خسته‌های از انقلاب به مجلس بروند/ جریان غیرانقلابی می‌گوید یک لقه نان در بیاوریم و بخوریم/ دنبال رهبری می‌رویم و قله را فتح می‌کنیم

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی 9 دی در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: بعد از 10 سال که از فرا رسیدن سالروز حماسه انقلابی مردم بابصیرت ما در 9 دی ماه می‌گذرد، نیازمند بازخوانی در فتنه 88 و روز نهم دی هستیم که ریشه و ماهیت فتنه 88 چه فتنه‌ای بود و حماسه 9 دی چه نقشی در برابر فتنه 88 داشت؟

وی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار آمریکایی در مقابل نظام و انقلاب ما با تمام قدرت موضع‌گیری و فتنه‌انگیزی کرد. از زمانی که نزدیک به پیروزی انقلاب بودیم، آمریکا به دنبال مهره‌چینی و جورآفرینی برای جریان‌های نافذ در حکومت انقلابی و در دولت موقت بود که با انقلاب دوم جریان تسخیر لانه جاسوسی این فتنه نقش بر آب شد و بعد از آن فتنه‌ها ادامه پیدا کرد، از جریان کودتای نوژه در سال 58، قضیه تهاجم به طبس و شکست آمریکا به وسیله لشکر الهی شن در وادی طبس، فتنه تحمیل جنگ به مدت 8 سال بر مردم مظلوم ما و انواع فتنه‌هایی که در تحریم اقتصادی، حصر سیاسی، تهاجم فرهنگی آمریکا و مزدوران غرب و دست‌نشانده منطقه‌ای او انجام دادند.

علم‌الهدی افزود: ماهیت تمام این فتنه‌ها از نوع مزدورسازی یا در داخل بود یا در خارج کشور که به وسیله عواملی از قبیل صدام ملعون و حزب بعث کافر انجام شد که استکبار غربی با این کیفیت فتنه‌های خود را انجام می‌داد. در فتنه سال 88 جریان فتنه‌سازی آمریکا تغییر پیدا کرد، یعنی با این ماهیت فتنه‌آفرینی ایجاد شد که جریان‌های داخلی کشور را به موج‌آفرینی بیندازد و بر آن موج سوار شود. فتنه با این جنس در سال 88 صورت گرفت و جنس فتنه دشمن با فتنه‌هایی که قبل از سال 88 اجرا می‌شد، کاملا متفاوت بود.

مغز توانمند و اندیشه الهی وحی‌آسای مقام معظم رهبری فتنه سال 88 را تشخیص داد

امام جمعه مشهد ادامه داد: اول مغز توانمند و اندیشه الهی وحی‌آسایی بود که جنس جدید فتنه دشمن را تشخیص داد و مقام معظم رهبری بودند که در آبان سال 87 هنوز 6 ماه مانده به اجرای فتنه 88 در سخنرانی 13 آبان سال 87 فرمودند من به جریان‌های سیاسی سفارش می‌کنم در زمین دشمن بازی نکنند، چه ببرند و چه ببازند، بازنده خواهند شد و در هر حال به ضرر آنها، نظام و انقلاب تمام می‌شود، یعنی مقام معظم رهبری سروکله یک فتنه تازه از جنس بی‌سابقه‌ای را با آن بینش وحی‌مانند خود تشخیص دادند و این اعلام خطر از طرف ایشان در 13 آبان سال 87 اعلام شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: زمانی که فتنه شروع شد، به این دلیل که جنس آن در مملکت و کشور ما و برای مردم ما سابقه نداشت تشخیص این فتنه و ماهیت آن به عنوان فتنه دشمن برای مردم ما بسیار سنگین بود. ظاهر قضیه یک جریان داخلی بود، یعنی یک رقابت سیاسی در داخل کشور و در مساله انتخابات، بعد نیز یک نارضایتی از اجرای انتخابات و رقابت برای یک جریان سیاسی. درک اینکه این مساله که به دنبال آن یک فتنه حساب‌شده و ساخته و پرداخته از طرف دشمن وجود دارد، برای مردم ما آسان نبود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با یک مدیریت حکیمانه و رهبری فوق‌العاده بصیرت‌آفرین در یک مدت کوتاه جنس این فتنه و واقعیت این جریان را به عنوان فتنه دشمن و فتنه خارجی به مردم تفهیم کردند، عنوان کرد: ایشان بصیرت آفریدند که نتیجه آن پیدایش بصیرت مردم بود که فتنه 88 را از جنس فتنه تازه‌ای که مسبوق به سابقه نیست تشخیص دادند. حماسه 9 دی را آفریدند و به گونه‌ای آفریده شد که مقام معظم رهبری  فرمودند حماسه 9 دی باطل‌السحر فتنه بود.

