همه چیز درباره اتفاقی که «هانی کرده» را سرخط خبرها کرد

گروه حوادث الف،   3981004109

شب گذشته گنده لات تهران بر اثر ضربات قمه‌ راهی بیمارستان شد. حالا هانی کرده در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و وضعیتش ناپایدار.

همه چیز درباره اتفاقی که «هانی کرده» را سرخط خبرها کرد

فارس نوشت: همه چیز از یک خبر شروع شد؛ خبری که شب گذشته در فضای مجازی دست به دست می‌شد و خبر از کشته شدن «هانی کُرده» می‌داد. خبر به همین جا ختم نشد بلافاصله فضای مجازی پر شد از ویدئوهایی که نشان از درگیری می‌داد؛ بعد آن نیز عکسی از هانی کرده پخش شد که وی را در حالت بیهوشی بطوری که بر سر و صورتش تور جراحی قرار دارد، نشان می دهد.

در فیلم‌ها نیز یک خودروی ۲۰۶  را نشان می‌داد که متوقف شده؛ سرنشینش در خودرو را که باز می کند  هنوز پیاده نشده، دو سه نفر با صورت‌های پوشانده به راننده و سرنشین جلوی خودرو حمله کرده و در حال زدن ضربه هستند. در کنار خودرو نیز موتورهای افراد حمله کننده  به چشم می‌خورد. در فیلم نشان می‌دهد که اراذل حمله کننده تا آنجا که می‌توانستند ضربه زده سپس محل را ترک می‌کنند.

انتشار خبر، تصویر و فیلم‌های صحنه درگیری همگی از مصدومیت قطعی هانی کرده  بود.این قطعیت تا جایی بود که چندین بار خبر جان‌باختن هانی کرده مخابره شد.

***

هانی‌کرده کیست؟

هانی کرده یکی از گنده‌لات‌های سطح یک پایتخت است که برای خود نوچه و دار و دسته‌ای دارد.

در خیلی از طرح‌های دستگیری اراذل و اوباش پایتخت، هانی‌کرده خیلی راحت و خودمانی در بین سایر دوستانش حضور داشت. حضوری که عادی بود چراکه تمام ارذال و اوباش سطح‌دار می‌بایست هرازچندگاه خود را به پلیس معرفی کنند، بنابراین حضورش در زمان اجرای طرح‌های پلیس امنیت عادی بود، تا اینکه آخرین بار هانی‌کرده به خبرنگاران گفت که به دنبال یک پرونده در جمع دستگیر شدگان در مقر پلیس امنیت حضور دارد؛ البته بعدها شایعه‌ای مبنی بر دست داشتن وی در قتل وحید مرادی نیزدست به دست می‌شد که بعدها تکذیب شد. 

***

انتشار اخباری ضد و نقیض در مورد اینکه هانی‌کرده زنده است یا بر اثر ضربات قمه و چاقو جان باخته است، ما را بر آن داشت تا  وضعیت جسمانی وی را جویا شویم. آخرین پیگیری‌های فارس از وضعیت هانی‌کرده حاکی از آن است که هم‌اکنون وی در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان با سطح هوشیاری ۸ بستری است. تعداد ضربات چاقو و قمه‌ای که موتورسواران ناشناس بر سر، گردن، دست و شکم وی وارد کرده‌اند به حدی است که نزدیکانش می‌گویند عمل جراحی وی  ۱۲ ساعت به طول انجامیده، یعنی از ساعت ۲۳ دوشنبه تا ۱۱ صبح دیروز. 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر نزدیکان و دوستان هانی‌کرده و همچنین ماموران پلیس امنیت برای کنترل وضعیت و انجام تحقیقات در بیمارستان حضور دارند.گنده لات ها همگی دست به دعا شده تا هانی کرده شفا یابد.

آخرین شایعات و گمانه‌زنی‌ها حاکی از شناسایی عوامل درگیری است. تا آنجا که برخی از دوستان هانی کرده خبر از دستگیری یکی از عوامل درگیری توسط پلیس می‌دهند اما آنچه تا  الان مسجل است این است که وضعیت هانی ‌کرده که در ساعت بامدادی نیز به بحران رسیده بود هم اکنون از بحران خارج شده و باید منتظر ماند تا به ثبات برسد.

دوستانش معتقدند که موتورسواران اجیر شده ، هانی‌کرده را تعقیب کرده و در فرصتی مناسب، غافلگیرانه وی را در جلوی آبمیوه‌فروشی در چهارراه شاپور گیر انداخته و بی‌رحمانه با ضربات قمه مورد حمله قرار داده‌اند. دوستانش می‌گویند که عوامل درگیری را شناخته‌اند. اگرچه اخباری ضد و نقیض هم بین خود رد و بدل می‌کنند!

***

سرهنگ چنگیز ایدون رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در خصوص درگیری خونین «هانی کرده» با اراذل و اوباش در منطقه شاپور تهران گفت: شامگاه دوشنبه یکی از شرورهای معروف تهران همراه یکی از دوستانش سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ مقابل یک آبمیوه فروشی در منطقه شاپور توقف می‌کند که در همین لحظه ۶ جوان سوار بر ۲ موتور به سمت وی و دوستش حمله و آن‌ها را هدف ضربات چاقو و قمه قرار می‌دهند.

وی افزود: با اعلام این خبر تیم‌های عملیاتی و امدادی به محل درگیری اعزام شده و آن‌ها که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ ایدون ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این فرد شرور به همرا دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این مهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا می‌کنند و به خاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد یک قرار درگیری در منطقه ابوسعید با هم می‌گذارند.

وی ادامه داد: شامگاه دوشنبه این فرد برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می‌کند، اما طرف دیگر دعوا به محل نمی‌آیند که در ادامه آن‌ها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه فروشی می‌روند که در این صحنه ۶ جوان موتور سوار که او را تعقیب کرده بودند به سمت وی حمله و او را با حملات چاقو و قمه هدف ضربات چاقو و قمه قرار می‌دهند.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید خاطرنشان کرد: وضعیت این دو فرد رو بهبودی است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

***

در حالی که بسیاری از رسانه ها از مرگ هانی کرده خبر دادند اما وی همچنان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند؛ مادر، پدر، برادر و  گنده لات‌های محل پشت در  آی سی یو برای شفایش دست به دعا شدند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین