کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در بار تخمه

گروه حوادث الف،   3981005057

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز از کشف ۱۱۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که در بار تخمه یک دستگاه خودرو کامیونت جاساز شده بود، خبر داد.

به گزارش فارس، علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر مشخص شد فردی که در امر حمل و انتقال محموله های سنگین مواد به البرز فعالیت دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از عناصر قاچاقچی شرق کشور تهیه کرده و در پوشش بار تجاری تخمه به وسیله یک دستگاه کامیونت درصدد انتقال آن به البرز است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان اعلام و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر البرز به محورهای اصلی منتهی به استان کرمان اعزام شد و اقدام به رصد و کنترل خودروهای عبوری کرد و در نهایت کامیونت مذکور در محور دهبکری به جیرفت مشاهده و طی تعقیب ماموران، در یک فرصت مناسب متوقف شد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: در بازرسی از این خودرو 113 کیلو و 400 گرم تریاک از درون بار تخمه کشف و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.