علم‌الهدی اضافه کرد: مردم بصیرت پیدا کردند، در نتیجه با این بصیرت مردم به جنس فتنه 88 و ماهیت این فتنه واقف شدند که جریان‌آفرینی دشمن و موج‌سازی در جریان از داخل کشور است، بعد بر این موج سوار شدند و مقاصد سوء و شیطانی را با سوار شدن بر این موج بر مردم تحمیل کردند. مردم این واقعیت را در مدت کوتاهی با بصیرت‌آفرینی، هوشیارسازی، مدیریت حکیمانه و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به خوبی تشخیص دادند و حماسه 9 دی را آفریدند.

امام جمعه مشهد گفت: در ایجاد این بصیرت نقش اصلی مربوط به وجود مقدس سیدالشهدا(ع) و مظلومیت ابی‌عبدالله(ع) بود. مظلومیت سیدالشهدا در اصل برای امت اسلام بصیرت آفرید، ماهیت یزیدیان و نظام اموی و جریان حکومت جنایتگرانه و غیر ولایی را برملا کرد. در جریان فتنه سال 88 مظلومیت سیدالشهدا در روز عاشورای سال 88، قداست و مقدسات امام حسین(ع) مورد هتک حرمت قرار گرفت که افشارگر واقعیت دشمن و برای امت اسلام بصیرت‌آفرین بود و مردم حماسه 9 دی را ایجاد کردند.

فتنه 88 سرآغاز جنس جدید فتنه بود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه فتنه 88 سرآغاز جنس جدید فتنه بود، تصریح کرد: فتنه‌های بعد از سال 88 تا امسال که 10 ساله شده، از جمله فتنه سال 96 و آبان سال 98، همه از جنس فتنه سال 88 بود، یعنی جریان داخلی را به صورت موج درآوردن و بر این موج سوار شدن، یا جریان سیاسی در رقابت انتخابات مانند فتنه 88 یا جریان اقتصادی مانند مساله بنزین و غافلگیر شدن مردم در سال 98.

وی افزود: جریان داخلی را به صورت یک موج درآوردن و بر این موج سوار شدن، جنس فتنه 88 بود. با این کیفیت ماهیت فتنه 88 برای ما مشخص شد، بنابراین عزیزان ما مخصوصا کارگزاران نظام چه در دولت، چه در مجلس و چه در قوه قضاییه، باید به این توجه داشته باشند و بالاتر از کارگزاران نظام، جریان‌های سیاسی از هر جنسی اگر انقلاب را قبول دارند و علاقه‌مند هستند، باید توجه داشته باشند، جریانی را ایجاد نکنند که برای دشمن موج‌آفرین باشد و دشمن بر این موج سوار شود.

علم‌الهدی ادامه داد: مسئولان نظام باید این را به عنوان یک اصل بدانند که هرکجا مردم ما غافلگیر شوند و در هر حرکت، تصمیم و تصویبی که برای مردم ما شفاف نباشد، دشمن به صورت یک جریان موج‌سواری خواهد کرد، بنابراین مردم را نباید در تصمیمات غافلگیر نمود و مسائل و تصویبات را از نظر آنها پنهان نگه داشت. به هر میزان که مسئولان ما در این نظام با مردم شفاف‌تر، آشکارتر و صمیمی‌تر برخورد کنند، هیچ وقت جریانی که برای دشمن موج‌سوار ایجاد کند، به وجود نخواهد آمد که این ماهیت فتنه سال 88 است.

