یک سفره برای مسوولان؛ یک سفره برای مردم!

اکبر نبوی،   3981005034 ۴۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

1 ـ فرماندهان دفاع مقدس ویژگی های منحصر به فردی داشتند. از جمله اینکه در زمان عملیات در ستاد فرماندهی نمی نشستند. در کنار نیروهای خود بودند و در میدان رزم و در زیر آتشبار سنگین دشمن، یاران خود را فرماندهی می کردند. طبیعی بود که چنین فرماندهان به معشوق نیروهای خود تبدیل می شدند و دستورشان بدون لبیک نمی ماند.

2 ـ اعلام شده است که جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به خاطر شدت آلودگی هوای تهران، لغو شده است. از سوی دیگر یک خبرگزاری خبری غیر رسمی منتشر کرده مبنی اینکه رئیس جمهور به همراه خانواده به استان مازنداران سفر کرده. (در ماجرای سیل نوروز 98 آقای روحانی حاضر نشد از سفر تعطیلات به جزیره قشم، دست بشوید.)

3 ـ خیلی طبیعی ست که مردم چنین رفتارهایی را در وجدان عمومی خود تجزیه و تحلیل می کنند و در عینیتی تلخ می بینند که حتی در شرایط ناگوار، دو سفره پهن است: یک سفره برای مردم و یک سفره برای مسوولانی که به درد و رنج ملت بی توجه اند و فقط به آسایش خود می اندیشند.

4 ـ اگر فرماندهان دفاع مقدس معشوق نیروهای خود بودند، مسوولانی که فرسنگ ها از وضعیت مردم فاصله دارند، چه جایگاه عاطفی در نزد افکار عمومی خواهند داشت؟