امام جمعه مشهد گفت: مساله و عظمت حماسه 9 دی که مقام معظم رهبری فرمودند باطل‌السحر فتنه بود، به این دلیل است که حماسه 9 دی یک مثلث مقدس متشکل از سه ضلع بود. یک ضلع مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری بود که اگر این فرایند را در فتنه سال 88، از 23 خرداد سال 88 که فتنه علنی شد را بررسی کنید، با آن مراقبت، هوشیارسازی‌ها، خطبه‌های نماز جمعه و بیدارباش‌آفرینی‌هایی که مقام معظم رهبری داشتند، این فرایند به حماسه 9 دی منتهی شد، بنابراین ضلع اول مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: ضلع دوم بصیرت مردم بود. سطح بینش و تشخیص مردم ما در دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی بالا آمد، مردم دشمن را شناختند که فتنه‌گر، جریان چپ و راست داخلی نیست، این جریان‌ها ابزار فتنه شدند. اصل فتنه‌گر این افراد نیستند، فتنه‌گر در واقع دشمن از پشت پرده شیطنت‌هایی است که آمده جریان‌های سیاسی را استخدام و به عنوان ابزار از آنها استفاده کند. مردم این را تشخیص دادند، دشمن‌شناس بودند و بصیرت مردم در وقت‌شناسی وجود داشت.

وی اضافه کرد: وقتی فتنه به این حد رسید، مردم تشخیص دادند که اکنون زمانش رسیده به صحنه بیایند، با دشمن مقابله کنند، حمایت و دفاع از رهبری را به دست بگیرند و زمام برخورد با فتنه و توطئه دشمن در دست مردم باشد، آن هم همه مردم، مرد و زن و در همه اقشار، نه اینکه زمام مقابله با فتنه تنها در دست جریان‌های سیاسی باشد. این وقت‌شناسی مردم از بعد بصیرت مردم بود، بنابراین ضلع دوم بصیرت و هوشیاری مردم است.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: ضلع سوم این مثلث مقدس پیوند خدایی و آسمانی میان امت و امام بود. مردم با مقام ولایت پیوند خوردند، یعنی در دل مردم قرار گرفت، در مغز مردم جایگزین شد و مردم را در عرصه و صحنه آورد. عشق به ولایت، توجه به رهبری و وابستگی و صمیمیت فکری و قلبی مردم با مقام ولایت وجود داشت. این پیوند میان امام و امت در حقیقت ضلع سوم این مثلث مقدس بود و وجود این مثلث مقدس نکته اصلی است که مقام معظم رهبری فرمودند حماسه 9 دی باطل‌السحر فتنه بود.

امام جمعه مشهد گفت: این مثلث مقدس از 9 دی به بعد که امروز 10 سال از 9 دی 88 می‌گذرد، به عنوان یک اصل بر کشور و جامعه ما حاکم است، یعنی مردم آن پیوند و عشق به رهبری و ولایت را دارند. امروز آن بصیرت، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی و مدیریت حکیمانه و رهبری داهیانه مقام ولایت بر تمام مقدرات این کشور مسلط و حاکم است، بنابراین وجود این سه ضلع مقدس این مثلث از 10 سال گذشته تاکنون که 9 دی 98 است، بر سرنوشت مردم و انقلاب در کشور ما برقرار است.

انقلاب ما امروز در پیچ تاریخی قرار دارد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امروز انقلاب ما 40 سال اول را پشت سرگذاشت و وارد گام دوم یعنی 40 ساله دوم انقلاب شد، عنوان کرد: نقطه هدف در همه حرکت‌های 40 ساله دوم در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به عنوان طلیعه ظهور و فرج ولایت عظما برای ما کاملا مشخص و روشن است.

وی افزود: تا الان 40 سال اول را پشت سرگذاشتیم و در پیمایش و فتح قله‎ای که به وسیله امام بزرگوار ما آغاز شد، به میانه راه رسیدیم، راه ما تمام نشده و اکنون وسط راه هستیم. امروز در وسط راه انقلاب به پیچی برخوردیم که همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دنیا در پیچ تاریخی قرار دارد و انقلاب ما نیز امروز در پیچ تاریخی است. ما به نیمه راه رسیدیم، تا فتح قله نیز راه داریم و بخش بزرگی از این راه را طی کردیم.

علم‌الهدی بیان کرد: روزی که انقلاب به پیروزی رسید، به عنوان قدرت منطقه شناخته نشده بودیم، نیروی توانمندی که دنیای استکبار از تسلیحات موشکی ما بترسد، به آن صورت نبودیم، مانند امروز نفوذ انقلاب، رهبری و ولایت ما جهان اسلام و امت مسلمان را فرانگرفته و بیداری قوی انقلابی در دنیای اسلام مانند امروز به وجود نیامده بود، اما تا نیمه راه آمدیم و همه این موارد به وجود آمده است.

ما در وسط راه انقلاب دو جریان را روبه‌روی خود داریم

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: ما در وسط راه گرفتار دو جریان هستیم. یک جریان خسته که از ابتدا همراه بودند، تا نیمه راه آمدند، خسته شدند و گفتند نمی‌توانیم بالا بیاییم، از اینجا برگردیم، تا اینجا آمدیم کافی است. یک جریان که از اول با ما راه نیامد، همراه نبود، به انقلاب و ولایت ما اعتقادی نداشت و به نظام ما به عنوان نظام اسلامی معتقد نبود، چه جریان تهجر و چه جریان روشن‌فکری دینی. این جریان هم همراه ما آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: این وسط با این دو جریان روبه‌رو هستیم. یک جریان همراهی که خسته شده و می‌گوید باید به پایین برگردیم، نمی‌توانیم بالا برویم و جریان دیگری که از ابتدا به این پیمایش عقیده نداشت، با ما همراه نبود اما اکنون منافع خود را در پایین آمدن می‌داند که اگر جریان انقلاب از ادامه راه صرفنظر کند، منافع آنها تامین می‎شود. این دو جریان مقابل ما هستند و می‌خواهند ما را پایین بکشند، انها بیان می‌کنند که دیگر استکبارستیزی و برخورد با جریان‌های استکباری کافی است و باید از همین جا پایین بیاییم.

وی اضافه کرد: رهبر ما جلودار حرکت است و بیان می‌کند بالا برویم و قله را فتح کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، خود آقا بالای قله تشریف دارند، پرچم را از ما می‌گیرند و دنیا را تحت حاکمیت در می‌آورند. باید تا بالا برویم که قله را فتح کنیم و پرچم را دست آقا بدهیم. 

علم‌الهدی گفت: جریان خسته و غیر انقلابی بیان می‌کند که کافی است، نمی‌توانیم بالاتر برویم، تحریم اقتصادی شدیم و مورد هدف دشمن قرار گرفتیم که اجازه نمی‌دهد بالاتر برویم، بنابراین باید از همین جا پایین بیاییم، دست به دست آمریکا دهیم، با آمریکا مذاکره و با اروپا صلح کنیم، با همه دنیا بنشینیم، یک لقه نان در بیاوریم و در این ممکلت بخوریم و بقیه را رها کنیم. این جریان خسته است.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه مردم ما یک اقلیت و یک اکثریت هستند، تصریح کرد: اکثریت دنبال رهبر هستند، رهبر جلودار بوده و بیان می‌کند که بالا برویم و قله را فتح کنیم. سوره مجادله آیه 22 این اکثریت را مشخص کرده و می‌گوید ای پیغمبر مردمی که به خدا و معاد ایمان دارند را نمی‌یابی و نمی‌بینی که با دشمن خدا بسازند، به دشمن خدا دست دهند، با دشمن خدا مذاکره کنند، حتی اگر دشمن خدا، پدر، برادر و قوم و خویش آنها باشد، با او دست نمی‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: این افراد کسانی هستند که خدا ایمان را در وجود آنها ثبت و با روح خدایی تایید کرده، سرنوشت این افراد بهشتی است که خداوند غرق در نعمت برای آنها قرار داده است، این افراد حزب‌الله هستند که پشت سر رهبر راه افتادند، در واقع اکثریت مردم ما حزب‌الله هستند که می ‌گویند برویم قله را فتح کنیم. معنای فتح کردن قله این نیست که ریاضت و سختی بکشیم، مقاومت ریاضت نیست، بلکه تکیه به زانو دادن، با پای خود حرکت کردن و بالا رفتن، است.

وی بیان کرد: لازمه مقاومت این نیست که دچار مشکل معیشتی شویم. مقام معظم رهبری راه را درست کردند و آن اقتصاد مقاومتی است، باید دست به زانو بگیرید، زندگی و خوراک خود را اداره کنید و در و دیوار مملکت باید تامین‌کننده شئون اقتصادی شما باشد. قدرت، توان، منابع، معادن، سرمایه، درآمد، قدرت حرکت، ابتکار فکر و نسل جوان دارید، بالا بروید، محتاج نیستید. این افراد حزب‌الله هستند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: اقلیتی نیز هستند که دنبال این افراد خسته از انقلاب و افرادی قرار می‌گیرند که این افراد بیان می‌کنند برگردیم. خدا این اقلیت را در سوره مجادله آیه 14 معرفی می‌کند و می‌گوید تو گروهی را نمی‌بینی که ولایت‌پذیر باشند، آنها دنباله‌رو قومی هستند که خدا بر آنها غضب کرده است. این افرادی که دنبال آنها می‌روند، از جنس شما نیستند اما در بین شما زندگی می‌کنند. به این دلیل از جنس شما نیستند که از دنباله‌روی رهبر دست کشیدند، نه از شما و نه از آنها هستند. این افراد که به دنبال خسته‌های از انقلاب و جریان‌های غیر انقلابی می‌روند که می‌گویند پایین بیاید، تا همین‌جا که رفتید کافی است، حزب‌الشیطان هستند. حزب‌الشیطان زیان‌کار، شکست‌خورده و ضررکرده است.

حزب‎الشیطان می‌‎گوید با آمریکا بسازیم

امام جمعه مشهد ادامه داد: قرآن این دو جریان یعنی حزب‌الله و حزب‎الشیطان را برای ما مشخص کرده است. حزب‌الله به دنبال رهبر می‌روند و می‌گوید باید قله را فتح کنیم و حزب‌الشیطان می‌گوید پایین برویم، با آمریکا بسازیم، با دنیا معامله کنیم، مانند همه مردم دنیا زندگی بی‌دردسری داشته باشیم و زندگی را بگذرانیم. در اینجا بصیرت شما برادران و خواهران لازم است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: انتخابات مجلس نزدیک است، اجازه ندهید خسته‌های از انقلاب به مجلس بروند و افرادی که از ابتدا انقلاب را قبول نداشتند و با رهبری زاویه دارند، خانه تصمیم‌گیری ملت و امت را به دست بگیرند. این شما هستید که باید با همه قدرت بایستید. ما دنبال رهبری می‌رویم، قله را فتح می‌کنیم، آقا بالای قله هستند، ایستادند و منتظرند. سعی کنید کارگزار این نظام در همه عرصه‌ها افرادی باشند که قرآن در ایه 22 سوره مجادله مشخص کرده، آنها را پیدا کنید تا در جریان کارگزاری نظام قرار گیرند، نه افرادی که قرآن حزب‌الشیطان می‌داند که می‌خواهند پایین بیایند و با دنیای کفر بسازند.

وی با بیان اینکه امروز 10 سال از حماسه 9 دی 88 گذشته و در روز 9 دی 98 با چنین جریانی روبه‌رو هستیم، عنوان کرد: این شما مرد و زن انقلابی حزب‌الله هسیتد که باید تکلیف حرکت را روشن کنید، اگر به دنبال رهبر برویم که جلودار حرکت به طرف قله هستند، دست ما به دامن آقا می‌رسد، اما اگر نرفتیم، سقوط می‌کنیم و از بین می‌رویم. تعیین‌کننده و رقم‌زننده این واقعیت شما مرد و زن انقلابی حماسه‌آفرین 9 دی 88 هستید که با راهپیمایی امروز ثابت کردید با همان قدرت و حماسه، 10 سال است زندگی می‌کنید و امروز زنده‌تر از 10 سال گذشته در 9 دی 88 هستید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۶۲۳۱۲۱۶:۱۱:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۹
کجای "يک لقمه در بياوريم بخوريم" اشکال دارد که آنرا به غير انقلابی ها منتسب کرده ايد؟ يعنی انقلابی ها، لقمه در نميارند تا بخورند؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. نامگذاری شعار سال تعیین نقشه راه است/ مسوولان موانع را از سر راه تولید بردارند

  24. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  25. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

آخرین عناوین